حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان
5/5 - (1 امتیاز)

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستاناحتمالا برایتان پیش بیاید که بخواهید جهت اقامت دائم یا برای مدت کوتاه به شهر دیگری سفر کنید و مجبور به بردن وسایل منزلتان نیز باشید.

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان راحت است به شرطی که نکات زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا یک حمل اثاثیه آسوده و بی دردسر داشته باشید.

قبل از اینکه نکات حمل اثاثیه از تهران به شهرستان را ذکر کنید یافتن شرکت باربری مناسب برای حمل اثاثیه از تهران به شهرستان,

از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چراکه مسیر تهران به شهرستان ها معمولا طولانی و نیاز به مراقبت بسیاری از برای حمل اثاثیه می باشد.

 

نکات حمل اثاثیه از تهران به شهرستان

  • حتما توجه داشته باشید که وسیله حمل اثاثیه منزل باید دارای بارنامه دولتی و بیمه باشند تا هم اجازه تردد در سطح کشور
  • را داشته باشند و هم بیمه باشد که در صورت بروز مشکل بتوان از طریق بیمه پیگیری کرد .
  • دقت کنید که قبل از شروع کار حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان یک اصل یا کپی از صفحه بارنامه دولتی را به عنوان رسید نزد خود داشته باشید .
  • به این نکته نیز توجه کنید که صحت  مشخصاتی که در بارنامه نوشته شده را با مواردی که درخواست داده بودید یکسان باشد.
  • به عنوان مثال نام و نام خانوادگی صاحب بار ، نوع بار و هزینه بیمه و همچنین یکسان بودن پلاک جلو و عقب ماشین .
  • به هیچ عنوان بارهای گران بها مانند طلا و جواهر را داخل وسیله حمل اثاثیه قرار ندهید .
  • حتما این موارد را نزد خود نگه دارید یا به یک فرد مورد اعتماد از اطرافیان قرار دهید .
  • سعی کنید شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای خدمات GPS یا مسیر یابی از مبدا تا مقصد باشند به این ترتیب می توانید در هر زمان مسیر رفت کامیون باربری را چک کنید.
  •  در مورد بسته بندی حتما دقت نمایید که خوب و درست بسته بندی شده باشد. تا در هنگام حمل و جابه جایی آسیبی به بار شما وارد نشود.
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان کاری حساس است و حتما باید با دقت کافی انجام شود. لطفا جهت این کار از بارچین متخصص استفاده کنید .
  • حتما ماشین مخصوص بار را انتخاب کنید و قبل از انتخاب با مشاورین مخصوص صحبت کنید تا از هرگونه مشکل جلوگیری شود .
  • حتما یک لیست از کلیه وسایل خود تهیه کنید و پس از رسیدن به مقصد نیز موارد را چک کنید تا مطمئن شوید در مسیر چیزی گم یا مفقود نشده باشد .
  • جهت حمل اثاثیه از تهران به شهرستان  قبل از خروج حتما کلیه خانه را چک کنید تا چیزی از قلم نینداخته باشید ،
  • زیرا حمل اثاثیه از تهران به شهرستان سخت تر از داخل شهر است و برای چک کردن کل منزل از چند نفر کمک بگیرید تا همه موارد کنترل شود .
  • یک نکته نیز درباره جابجایی فرش ها وجود دارد و آن هم این است که حتما فرش هایی که دارای ریشه هستند (که قالبا هم رنگشان سفید است )را از چسب محکم پهن در دو طرف فرش استفاده کنید ریشه ها را با چسب بچسبانید.

 

نکات حمل اثاثیه از تهران به شهرستان

آیا میدانستید اتوبار تمام کار  تنها شرکت باربری | اتوبار در ایران است که

امکان دسترسی به موقعیت لحظه به لحظه  کامیون یا وانت بار باربری 

را  به شما به صورت رایگان  ارائه مینماید؟

مزایای این امکان برای شما:

۱- رصد لحظه به لحظه کامیون و وانت بار  جهت آدرس دهی بهتر

۲- آرامش خیال شما از موقعیت لحظه ای وسیله حامل اسباب و اثاثیه

۳-رفع کلیه سوء تفاهم های بین مشتری و باربری

۴- پیشگیری از وقوع هرگونه مشکلی که معمولا توسط برخی رانندگان و کارگرهای اتوبارها رخ میدهد.

و…

(البته این امکان فعلا  فقط برای خدمات اسباب کشی و حمل بار در تهران و کرج مقدور است )

شرکت مناسب حمل اثاثیه از تهران به شهرستان

مسلما وقتی در اینترنت به دنبال شرکت های خدمات حمل اثاثیه میگردید ، با تعداد بی شماری از شرکت های خدمات مواجه می شوید. اما متاسفانه اکثریت مردم به دنبال هزینه کمتر و کیفیت بالا هستند . صرفا به دنبال شرکتی نباشید که فقط ارزان است ، حتما موارد دیگر را چک کنید مانند بیمه ، بارنامه ، تعداد سالهای سابقه این کار ، حتی پیشنهاد من به شما این است که اگر امکانش بود از دفتر خدماتی با مشتری قبلی این شرکت تماس بگیرید و درباره نحوه انجام حمل اثاثیه و کیفیت و نحوه برخورد پرسنل پرس و جو کنید ، یک روش دیگر هم هسن که اگر کسی از اقوام یا دوستان این کار را اخیرا انجام داده پرس و جو کنید و با شرکت خدماتی مربوطه اش صحبت کنید .

شرکت مناسب حمل اثاثیه از تهران به شهرستان شرکتی است که با شفاف سازی تمامی جزئیات وهزینه های جابه جایی و حمل بار را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین سعی کنید شرکتی را برای حمل اثاثیه از تهران به شهرستان که ارائه دهنده خدمات GPS باشد.

شرکت مناسب حمل اثاثیه از تهران به شهرستان

قیمت حمل اثاثیه از تهران به شهرستان

قیمت حمل اثاثیه از تهران به شهرستان با توجه به میزان مسافت و عوامل دیگر مختلف می باشد. چراکه قیمت ها بستگی به تعداد طبقات ، محل مقصد، مقدار و حجم وسایل ، بسته بندی کردن یا نکردن وسایل (انجام به وسیله خود شخص ) و سایر مواردمی تواند کاهش و یا افزایش یابد. حمل اثاثیه از تهران به شهرستان نیازمند دانستن آگاهی کامل از شرکت خدماتی است ، لطفا حتما وقت بگذارید و پرس و جو کنید و با آرامش این پروسه را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت حمل اثاثیه از تهران به شهرستان اتوبار تمام کار می توانید به تعرفه حمل بار به شهرستان ها مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *