حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل
3.7/5 - (6 امتیاز)

 

حمل اثاثیه منزلحمل اثاثیه منزل آسان و همچنین سخت فرایندی است که می بایست انجام شود ولی بعضی از افراد به دلیل داشتن تجربه نا مناسب ، دل خوشی از اسباب کشی ندارند و همین ویژگی موجب دغدغه بعضی از افراد شده است.

حمل اثاثیه منزل اگر با برنامه ریزی و توسط شرکت اتوبار با اعتبار انجام شود معمولا آسان و بدون دغدغه می باشد ولی از آنجایی که اکثر افراد تجربه مناسبی را از حمل اثاثیه منزل نداشته اند موجب شده است اسباب کشی کمی طاقت فرسا تصور شود. شرکت تمام کار در تلاش است با ارائه راهکار های بی نظیر در زمینه حمل بار سهولت مناسبی را برای شما در زمینه حمل اثاثیه منزل فراهم کند.

 

قیمت حمل اثاثیه منزل

یکی از موارد ضروری در حمل ، باربری و جابه جایی لوازم منزل ، قیمت حمل اثاثیه منزل می باشد. شرکت های مختلفی معمولا با براورد هزینه اولیه و هزینه ای پس از حمل و جابه جایی اثاثیه منزل موجب ناراحتی افراد می شوند به عبارتی در مرحله اول شرکت باربری هزینه اولیه ای را براورد می کند و پس از اسباب کشی هزینه دیگری را ، همین ویژگی موجب شده است اطمینان بسیاری از افراد به شرکت های باربری کمتر شود. از این رو شرکت تمام کار سعی کرده است با کارشناسی صحیح هزینه را به طور درست براورد کند تا این نوع نگرانی را کاهش دهد.

در ادامه با جزئیات و قیمت حمل اثاثیه منزل در اتوبار تمام کار آشنا می شوید و با داشتن اطلاعات دقیق و افزایش آگاهی خود می توانید قیمت حمل اثاثیه منزل را براورد کنید.

قیمت حمل اثاثیه منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل برای اجاره وسیله نقلیه

اتوبار تمام کار با هدف خدمت رسانی به مشتریان خود سعی بر این دارد تا با اطلاع رسانی ، جزئیات خدمات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه می توانید با قیمت حمل اثاثیه منزل برای اجاره وسیله نقلیه انواع وانت ، کامیونت، خاور و … آشنا شوید.

کلیه مناطق تهران  در اتوبار تمام کار

نوع وسیله مدت زمان قیمت , تعرفه , هزینه ,کرایه هر ساعت اضافه کار -هزار تومان
وانت پیکان ۱ ۲۰   الی ۴۰   هزار تومان ۱۰
وانت نیسان ۱ ۳۰  الی ۵۰   هزار تومان ۲۰
کامیونت ۱ ۳۵ الی ۶۰ هزار تومان الی … ۳۵
  • حداقل  زمان اجاره کامیونت جهت حمل بار در تهران  و کرج در اتوبار تمام کار ۳ ساعت می باشد -هر ساعت اضافه  معادل یک سوم مبلغ ورودی محاسبه می شود
  • حداقل  زمان اجاره وانت پیکان و وانت نیسان  جهت حمل بار در تهران در اتوبار تمام کار ۲ ساعت می باشد -هر ساعت اضافه  معادل یک دوم مبلغ ورودی محاسبه می شود

 

تعرفه حمل اثاثیه منزل دستمزد هر نفر کارگر باربری

  • سه ساعت اول ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان بسته به تعداد طبقات
  • هر ساعت اضافی یک سوم مبلغ اولیه به ازای هر ساعت
  • تبصره ۱ : در صورت استفاده از آسانسور مزد کارگران مطابق با طبقه همکف محاسبه میگردد. یعنی اگر هم در مبدا از آسانسور استفاده شود و هم در مقصد از آسانسور استفاده شود
  • حداقل دستمزد هر کارگر بابت بارگیری از طبقه همکف و تخلیه در طبقفه همکف در اتوبار  ۳۵۰۰۰ تومان لحاظ میگردد و به ازاء هر طبقه ای که هم در مبدا و هم درمقصد اضافه  گردد به مبلغ هر کارگر ۱۰۰۰ تومان اضافه می گردد

مثال:دستمزد هر کارگر   بابت بارگیری از طبقه ۲ و تخلیه در طبقه ۳    برابراست با  ۴۰۰۰۰ تومان

  • تبصره ۲ : درصورتی که کارگران باربری جهت بار گیری و  یا تخلیه بار مجبور باشند مسافتی بیش از ۱۰ متر رابه صورت پیاده حمل کنند به ازای هر متر مبلغ ۷۰۰ تومان در کل قیمت کارگران اضافه می گردد
    به طور مثال در صورتی که ۴ نفر کارگر حمل بار وظیفه جابجایی لوازم منزل را به عهده داشته باشند ۱۷۵ تومان به ازاء هر متر به مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان هر نفر  اضافه میگردد.

تعرفه حمل اثاثیه منزل دستمزد هر نفر کارگر باربری

قیمت حمل اثاثیه منزل  جابجایی یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید بالای ۲۵ فوت ۱۰۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

یخچال ساید (تک درب یا دو درب بالا و پایین) ۲۰ تا ۲۵ فوت ۷۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

  • تبصره ۱ : هزینه باز و بسته کردن درب یخچال ساید بای ساید ۲۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • تبصره ۲ : در صورت استفاده از آسانسور هزینه یک طبقه محاسبه می شود .

هزینه حمل اثاثیه منزل حمل گاو صندوق

گاو صندوق تا ۵۰ کیلوگرم ۵۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

هر ۵۰ کیلوگرم بیشتر ۵۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

  • تبصره : در صورت استفاده از آسانسور هزینه یک طبقه محاسبه می شود.

تعرفه حمل شیشه میز ناهار خوری

حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۸   نفره ۷۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۱۰ نفره ۱۰۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۱۲ نفره ۱۲۰۰۰ تومان بابت هر طبقه

  • تبصره در صورت استفاده از آسانسور هزینه یک طبقه محاسبه می شود.
  • تعداد مناسب درخواست کارگر جابجایی لوازم منزل

    با توجه به افزایش قیمت خرید لوازم و اسباب و اثاثیه منزل  بهتر است که جهت جابجایی بارها و لوازم  تعداد مناسبی کارگر باربر درخواست نمایید. بهتر است اطلاعات لازم را در مورد تعداد کارگر اسباب کشی قبل از سفارش کار کسب کنید.

    هزینه  و تعداد نفرات لازم | کارگر جابجایی لوازم منزل در اتوبار تمام کار 

    اتوبار تمام کار با کسب بهترین اتوبار تهران با براورد دقیق هزینه در تلاش است خدمات مناسبی را در زمینه  کارگر جابجایی لوازم منزل ماهر به شما ارائه دهد.

    •  کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری وانت بار  هر نفر حداقل ۵۰۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۲  نفر می باشد.
    •  کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری  کامیونت – خاور – ایسوزو – بادسان و… هر نفر حداقل ۵۰۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۳ نفر می باشد
    •   هزینه ایاب و ذهاب گروه کارگر خالی بدون کامیون یا وانت بار  در کل شهر تهران ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان می باشد که بر عهده درخواست کننده می باشد.
    • درصورت اعزام کارگر خالی برای بارگیری تخلیه  تعداد ارسال نفرات بر مبنی وسیله نقلیه و برمبنی تعداد زیر انجام می شود.
    1.         وانت بار    حداقل ۲ الی ۳ نفر
    2.    کامیونت (خاور-ایسوزو -بادسان-هیونداو…)       ۳الی ۵ نفر
    3.   کامیون ۶ چرخ (بنز تک – آکسور – آکتروس ….        حداقل ۵ نفر
    4.   کامیون ۱۰ چرخ(جفت)                                   حداقل ۶ نفر

    نکته مهم !!!!    در صورت اعزام  کارگر جهت جابجایی لوازم منزل جهت بالا بردن یا پایین آوردن یخچال ساید بای ساید  هزینه هر نفر کارگر   ۵۰ هزار تومان + هزینه ایاب ذهاب کارگران که ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان میباشد.

    جهت حمل یخچال ساید بای ساید حداقل  ۳ نفر کارگر اعزام میگردند.

تعرفه حمل پیانو در اتوبار تمام کار

با عنایت به این مساله که پیانو ابعاد و مدلهای مختلف :دیواری-اسپینت-کنسول و رویال متفاوت می باشد

لذا جهت اطلاع از حق الزحمه کارگران با کارشناسان ما در اتوبار تمام کار تماس حاصل فرمایید

حمل اثاثیه منزل تمام کار

تعرفه دستمزد کارگر خالی و بدون کامیون یا وانت بار

کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری وانت بار  هر نفر حداقل ۵۰۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۲  نفر می باشد

کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری  کامیونت – خاور – ایسوزو – بادسان و… هر نفر حداقل ۵۰۰۰۰ تومان و حداقل تعداد نفرات ارسالی ۳ نفر می باشد

هزینه ایاب و ذهاب گروه کارگر ان خالی بدون کامیون یا وانت بار  در کل شهر تهران ۲۵۰۰۰ می باشد که بر عهده درخواست کننده می باشد

همکاران ما در طول ۲۴ ساعته شبانه روز آمادگی ارائه خدمت به  شما  می باشند

تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸۸

ارتباط مستقیم با همکاران ما:

سجادی :   ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

اکرمی  :  ۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

Email : fullwork.ir@gmail.com

پاسخگویی از طریق پیامک: ۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

ارتباط از طریق تلگرام:۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

ارتباط از طریق واتس اپ:۰۹۱۲۴۰۶۳۸۰۳

آدرس دفتر مرکزی :تهران -جنت آباد مرکزی- بلوار مخبری- خیابان کمیجانی- حیابان هشتم -پلاک ۴۱

                                     

 

 

تعرفه حمل اثاثیه منزل

 

حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل در تهران دشواری های خاص خود را دارد به همین دلیل سبب ایجاد ترس و استرس در افرادی شده است که قصد جا به جایی و تغییر محل زندگی خود را دارند. فرد باید برای حمل اثاثیه منزل در تهران نیز مانند بسیاری از کار های دیگر مهارت های لازم را داشته باشد زیرا نداشتن مهارت و تجربه کافی در اسباب کشی سبب خسارت دیدن اسباب و اثاثیه و همچنین ایجاد دردسر هایی برای فرد می شود بنابراین همه این عوامل دست در دست هم می دهند تا افراد از اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در تهران بیزار شوند.

کسانی که دل خوشی از اسباب کشی ندارند می توانند به کمک شرکت های باربری از شر این غول بی شاخ و دم خلاص شوند زیرا امروزه شرکت های باربری از صفر تا صد حمل اثاثیه منزل در تهران را بر عهده می گیرند حتی به گونه ای که فرد کوچک ترین و جزئی ترین امور مربوط به اسباب کشی منزل خود را بر عهده نمی گیرد. اتوبار باربری تمام کار جزو شرکت های باربری معتبری است که می تواند صفر تا صد اسباب کشی منزل شما را بر عهده بگیرد. برای این که از خدمات اتوبار باربری تمام کار استفاده کنید فقط کافی است با کارشناسان مجموعه باربری تمام کار تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل در کرج

افراد ساکن کرج نیز می توانند از خدمات حمل اثاثیه منزل در کرج که توسط اتوبار باربری تمام کار ارائه می شود بهره مند شوند. لازم به ذکر است که خدمات اتوبار باربری تمام کار فقط محدود به تهران نیست بلکه این شرکت باربری به تمام شهرستان های اطراف مانند کرج و همچنین دیگر شهرستان های کشور خدمت رسانی می کند.

از خدماتی که افراد در حین حمل اثاثیه منزل در کرج می توانند از آن بهره مند شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

درخواست کارگر و نیرو برای بسته بندی اسباب و اثاثیه: بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل از قدیم الایام تاکنون دشواری های زیادی داشته است و با گذشت زمان نه تنها از سختی های بسته بندی لوازم منزل کاسته نشده است بلکه حساسیت کار نیز بسیار بیشتر از قبل شده است زیرا امروزه اثاثیه منزل اهمیت و ارزش بسیاری دارد و به عبارتی جزو دارایی های با ارزش هر منزل به حساب می آیند. افراد برای تهیه اثاثیه منازل خود پول بسیار زیادی خرج می کنند به همین دلیل هم اصلا نمی خواهند در حین اسباب کشی کوچک ترین آسیبی به آن ها وارد شود بنابراین این افراد بهترین روش را انتخاب می کنند و بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل خود را به دست افراد کاردان و آموزش دیده شرکت های باربری می سپارند چرا که به خوبی می دانند در این صورت در حین حمل اثاثیه منزل هیچ خسارتی به آن ها وارد نمی شود.

 

چیدمان و دکوراسیون منزل: از دیگر خدمات شرکت های باربری این است که وقتی اسباب و اثاثیه به منزل جدید انتقال پیدا کرد نیرو های مجرب و آموزش دیده ای نیز به محل اعزام می شوند تا امور مربوط به چیدمان و دکوراسیون منزل را انجام دهند. نیرو های اتوبار باربری تمام کار دوره های  آموزشی را در زمینه دکوراسیون و چیدمان منزل گذرانده اند به همین دلیل جای هیچ نگرانی نبوده و با اطمینان کامل می توانید مسئولیت چیدمان و دکوراسیون منزل خود را بر عهده کادر مجرب این مجموعه بسپارید.

 

بیمه نامه: شرکت های معتبر و با سابقه کاری بالا همیشه بار های مشتریان خود را بیمه می کنند. داشتن بیمه نامه برای حمل اثاثیه منزل و یا هر بار دیگری به حدی مهم است که اگر شرکتی خدمات بیمه را ارائه نکرد باید به راحتی قید انتقال بار های خود با آن شرکت باربری را بزنید زیرا شرکت های باربری که بار های مشتریان خود را بیمه نمی کنند عملا هیچ مسئولیتی را در قبال بار های مشتری بر عهده نمی گیرند و اگر در زمان حمل و انتقال، بار خسارت ببیند هیچکس پاسخگو نخواهد بود.

 

ردیابی بار: شرکت ها باربری معتبر مانند تمام کار این امکان را برای مشتریان فراهم آورده اند که از زمان حرکت ماشین حمل بار تا زمانی که ماشین به مقصد می رسد بتوانند بار های خود را در هر لحظه پی گیری کنند.

 

مشاوره رایگان: مشاوره رایگان از دیگر خدماتی است که توسط اتوبار باربری ها به مشتریان ارائه می شود. افرادی که برای اولین بار است می خواهند حمل اثاثیه منزل خود را به شرکت های باربری بسپارند از بسیاری از قوانین اتوبار باربری ها بی اطلاع هستند و به همین دلیل مشاورین شرکت های باربری با حوصله تمام به راهنمایی مشتریان خود می پردازند. حتی شرکت های باربری معتبری مانند تمام کار از همان ابتدا به برآورد و کارشناسی دقیق هزینه های باربری می پردازد و به مشتری اعلام می کند به همین دلیل مشتری از همان ابتدا از میزان هزینه ای که باید برای حمل اثاثیه منزل خود بپردازد کاملا آگاه است و پس از حمل بار برای پرداخت هزینه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

اما برخی از شرکت های باربری هزینه ای را که در زمان مراجعه مشتری به شرکت باربری اعلام کرده اند را در نظر نمی گیرند و پس از اتمام حمل و انتقال بار یک فاکتور بلند بالا را با هزینه های گزاف در مقابل مشتری قرار می دهند و مشتری هاج و واج به قیمت هایی که از قبل از آن ها هیچ اطلاعی نداشته است نگاه می کند و همین امر نیز معمولا سبب ایجاد ناراحتی و نارضایتی مشتریان از شرکت های باربری می شود.

 

درخواست اعزام کارگر به محل برای حمل بار: گاهی ممکن است فرد فقط به کارگرانی جهت حمل بار نیاز داشته باشد اگر در زمان های گذشته به سر می بردیم مسلما افراد برای استخدام کارگر به مدت چند ساعت به مکان هایی که کارگران برای کار ایستاده اند مراجعه می کردند و از میان آن ها چندین نفر را برای حمل بار های خود استخدام می کردند اما امروزه این چنین نیست و مردم می خواهند بار هایشان توسط کارگرانی که چگونگی حمل اثاثیه منزل را آموخته اند و در این کار بسیار با تجربه هستند جا به جا و حمل شود تا بار هایشان آسیب نبیند. تنها کاری که لازم است این افراد انجام دهند این است که با شرکت های باربری تماس بگیرند و از آن ها درخواست کنند چندین کارگر به منزل آن ها اعزام شود.

گاهی ممکن است به این فکر کنید که اگر بار های خود را به مکان دیگری انتقال نمی دهید پس نمی توانید از خدماتی مانند کارگر های آموزش دیده برای حمل اثاثیه منزل استفاده کنید اما اصلا چنین نبوده و شما به راحتی می توانید حتی برای یک ساعت نیز از شرکت های باربری کارگرانی را استخدام کنید.

 

حمل اثاثیه منزل به شهرستان

تمامی خدماتی که توسط شرکت های باربری به مشتریان تهران و کرج ارائه می شود به مشتریانی که قصد حمل اثاثیه منزل به شهرستان های دیگر را دارند نیز ارائه می شود پس اگر قصد حمل اثاثیه منزل به شهرستان را دارید دیگر نگران نباشید و هر چه سریع تر با یک شرکت باربری معتبر تماس بگیرید تا بار های شما را به شهرستان مورد نظر انتقال دهند.

اگر ساکن تهران هستید و می خواهید به شهرستان های دیگر اسباب کشی کنید می توانید با کارشناسان اتوبار باربری تمام کار تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • میزان خدمات دریافتی از شرکت باربری (شامل درخواست کارگر جهت حمل بار، بسته بندی، چیدمان منزل و…)
  • فاصله بین مبدا و مقصد
  • نوع ماشین حمل بار
  • میزان بار
  • حمل وسیله های سنگین مانند پیانو، یخچال و کمد های بزرگ (نرخ و قیمت حمل وسیله های حجیم و بزرگ متفاوت است).

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *