اثاث کشی راحت

اثاث کشی راحت
5/5 - (1 امتیاز)

اثاث کشی راحتاگر به دنبال اثاث کشی راحت هستید و می خواهید بدون دغدغه با ترفند های اسباب کشی آشنا شوید، پس با ما تا اخر این مقاله همراه باشید.

برای بسیاری از افراد اسباب کشی آنقدر کار سختی است که حتی تصور کردن ممکن است شما را به وحشت بیاندازد اما مسئله ای است که یک یا چند بار ممکن است در طول زندگی تجربه کنید. به نظر میرسد بسته بندی و باز کردن جعبه ها تمامی نداشته و بعد از مرحله خسته کننده بسته بندی نوبت به جابجایی و چیدمان میرسد در این مطلب راهکارهایی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید با آشنایی با فوت و فن اسباب کشی بهتر اسباب کشی کنید و اثاث کشی راحت را تجربه کنید.

چگونه اثاث کشی راحتی داشته باشیم

امروزه برخلاف گذشته سطح دانش افراد بالا رفته است و در هر زمینه ای اطلاعات سودمندی وجود دارد. برای اینکه اثاث کشی راحتی داشته باشید در مرحله اول سعی کنید دانش و آگاهی خود را در زمینه بسته بندی ، جمع کردن وسایل ، چینش وسایل در خانه جدید و مواردی از این قبیل افزایش دهید و پس از آن اطلاعات لازم را در مورد انتخاب شرکت باربری کسب کنید.

پس از آن از تجربه دوستان و آشنایان خود مخصوصا افرادی که زیاد اسباب کشی کرده اند کسب کنید و از تجربه آن ها استفاده کنید تا بتوانید اثاث کشی راحتی داشته باشید. درادامه با راهکارهای اثاث کشی راحت آشنا می شوید.

هزینه باربری و اتوبار ها

 

راهکارهای اثاث کشی راحت

با اطلاع از راهکارهای اثاب کشی راحت می توانید تجربه متقاوتی را از اسباب کشی داشته باشیم. بهترین روش قبل از اسباب کشی و برای داشتن اثاث کشی راحت داشتن برنامه ریزی دقیق قبل از جابجایی است با این کار میتوانید روند بهتری پیش رو داشته باشید. بعد از برنامه ریزی به فکر جمع کردن کارتن در سایز های مختلف باشید تا بتوانید وسایل سنگین را از وسایل سبک تفکیک کنید. وسایلی چون کتاب که سنگین است را میتوانید در کارتن های کوچک قرار داده و وسایلی چون پتو و لحاف را در کارتن های بزرگ قرار دهید. با این روش حمل و نقل کارتن ها برایتان آسانتر خواهد بود.

  • برای اثاث کشی راحت سعی کنید حتما روی هر کارتن اسم و محل آن و محتویات داخل جعبه را بر روی آن بنویسید.
  • هر شخص را مسئول یکی از بخش های خانه کنید اما اگر خودتان به تنهایی این کارها را انجام میدهید بهتر است تا زمانی که وسایل و اسباب یک اتاق تمام نشده به اتاق بعدی نروید زیرا این امر موجب به هم ریختگی و کلافگی شما میشود.

راهکارهای اسباب کشی راحت

 

  • در انتخاب شرکت باربری دقت کنید، شرکت های باربری معمولا وعده هایی را قبل از اسباب کشی ارائه می دهند و پس از اسباب کشی به وعده های خود عمل نمی کنند و یا هزینه های بسیاری از شما می خواهند . در نتیجه سعی کنید برای اثاث کشی راحت شرکت باربری مطمئنی را بیابید.
  • سعی کنید هر وسیله در محل خود قرار داده تا از به هم ریختگی جلو گیری کنید برای مثال وسایلی که قرار است به انباری ببرید را در همان ابتدا در محل مورد نظر قرار داده و آن را به بعدا موکول نکنید.

قیمت باربری تهران به شهرستان

 

  • برای اثاث کشی راحت چیدن آشپزخانه را در اولویت قرار دهید زیرا مادر خانواده میتواند راحت کارهای خود را انجام دهد و نتیجه بهتری حاصل میشود.
  • هرشخص از یک سلیقه ای در چیدمان اتاق خود برخورداراست بهترین روش این است که وسایل را به خود آنها بسپارید تا اتاق را طبق میلشان بچینند.
  • همچنین شما میتوانید با قرار دادن وسایل بزرگی همچون مبلمان و یا بوفه در گوشه سالن از بهم ریختگی جلوگیری کنید این کار سبب میشود تا فضای باقی مانده را بتوانید بهتر مدیریت کنید
  • بعد از چیدن کمد میتوانید لباس های آویز را سریعا در کمد جای داده تا بتوانید از چروک شدن آنها جلوگیری کنید.
  • این موضوع را در نظر داشته باشید هیچ موقع بدون مشخص کردن جای وسایل انها را باز نکنید این کار موجب میشود هفته ها داخل جعبه های باز شده دنبال وسایل متفرقه باشید.

راهکارهای اسباب کشی راحت

  • هنگامی که مشغول اسباب کشی هستید بعضی از وسایل بیشتر در معرض خراشیدگی است. برای مثال میتوان میز را نام برد لذا برای مراقبت بهتر از وسایل چوبی آنها را با پلاستیک های حباب دار و یا پلاستیک های ساده و یا روزنامه بپوشانید.
  • قبل از جابجا کردن وسایل و اسباب کشی سعی کنید محل جدید را به طور کامل تمیز کنید اگر نیاز به سم پاشی دارد آنجا را سم پاشی کرده تا از سر حشرات در امان باشید.
  • یکی دیگر از راهکارهای اسباب کشی این است که وسایل شستنی مانند محلفه رومیزی و یا … را قبل از اسباب کشی بشویید اگر این کارها را انجام دهید هنگام جابجایی و چیدمان منزل هیچ یک از کارها ناقص نمی ماند.
  • اگر اتاقی را مخصوص کودکتان در نظر گرفته اید در اولین فرصت وسایل را بچینید تا هنگام شب کودک با آرامش بیشتری به رختخواب برود و دچار سردرگمی نشود.
  • اگر همه افراد خانواده شاغل هستند میتوانید اسباب کشی را با آخر هفته موکول کنید تا همگی با هم در چیدمان منزل جدید شریک شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اثاث کشی راحت می توانید از مشاوره ویژه شرکت تمام کار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *