اسباب کشی ارزان

اسباب کشی ارزان
5/5 - (1 امتیاز)

اسباب کشی ارزانبدون شک هر کسی که می خواهد اسباب کشی داشته باشد در تلاش است بدون دردسر و صرف هزینه زیاد از خانه ای به خانه دیگر برود ولی در چه مواردی می بایست هزینه های اسباب کشی را کاهش دهیم و در چه مواردی باید هزینه کنیم. شما به راحتی می توانید با رعایت نکات ساده اسباب کشی ارزان داشته باشید.

در ادامه با باید ها و نباید های این نوع اسباب کشی و راهکار های اسباب کشی ارزان آشنا می شوید.

 

راهکار های  اسباب کشی ارزان

نحوه بسته بندی کردن وسایل از اهمیت بسیاری در اسباب کشی ارزان برخوردار است. سعی کنید تعداد جعبه ها را در حد امکان کاهش دهید و اندازه جعبه ها افزایش دهید. به عبارتی هرچه تعداد جعبه های شما کمتر باشد وسایل شما کمتر به نظر می رسد و از طرفی حمل و جابه جایی آن ها راحت تر می باشد.

  • اسباب کشی ارزان و صرف هزینه تنها محدود به هزینه های صرف شده اسباب کشی نمی باشد، در بعضی از مواقع هزینه های جانبی دیگر مانند صدمات به وسایل موجب صرف هزینه بسیار بالا و جبران نشدنی می باشد. نکته ای که اهمیت دارد این است که سعی کنید دربسته بندی وسایل خصوصا شکستنی ها دقت کنید.
  • یکی از مواردی که موجب اسباب کشی ارزان می شود تعداد طبقات مبدا و مقصد و یا استفاده از آسانسور می باشد. اگر مبدا و مقصد دارای تعداد طبقات کمتری باشد، و کارگران باربری مجاز به استفاده از آسانسور باشند، هزینه اسباب کشی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
  • تعداد وسایل لوکس و سنگین تاثیر بسیاری در هزینه اسباب کشی دارد. به عبارتی وسایلی از جمله یخچال ساید، گاو صندوق ، پیانو و این موارد همه بر قیمت اسباب کشی تاثیر دارند.
  •  تعرفه یخچال ساید و شیشه میز ۸ نفره یا کنفرانس به ازای هر طبقه ۱۰٫۰۰۰ تومان محاسبه میگردد .
  • درصورتی که راهرو های مبدا و مقصد فضای بازی برای جابه جایی یخچال ساید نداشته باشد کارگران باربری ساید را باز و بست میکنند ( بدون اینکه نیازی به گارانتیه شرکت خریدار یخچال با مبالغ هنگفت داشته باشید ) ما این کار را با هزینه ای جداگانه به مبلغ ۳۰٫۰۰۰ تومان انجام میدهیم .
  •  تعرفه گاوصندوق بیش از ۵۰ کیلوگرم  به ازای هر ۵۰ کیلوگرم هرطبقه ۵٫۰۰۰ تومان میباشد . به عنوان مثال :هزینه گاو صندوق ۱۵۰ کیلوگرمی از طبقه ۲ به طبقه ۲ برابراست با ۶۰٫۰۰۰ تومان یعنی ۳ ضربدر ۵۰ کیلوگرم برابراست با ۱۵۰ کیلوگرم گاوصندوقی که قراراست جابه جا شود ، حال ۳ ضربدر( هر۵۰ کیلو ) ۵٫۰۰۰ تومان ضربدر مجموع طبقات مبدا و مقصد که برابراست با ۶۰٫۰۰۰ تومان (۲+۲) * ۵٫۰۰۰ * ۳
  •  تعرفه حمل پیانو با توجه به نوع پیانو به ازای هرطبقه ۱۰ الی۲۰ هزار تومان میباشد .

 

راهکار های اسباب کشی ارزان

انتخاب شرکت باربری مناسب راهکار اصلی اسباب کشی ارزان

برای داشتن اسباب کشی ارزان مهمترین نکته انتخاب شرکت باربری و اتوبار مناسب است . مهمترین هزینه اسباب کشی هزینه جابه جایی وسایل شما از خانه قبلی به خانه جدید می باشد در نتیجه بهترین راهکار برای داشتن اسباب کشی ارزان علاوه بر نکات ذکر شده ،انتخاب شرکت باربری مناسب می باشد.

نکته ای که قابل ذکر است این است که متاسفانه بسیاری از شرکت های باربری در مرحله اول، هزینه نسبتا ارزانی را براورد می کنند و پس از تحویل بار هزینه را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهند تا شما مجبور به پرداخت باشید. در نتیجه بهتر است دقت کافی را در انتخاب شرکت باربری برای داشتن اسباب کشی ارزان داشته باشید و قبل از اسباب کشی از جزئیات هزینه ها آگاهی لازم را کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسباب کشی ارزان و دریافت مشاوره می توانید با اتوبار تمام کار تماس بگیرید .

تلفن تماس : ۴۸۰۴۲ – ۰۲۱ (۵رقمی)

غرب تهران : ۶۶ ۲۲۲۲ ۴۴

شمال و شرق تهران : ۵۵۵ ۵۲ ۲۲۲

مرکز و جنوب تهران : ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *