اتوبار باربری گوهردشت

اتوبار باربری گوهردشت

تلفن تماس : ۰۲۱۴۸۰۴۲

اتوبار باربری گوهردشت یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و نقل اثاثیه منزل و ادارات در گوهردشت کرج است. این شرکت با بیش از ۲۵ سال تجربه، کادری مجرب و متخصص، تجهیزات مدرن و قیمت مناسب، آماده ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن به مشتریان خود است.

اتوبار باربری گوهردشت بسته‌بندی اثاثیه را به دو صورت انجام می‌دهد:

  • بسته‌بندی و پتو کشی دور تا دور وسایل در داخل خودرو که بصورت رایگان و کاملا تضمینی است.
  • بسته‌بندی حرفه‌ای تمام وسایل منزل و ادارات با کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی، استرج و بابل که توسط پرسنل آموزش دیده انجام می‌شود.

بسته‌بندی حرفه‌ای اثاثیه، هزینه بیشتری دارد اما باعث می‌شود که اثاثیه شما در حین حمل و نقل در برابر آسیب دیدگی محافظت بیشتری داشته باشد.

چیدمان اثاثیه

چیدمان اثاثیه در مقصد، یکی از مراحل مهم در اسباب‌کشی است. اتوبار باربری گوهردشت با کادری مجرب و متخصص، اثاثیه را در مقصد به صورت اصولی و منظم چیدمان می‌کند.

اتوبار باربری گوهردشت با توجه به نظر مشتریان، اثاثیه را در مقصد چیدمان می‌کند. این شرکت با رعایت اصول چیدمان، از شلوغی و بی نظمی در محیط جلوگیری می‌کند.

بیمه نامه

اتوبار باربری گوهردشت با ارائه بیمه نامه برای اثاثیه، خیال مشتریان خود را از بابت خسارت احتمالی به اثاثیه در حین حمل و نقل راحت می‌کند.

بیمه نامه اثاثیه، خسارت‌های وارد شده به اثاثیه در حین حمل و نقل را جبران می‌کند. اتوبار گوهردشت با ارائه بیمه نامه معتبر، از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل می‌کند.

 باربری گوهردشت

خدمات شبانه روزی

اتوبار گوهردشت با ارائه خدمات شبانه روزی، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در هر ساعت از شبانه روز است.

این شرکت با درک نیاز مشتریان، خدمات خود را در هر ساعت از شبانه روز ارائه می‌دهد. اتوبار گوهردشت با ارائه خدمات شبانه روزی، از بر هم خوردن برنامه های مشتریان خود جلوگیری می‌کند.

قیمت مناسب

اتوبار گوهردشت با ارائه قیمت های مناسب، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

این شرکت با در نظر گرفتن عواملی مانند حجم اثاثیه، مسافت حمل و نقل و نوع وسیله نقلیه، قیمت خدمات خود را تعیین می‌کند. باربری گوهردشت با ارائه قیمت های مناسب، از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل می‌کند.

شرکت تمام کار با اخذ مجوز در تمامی مناطق کرج آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. اتوبار گوهردشت یکی از شعبات اتوبار و باربری کرج شرکت تمام کار می‌باشد که با هدف خدمت رسانی به تمامی مناطق گوهر دشت ایجاد شده است.

گوهردشت که به رجایی شهر نیز معروف است یکی از مناطق خوب کرج می‌باشد که از جمعیت بالایی برخوردار است. علاوه بر موارد ذکر شده شرکت‌ها و دانشگاه‌های مختلفی در منطقه گوهردشت کرج واقع شده است. از این رو شرکت تمام کار خدمات جامعی را در منطقه گوهردشت کرج در زمینه حمل بار و اسباب‌کشی ارائه می‌‎‌‌‌دهد.

مناطق خدمت رسانی اتوبار باربری گوهردشت

تمامی ساکنین مناطق و شهرک‌های گوهردشت می‌توانند از خدمات اتوبار باربری کرج استفاده کنند. خدمت رسانی باربری گوهردشت در تمامی مناطق گوهردشت از جمله خیابان آزادی، بلوار ملک‌شاه، بلوار رستاخیز، بلوار انقلاب و شهرداری و کلیه مناطق دیگر گوهردشت می‌باشد. همچنین شرکت‌ها، بانک‌ها و دانشگاه‌هایی که در گوهردشت قرار دارند می‌تواند از خدمات اتوبار گوهردشت استفاده کنند.

کلیه شهرک‌های منطقه گوهر دشت از جمله:

  • شهرک شهید جهازی‌ها، آسمان، بهارستان و دیگر شهرک‌ها و مجتمع‌های منطقه گوهردشت
  • کلیه بلوار‌ها و خیابان‌های منطقه گوهردشت
  • مراکز تجاری و اداری گوهردشت

بسته بندی باربری گوهردشت

خدمات تمام کار

شرکت تمام کار در راستای براورد تمامی نیاز های اسباب‌کشی با براورد نرخ مناسب خدمات جامعی را در زمینه حمل بار و باربری ارائه می‌دهد.

  • ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی
  • ارائه خدمات حمل وسایل و اسباب شرکت‌ها
  • حمل وسایل خیلی سنگین از جمله گاو صندوق، دستگاه‌های بزرگ، پیانو، یخچال ساید
  • ارسال کارگر ساده با توجه به نیاز شما
  • ارائه خدمات به شرکت‌های PSP
  • حمل وسایل و اسباب با لیفتراک
  • ارسال کامیون های تمیز و سالم
  • براورد دقیق هزینه

باربری تمام کار  شعبه گوهردشت کرج در تمامی طول ساعات شبانه روز  بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی و ارائه‌ی خدمات باربری به همشهریان عزیز و گرامی می‌باشد. در هر زمان که نیاز داشتید تنها کافیست با اتوبار و باربری تمام کار تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۴۸۰۴۲

غرب تهران : ۰۲۱۴۴۲۲۲۲۶۶

شمال و شرق تهران : ۰۲۱۲۲۲۵۲۵۵۵

مرکز و جنوب تهران : ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۱۱

پاسخگویی از طریق پیامک: ۰۹۰۱۱۰۸۸۹۰۰

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *