قیمت اسباب کشی

قیمت اسباب کشی
5/5 - (1 امتیاز)

قیمت اسباب کشینکاتی که در مورد قیمت اسباب کشی باید بدانید

افرادی که می خواهند اسباب کشی کنند بدون شک نگران قیمت اسباب کشی هستند. همیشه افراد می خواند تا هزینه اسباب کشی آن ها تا حد امکان کاهش یابد.

اگر شما هم قصد اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل را دارید بدون شک می خواهید قیمت تمام شده اسباب کشی برای شما تا حد امکان کاهش یابد.

ممکن است از آن دسته افرادی باشید که قیمت اسباب کشی برای آن ها در سال های گذشته گران تمام شده است در هر صورت چه اولین بار است که می خواهید اسباب کشی داشته باشید و یا خیر بهتر است با نکات تاثیر گذار روی قیمت اسباب کشی آشنا شوید تا کلاه سرتان نرود .

راهکار های کاهش قیمت اسباب کشی

احتمالا شما هم جزء آن دسته از افراد قرار دارید که چند ماه قبل از اسباب کشی وسایل خود را بسته بندی می کنید . نکته ای که شاید شما هیچ وقت به آن توجه نکرده اید تاثیر میزان بار و اسباب و وسایل شما بر روی قیمت اسباب کشی می  باشد. هرچه میزان بار شما کمتر باشد هزینه و قیمت اسباب کشی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

در نتیجه سعی کنید در حد امکان از جعبه های اندازه هم و بزرگ استفاده کنید و تا حد امکان وسایل را به گونه ای بسته بندی کنید تا تعداد جعبه ها کاهش یابد.

با توجه به اهمیت کاهش قیمت اسباب کشی می توانید مطالب تکمیلی را در مقاله راهکار های کاهش هزینه اسباب کشی مطالعه کنید.

تعرفه و قیمت باربری و اتوبار غرب

 

قیمت و هزینه اسباب کشی در تهران

قیمت اسباب کشی ارتباط مستقیمی با کرایه حمل بار دارد. قیمت اسباب کشی در تهران با توجه به میزان بار و مسافت مبدا و مقصد متفاوت است. بدون شک اگر مبدا و مقصد نزدیک به هم باشند هزینه اسباب کشی در تهران بسیار کاهش خواهد یافت.  در صورتی که برای مسافت های طولانی تر قیمت اسباب کشی افزایش می یابد.

به طور مثال هزینه اسباب کشی از شرق تهران به غرب تهران خیلی بیشتر از هزینه اسباب کشی در محلات شرق تهران است. همچنین انتخاب شرکت اتوبار و باربری در براورد هزینه اسباب کشی تهران موثر است.  همان طور که می دانید شرکت های مختلفی در تهران وجود دارد که در بعضی از موارد قیمت های غیر منصفانه ای را براورد می کنند که موجب می شود هزینه اسباب کشی افزایش یابد.

قیمت و هزینه اسباب کشی در تهرانقیمت و هزینه اسباب کشی در تهران

هزینه اسباب کشی در کرج

هزینه اسباب کشی در کرج به نوع وسیله نقلیه و میزان بار بستگی دارد. استفاده از وانت بار کرج اتوبار تمام کار باعث کاهش قابل توجه هزینه ها می شود. بدون شک اگر میزان بار شما کم باشد و به راحتی با وانت جابجا شود هزینه اسباب کشی در کرج کاهش می یابد. جابجایی و اسباب کشی در داخل کرج تیز هزینه مقرون بصرفه نسبت به باربری کرج به شهرستان دارد.

هزینه و قیمت اسباب کشی بین شهری

قیمت اسباب کشی در صورتی که مبدا و مقصد یکی نباشد افزایش می باید. البته راهکاری هایی برای کاهش قیمت اسباب کشی بین شهری وجود دارد که یکی از آن ها حمل خرده بار به شهرستان است. میزان بار، مبدا و مقصد و مسافت، تعداد کارگر های مورد نیاز و نوع وسیله انتخابی همه در تایین قیمت اسباب کشی بین شهری موثر است.

شما می توانید برای اطلاع قیمت اسباب کشی بین شهری به بخش باربری شهرستان مراجعه کنید.

هزینه و قیمت اسباب کشی بین شهری

نکات تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی

بدون شک شما نیز می خواهید قیمت اسباب کشی تاحد امکان کاهش یابد و از طرفی نیز می خواهید وسایل شما در زمان مناسب و بدون آسیب جابه جا شود.

معمولا شرکت های باربری در تماس اولیه شما با آن شرکت هزینه ای را براورد می کنند و پس از جابه جایی وسایل هزینه بیشتری را در خواست می کنند و شما مجبور به پرداخت می باشید.

بهتر است از جزئیات تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی آگاه شوید تا هزینه چند برابر پرداخت نکنید. در ادامه با نکات تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی آشنا می شوید.

  • سعی کنید در روز های تعطیل اسباب کشی نکنید . روز های عادی نرخ کرایه اسباب کشی و حمل بار کاهش می یابد.
  • از جزئیات قیمت حمل بار و باربری آگاهی مناسبی را کسب کنید. شرکت های باربری معمولا هزینه با توجه به تعداد طبقات مبدا و مقصد، استفاده از آسانسور ، میزان بار شما ، تعداد کارگران درخواستی شما و …. هزینه دریافت می کنند.
  • اگر دارای وسایل سنگینی مانند ، میز ناهارخوری شیشه دار ،گاو صندوق ، پیانو ، یخچال و… هستید هزینه و قیمت اسباب کشی افزایش خواهد یافت.

بهتراست با مراجعه به بخش دانستنی های سایت تمام کار و خواند مقاله ۵نکته در اسباب کشی که اگر ندانید کلاه سرتان میرود با جزییات و موارد تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی بیشتر آشنا شوید.

نکات تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی

قیمت اسباب کشی در شرکت تمام کار

شرکت تمام کار در راستای خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز با ارسال کارشناس این امکان را برای شما فراهم کرده است تا قبل از اسباب کشی از قیمت دقیق اسباب کشی وسایل منزل خود آگاهی لازم را کسب کنید.

نکات تاثیر گذار بر روی قیمت اسباب کشی

قیمت اسباب کشی برای اجاره وسیله نقلیه در تهران

نوع وسیله مدت زمان قیمت , تعرفه , هزینه ,کرایه هر ساعت اضافه کار -هزار تومان
وانت پیکان ۱ ۲۰   الی ۴۰   هزار تومان ۱۰
وانت نیسان ۱ ۳۰  الی ۵۰   هزار تومان ۲۰
کامیونت ۱ ۳۵ الی ۶۰ هزار تومان الی … ۳۵
  • حداقل  زمان اجاره کامیونت جهت حمل بار در تهران  و کرج در اتوبار تمام کار ۳ ساعت می باشد -هر ساعت اضافه  معادل یک سوم مبلغ ورودی محاسبه می شود
  • حداقل  زمان اجاره وانت پیکان و وانت نیسان  جهت حمل بار در تهران در اتوبار تمام کار ۲ ساعت می باشد -هر ساعت اضافه  معادل یک دوم مبلغ ورودی محاسبه می شود.

هزینه باربری و اتوبار ها

 

آیا میدانستید اتوبار تمام کار  تنها شرکت باربری | اتوبار در ایران است که

امکان دسترسی به موقعیت لحظه به لحظه  کامیون یا وانت بار باربری 

را  به شما به صورت رایگان  ارائه مینماید؟

مزایای این امکان برای شما:

۱- رصد لحظه به لحظه کامیون و وانت بار  جهت آدرس دهی بهتر

۲- آرامش خیال شما از موقعیت لحظه ای وسیله حامل اسباب و اثاثیه

۳-رفع کلیه سوء تفاهم های بین مشتری و باربری

۴- پیشگیری از وقوع هرگونه مشکلی که معمولا توسط برخی رانندگان و کارگرهای اتوبارها رخ میدهد.

و…

(البته این امکان فعلا  فقط برای خدمات اسباب کشی و حمل بار در تهران و کرج مقدور است )

قیمت اسباب کشی برای دستمزد هر نفر کارگر باربری

  • سه ساعت اول ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان بسته به تعداد طبقات
  • هر ساعت اضافی یک سوم مبلغ اولیه به ازای هر ساعت
  • تبصره ۱ : در صورت استفاده از آسانسور مزد کارگران مطابق با طبقه همکف محاسبه میگردد. یعنی اگر هم در مبدا از آسانسور استفاده شود و هم در مقصد از آسانسور استفاده شود
  • حداقل دستمزد هر کارگر بابت بارگیری از طبقه همکف و تخلیه در طبقفه همکف در اتوبار  ۳۵۰۰۰ تومان لحاظ میگردد و به ازاء هر طبقه ای که هم در مبدا و هم درمقصد اضافه  گردد به مبلغ هر کارگر ۱۰۰۰ تومان اضافه می گردد

مثال:دستمزد هر کارگر   بابت بارگیری از طبقه ۲ و تخلیه در طبقه ۳    برابراست با  ۴۰۰۰۰ تومان

  • تبصره ۲ : درصورتی که کارگران باربری جهت بار گیری و  یا تخلیه بار مجبور باشند مسافتی بیش از ۱۰ متر رابه صورت پیاده حمل کنند به ازای هر متر مبلغ ۷۰۰ تومان در کل قیمت کارگران اضافه می گردد
    به طور مثال در صورتی که ۴ نفر کارگر حمل بار وظیفه جابجایی لوازم منزل را به عهده داشته باشند ۱۷۵ تومان به ازاء هر متر به مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان هر نفر  اضافه میگردد.

قیمت اسباب کشی وسایل خیلی سنگین

همان طور که می دانید تعرفه حمل بار و وسایل سنگین بالاتر از سایر وسایل می باشد . در ادامه می توانید با قیمت جابه جایی این گونه وسایل در اتوبار تمام کار آشنا شوید.

  • یخچال ساید بای ساید بالای ۲۵ فوت ۱۰۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • یخچال ساید (تک درب یا دو درب بالا و پایین) ۲۰ تا ۲۵ فوت ۷۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • تبصره ۱ : هزینه باز و بسته کردن درب یخچال ساید بای ساید ۲۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • گاو صندوق تا ۵۰ کیلوگرم ۵۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • هر ۵۰ کیلوگرم بیشتر ۵۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۸   نفره ۷۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۱۰ نفره ۱۰۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • حمل شیشه میز ناهارخوری ۱۰ میل ۱۲ نفره ۱۲۰۰۰ تومان بابت هر طبقه
  • تبصره ۲ : در صورت استفاده از آسانسور هزینه یک طبقه محاسبه می شود

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص قیمت اثاث کشی در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *