اتوبار باربری غرب تهران

اتوبار باربری غرب تهران

 خدمات اتوبار غرب تهران

تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

بدون شک اگر در منطقه غرب تهران ساکن هستید یک یا چند بار اسباب‌کشی کرده‌اید. در  غرب تهران، شرکت‌های باربری و اتوبار بسیاری وجود دارد که در بعضی از مواقع موجب سردرگمی شما می‌شود. ولی به راستی چگونه می‌توانید بهترین اتوبار باربری غرب تهران را بیابید و یک اتوبار مطمئن دارای چه خدماتی می‌باشد.

شرکت تمام کار یکی از تخصصی‌ترین مراکز حمل بار در غرب تهران می‌باشد. اتوبار باربری غرب تهران شرکت تمام کار با داشتن نیروی تخصص در زمینه حمل بار این امکان را برای ساکنین غرب تهران فراهم کرده است تا بدون استرس و نگرانی از خدمات اتوبار غرب تهران شرکت تمام کار استفاده کنند.

تمام کار علاوه بر خدمت‌رسانی به ساکنین غرب تهران با احداث شعبی در شرق، شمال، جنوب و شهر‌های دیگر کشور  آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

شما می‌توانید برای هرگونه اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در اتوبار غرب تهران تماس بگیرید.

ویژگی خدمات اتوبار باربری غرب تهران

اهمیت مشتری مداری در اتوبار باربری غرب تهران، شرکت تمام کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد از این رو این شرکت سعی کرده است از کارگران زبده و ماهر و وسایل و تجهیزات بروز برای باربری و حمل بار استفاده کند. در ادامه با برخی از ویژگی خدمات اتوبار غرب تهران آشنا می‌شوید.

  • دقت در انتخاب کارگران و انتخاب کارگرانی خوش برخورد
  • استفاده از نیروی کار مجرب و متخصص در حمل و باربری لوازم و اسباب منزل و تجهیزات اداری
  • در نظر گرفتن هزینه منصفانه
  • اهمیت و دقت در حمل و جابه‌جایی وسایل شما
  • تضمین باربری جابه‌جایی اسباب منزل
  • خدمت‌رسانی به کلیه مناطق غرب تهران
  • کارشناسی میزان بار شما و پیشنهاد به استفاده از بهترین وسایل حمل بار
  • بهره گیری از انواع وانت، کامیون، کامیونت درجه یک

گفتنی است قبل از انتخاب اتوبار غرب تهران تحقیقات لازم را انجام دهید و به هر اتوباری اعتماد نکنید.

باربری غرب

خدمات VIP اتوبار باربری غرب تهران

شرکت تمام کار در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز این امکان را فراهم کرده است تا با بسته‌بندی محصولات خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد و دغدغه شما عزیزانی را که می‌خواهید اسباب و وسایل خود را جابه جا کنید را کاهش دهد. تیم تمام کار علاوه بر باربری وسایل شما در غرب تهران با استفاده از تجهیزات ویژه در راستای بسته‌بندی وسایل شما نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

  • حمل و جابه‌جایی اسباب شما با دقت بسیار بالا در باربری غرب تهران
  • ارسال کامیون و کارگران باربری در زمان مشخص
  • ارائه بیمه‌نامه برای حمل بار وی آی پی در اتوبار غرب
  •  حمل و جابه‌جایی اجناس لوکس

از خدمات اصلی اتوبار باربری غرب تهران VIP می‌باشد. شما به راحتی می‌‍‌توانید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در خصوص انواع خدمات اتوبار غرب تهران کسب کنید.

مناطق خدمت‌رسانی اتوبار غرب تهران

شرکت تمام کار با عنوان بهترین اتوبار غرب تهران آماده خدمت‌رسانی به کلیه مناطق غرب تهران می‌باشد.

کلیه مناطق غرب تهران  در محدوده منطقه ۵ تهران  منطقه ۲۲ تهران  منطقه ۲ تهران  که شامل : جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی، جنت آباد جنوبی، مرزداران  شهران، پونک، شهرک راه آهن، دهکده المپیک، تهرانسر چیتگر  جاده مخصوص. شهر زیبا

شهرک غرب، صادقیه، طرشت، سیمون بولیوار، آیت الله کاشانی، یادگارشمال-جنوب، چهار دیواری، فرحزادی، جلال آل احمد ، چهار دیواری طرشت

و کلیه مناطق دیگر غرب تهران

راه‌های ارتباطی با اتوبار تمام کار غرب تهران

  • ۴۸۰۴۲   (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

مسئولیت پذیریی مجموعه باربری غرب تهران

مجموعه بزرگ باربری غرب تهران دارای مجموعه‌های زیادی است که در هر کدام از این مجموعه‌ها افراد زیادی مشغول به کار هستند که همگی این افراد دارای مسئولیت‌هایی می‌باشند. این مجموعه باربری با داشتن بخش‌های گوناگونی مثل مدیریت، بخش متصدیان حمل بار و کارگرانی برای حمل و نقل در مبدأ می‌تواند تا بهترین خدمات را برای متقاضیان ارائه کند.

با توجه به این که امروزه در سطح شهر شرکت‌های اتوبار زیادی وجود دارد که خدمات قابل قبولی را برای مشتریان عزیز ارائه می‌کنند اما بسیاری از افرادی که به این شرکت‌ها و مجموعه‌های باربری مراجعه می‌کنند از نحوه خدمات‌رسانی آن ها رضایت کامل ندارند اما مجموعه باربری غرب تهران با توجه به این که مزیت های منحصر به فردی را دارد موفق شده است تا رضایت کامل مشتریان عزیز را به طور کامل جلب کند.

این شرکت باربری با سرویس دهی عالی خود علاوه بر این که موجب پیش روی کارها به طور منظم می‌شود با تعویض ماشین‌های فرسوده و آلوده کننده محیط گامی بزرگ را از ایجاد آلودگی برمی دارد. تمامی ماشین‌های مورد استفاده این شرکت جز بهترین ها هستند.

حمل بار اتوبار باربری غرب تهران

نحوه بسته‌بندی اثاثیه منزل در باربری غرب تهران

تعداد این مجموعه‌ها با این خدمات و ویژگی‌ها بسیار است اما شما باید به دنبال مجموعه‌ای باشید که کار بسته‌بندی اسباب و اثاثیه منزل را به نحو احسن انجام می‌دهند از آن جایی که مجموعه باربری غرب تهران از افراد متخصص برای بسته‌بندی انجام می‌شوند و با توجه به این که کار بسته‌بندی کاری حساس و دشوار است باید توسط افراد آموزش دیده و ماهر انجام شود با توجه به این که برای بسیاری از خانواده‌ها در اسباب کشی‌ها مشکل‌ترین کار، کار بسته‌بندی اسباب اثاثیه منزل  است و در صورتی که این کار به درستی انجام نشود آسیب‌های زیادی به بار و متعاقباً به صاحب خانه وارد می‌شود اما انجام این کار توسط مجموعه باربری غرب تهران با داشتن کارگران ماهر اتوبار بسیار مناسب است زیرا با توجه به حساسیت شما کارگران این مجموعه می‌توانند تا کار بسته‌بندی اسباب‌تان را به راحتی و بدون هیچ آسیبی انجام دهند

کارگران ماهر این مجموعه اتوبار در بسته‌بندی اسباب منزل ابتدا مبلمان منزل و سپس وسیله‌های اتاق نشیمن و وسایل و کالا‌های بزرگ و در آخر نیز بسته‌بندی وسایل کوچک اتاق‌ها را با رعایت تمام اصول و قوانین حمع‌آوری و سپس بسته‌بندی می‌کنند.

بسته‌بندی اتوبار باربری غرب تهران

باربری غرب تهران با شرکت تمام کار

از بزرگ‌ترین وظایف شرکت‌های اتوبار در کنار خدماتی که برای اسباب کشی‌ها ارائه می‌دهند خدمت به صنف‌های مختلف بازار و به مقصد رساندن کالا‌های اصناف گوناگون و تجارت‌کنندگان، بازرگانان بزرگ، تولیدکنندگان نیز است که معمولاً این صنف‌ها نیز برای جابه جایی کالا‌ی تولیدی خود نیاز به خدمات حمل کالا دارند از این رو اتوبار غرب تهران با بهترین وسیله‌ها تمامی ارسالی‌های این اصناف را در مناسب‌ترین زمان انجام و بارگیری مطمئنی را انجام می‌دهند.

مطمئناً تا به این جا متوجه شدید که در مقایسه با سایر اتوبار‌ها و باربری‌ها یکی از بهترین اتوبار‌ها در تهران اتوبار غرب تمام کار است که این مجموعه خدمات زیاد و با کیفیتی را برای مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

پرسنل باربری غرب تهران با توجه به این که آموزش‌های مخصوص خود را به طور تخصصی دیده‌اند از این رو صفر تا صد کار اسباب کشی منزل و شرکت‌ها از جمله بسته‌بندی وسیله‌ها و چیدن آن‌ها در خانه و شرکت طبق نظر مشتری را به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌دهند.

از این رو و با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که این شرکت دارد مجموعه باربری و اتوبار  و باربری غرب تهران جز بهترین‌ها در بسته‌بندی و خدمات باربری و اتوبار و اسباب کشی در ایران است.

هزینه‌ حمل و نقل با باربری غرب تهران

شرکت باربری غرب تهران با مناسب‌ترین هزینه و سهولت و آسانی در روند جابه‌جایی توانسته تا رضایت تمام مشتریان عزیز را جلب کند و از این رو موفق‌تر از سایر اتوبار‌هایی است که در کنار کیفیت پایین خدمات خود هزینه‌های سنگینی را نیز دریافت می‌کنند.

از جمله خدمات مناسب با هزینه این شرکت استفاده از به روز‌ترین وسایل حمل و نقل، جابه جایی بدون وارد شدن کوچک‌ترین آسیبی به بار و دریافت هزینه مناسب طبق قیمت اتحادیه باربری‌ها و اتوبار‌ها است.

همچنین این شرکت با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری‌های تهران و با قیمت‌هایی کاملاً رقابتی در زمینه اسباب کشی و حمل بار در محدود غرب تهران بهترین گزینه اسباب کشی برای افرادی هستند که در مناطق غرب تهران به دنبال یک مجموعه اتوبار برای حمل بار می‌باشند.

ارسال بار از باربری غرب تهران به شهرستان

در میان باربری‌های بسیاری که برای ارسال بار به شهرستان خدمات مناسب ارسال می‌کنند باربری غرب تهران می‌تواند که علاوه بر ارائه خدمات به داخل استان تهران اثاثیه منزل و بارتان را به شهرستان‌های غرب و شرق ایران ارسال کند.

این شرکت اتوبار با استفاده از ماشین‌های مسقف و موکت کاری شده مخصوص باربری غرب تهران و قیمت بسیار مناسب بار شما را به سایر نقاط کشور ارسال می‌کند این شرکت برای تمامی بار‌های خود بیمه و بارنامه رایگان را صادر می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت باربری غرب تهران به شهرستان با ما تماس بگیرید.

با توجه به مواردی که درباره مزایا و ویژگی‌های اتوبار و باربری غرب تهران گفتیم‌امیدوارم که شما با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را درباره شرکت باربری غرب تهران کسب کرده باشید.

در واقع استفاده از افرادی با تجربه بزرگ‌ترین نقطه قوت این شرکت اتوبار است که علاوه بر این، ارائه خدمات مکانیزه باربری غرب تهران با توجه به آنکه در تمام طول سال و حتی ایام تعصیل و ایام پرترافیک به صورت شبانه روز در خدمت مشتریان خود می‌باشد از مزیت‌های بسیار مناسب این شرکت باربری در غرب تهران است.

محله‌های خدمت‌رسانی در اتوبار باربری غرب تهران

مناطق ارائه خدمات اتوبار باربری غرب تهران  (اتوبار تمام کار) محدوده
اتوبار باربری شهران  محدوده شهران ،کن ،کوهسار، آبشناسان
باربری بلوار فردوس  محدوده  بلوار فردوس
اتوبار باربری شهر آرا محدوده شهر آرا
اتوبار باربری گیشا محدوده گیشا و اطرا ف گیشا
اتوبار باربری ستارخان  ستارخان ، تهران ویلا
باربری شهرزیبا  شهر زیبا ، شهرک اندیشه و دهکده المپیک
اتوبار باربری سعادت آباد سعادت آباد ، کوی فراز ، ۲۴ متری،علامه،سرو و همچنین بلوار پاکنژاد و بلوار شهرداری وبلوار فرحزادی
اتوبار باربری تهرانسر  تمامی محلات تهرانسر
باربری پونک پونک ، شهید مخبری (۳۵متری گلستان)، سردار جنگل، همیلا، بلوار عدل
اتوبار باربری صادقیه فلکه اول و دوم آریا شهر

اتوبار باربری غرب تهران جنت آباد

شعبه مرکزی اتوبار تمام کار در محله جنت آباد قرار گرفته است از این رو شما می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی اطاعات کافی را در خصوص باربری غرب تهران بدست آورید.

اتوبار غرب تهران شهرک غرب

یکی از مناطق خدمت رسانی  شرکت تمام کار شهرک غرب می‌باشد.  شهرک غرب که با نام شهرک قدس یکی از مناطق پرجمعیت تهران محسوب می‌شود. که خانه‌ها، شرکت‌ها و مراکز تجاری و اداری بسیاری در این منطقه قرار گرفته است.

شرکت تمام کار در تلاش است با ارائه خدمات باربری و اسباب کشی در اتوبار و باربری شهرک غرب اسباب کشی بی‌دردسری را برای ساکنین این منطقه فراهم کند.

 حمل و نقل اتوبار باربری غرب تهران

اتوبار سعادت آباد غرب تهران

خدمات اتوبار تمام کار شامل تمامی مناطق غرب تهران می‌باشد. سعادت آباد دارای محله‌های لوکس و عیان نشین می‌باشد و مراکز تجاری مختلفی نیز در این مناطق قرار گرفته است. از این رو اتوبار تمام کار با قرار دادن نیروی فعال در منطقه سعادت آباد در تلاش است خدمات ویژه‌ای را به شرکت‌های این محدوده ارائه دهد.

اتوبار غرب تهران صادقیه

صادقیه یکی از مناطق پرجمعیت شهر تهران می‌باشد و علاوه بر قرار گرفتن مجتمع‌های مسکونی، مراکز تجاری بسیار در این محدوده واقع شده است. دفتر مرکزی شرکت خدماتی تمام کار در غرب تهران بزرگ خیابان جنت آباد واقع گردیده است ولی با ایجاد اکیپ‌های متخصص به صورت شبانه روزی در منطقه اتوبار صادقیه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز می‌باشیم.

اتوبار غرب تهران پونک

اتوبار تمام کار در کلیه مناطق از جمله پونک آماده ارائه خدمات در زمینه حمل بار، اسباب کشی و باربری می‌باشد. تمامی ساکنین محله پونک می‌توانند از خدمات باربری و حمل بار اتوبار تمام کار استغاده کننند.

خدمات قابل ارائه ذر اتوبار غرب تهران پونک به تمامی شرکت‌ها، ادارات، بانک‌ها، و تمامی ساکنین محله‌های پونک می‌باشد. در ادامه می‌توانید با تماس تلفنی اطلاعات کامل را در خصوص قیمت و خدمات اتوبار غرب تهران کسب کنید.

بارگیری اتوبار باربری غرب تهران

راه های ارتباطی با ما :

  • تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

  • شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

  • مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

  • Email : fullwork.ir@gmail.com

  • پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

اتوبار و باربری غرب تهران یک صنعت پر رقابت است و بسیاری از شرکت‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند. بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات لازم را انجام دهید تا یک شرکت معتبر و با تجربه را انتخاب کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب اتوبار و باربری غرب تهران آورده شده است:

  • سابقه و اعتبار شرکت را بررسی کنید: یک شرکت معتبر دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری و سال ها تجربه در زمینه اسباب‌کشی است.
  • قیمت و خدمات شرکت را مقایسه کنید: قیمت باربری در غرب تهران بسته به عوامل مختلفی مانند مسافت، تعداد و نوع اثاثیه، تعداد کارگران و تجهیزات مورد استفاده تعیین می‌شود.
  • کادر شرکت را بررسی کنید: کادر یک شرکت باید از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده باشد که سال ها تجربه در زمینه اسباب‌کشی دارند.
  • تجهیزات شرکت را بررسی کنید: یک شرکت باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای حمل و نقل اثاثیه استفاده کند.
  • نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید: نظرات مشتریان قبلی می‌تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

در ادامه به برخی از نکات مهم در مورد اسباب‌کشی در غرب تهران اشاره می‌کنیم:

  • در مورد تاریخ و ساعت اسباب‌کشی با شرکت هماهنگ کنید.
  • لیستی از اثاثیه خود تهیه کنید و آن را به شرکت ارائه دهید.
  • در روز اسباب‌کشی، در محل حضور داشته باشید تا مراحل اسباب‌کشی را مدیریت کنید.
  • اگر وسایل خاصی دارید که به مراقبت بیشتری نیاز دارند، به شرکت اطلاع دهید.
  • پس از پایان اسباب‌کشی، اثاثیه خود را بررسی کنید تا از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

با رعایت این نکات می‌توانید یک اسباب‌کشی مطمئن و بدون دردسر را تجربه کنید.

در اینجا برخی از نکات حرفه‌ای‌تر برای انتخاب اتوبار و باربری غرب تهران آورده شده است:

  • از شرکت بخواهید که یک قرارداد کتبی با شما تنظیم کند. این قرارداد باید شامل جزئیات خدمات ارائه شده، قیمت، تاریخ و ساعت اسباب‌کشی و سایر موارد باشد.
  • از شرکت بخواهید که بیمه باربری ارائه دهد. این بیمه در صورت بروز هرگونه خسارت به اثاثیه شما، خسارت را جبران می‌کند.
  • از شرکت بخواهید که کارگران خود را بیمه کند. این بیمه در صورت بروز هرگونه حادثه برای کارگران، هزینه‌های درمانی آن ها را پوشش می‌دهد.

در مورد بیمه باربری

بیمه باربری یک بیمه نامه است که در صورت بروز هرگونه خسارت به اثاثیه شما، خسارت را جبران می‌کند. این بیمه نامه معمولاً توسط شرکت اتوبار و باربری ارائه می‌شود.

در مورد بیمه کارگران

بیمه کارگران یک بیمه نامه است که در صورت بروز هرگونه حادثه برای کارگران شرکت اتوبار و باربری، هزینه‌های درمانی آن ها را پوشش می‌دهد. این بیمه نامه معمولاً توسط شرکت اتوبار و باربری ارائه می‌شود.

در تهیه لیست اثاثیه، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع اثاثیه (مانند مبلمان، لوازم برقی، وسایل آشپزخانه، لوازم شخصی و …)
  • اندازه اثاثیه
  • وزن اثاثیه
  • حساسیت اثاثیه (به عنوان مثال، اثاثیه‌ای که به مراقبت بیشتری نیاز دارد، مانند مبلمان چوبی، آثار هنری و …)

در روز اسباب‌کشی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که وسایل ضروری خود را در دسترس دارید، مانند مدارک مهم، پول نقد و کارت های اعتباری.
  • اطمینان حاصل کنید که محل جدید شما آماده پذیرش اثاثیه شما است.
  • در صورت نیاز، به کارگران شرکت کمک کنید.

در اینجا چند نکته تکمیلی برای اسباب‌کشی در غرب تهران آورده شده است:

  • اگر وسایل سنگینی دارید، از کارگران شرکت اتوبار و باربری کمک بگیرید.
  • اگر وسایل حساسی دارید، از کارگران شرکت بخواهید که با دقت بیشتری آن ها را بسته‌بندی و حمل کنند.
  • اگر وسایلی دارید که به مراقبت ویژه نیاز دارند، از شرکت بخواهید که یک کارگر متخصص برای بسته‌بندی و حمل آن ها اعزام کند.
  • اگر در محل جدید خود، آسانسور وجود ندارد، از شرکت بخواهید که کارگرانی را اعزام کند که تجربه حمل اثاثیه در ساختمان‌های بدون آسانسور را داشته باشند.

جابه جایی غرب

غرب تهران یکی از مناطق پرجمعیت و پرتردد تهران است. این منطقه دارای امکانات رفاهی و تجاری متعددی است و به همین دلیل، بسیاری از افراد تمایل دارند در این منطقه زندگی کنند.

اسباب‌کشی در غرب تهران به دلیل وجود عواملی مانند ترافیک، محدودیت های تردد کامیون‌ها و ارتفاع ساختمان‌ها، می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با رعایت نکات زیر می‌توانید یک اسباب‌کشی مطمئن و بدون دردسر را در غرب تهران تجربه کنید:

  • قبل از اسباب‌کشی، یک لیست از اثاثیه خود تهیه کنید و آن را به شرکت اتوبار و باربری ارائه دهید. این لیست به شرکت کمک می‌کند تا تعداد کارگران و تجهیزات مورد نیاز را تعیین کند.
  • در مورد تاریخ و ساعت اسباب‌کشی با شرکت هماهنگ کنید. سعی کنید اسباب‌کشی را در روزهای تعطیل یا آخر هفته انجام دهید تا ترافیک کمتری داشته باشید.
  • در مورد قیمت خدمات با شرکت مذاکره کنید. قیمت خدمات باربری در غرب تهران بسته به عوامل مختلفی مانند مسافت، تعداد و نوع اثاثیه، تعداد کارگران و تجهیزات مورد استفاده تعیین می‌شود.
  • در صورت نیاز، از شرکت بخواهید که یک پیش فاکتور یا قرارداد کتبی ارائه دهد. پیش فاکتور یا قرارداد کتبی به شما کمک می‌کند تا از قیمت خدمات و تعهدات شرکت مطلع شوید.

در روز اسباب‌کشی

  • در محل حضور داشته باشید تا مراحل اسباب‌کشی را مدیریت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنید.
  • اگر وسایل خاصی دارید که به مراقبت بیشتری نیاز دارند، به شرکت اطلاع دهید.
  • پس از پایان اسباب‌کشی، اثاثیه خود را بررسی کنید تا از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

پس از اسباب‌کشی

  • صورتحساب خدمات را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مغایرت، آن را با شرکت اتوبار و باربری هماهنگ کنید.
  • اگر در طول اسباب‌کشی خسارتی به اثاثیه شما وارد شده است، مراتب را به شرکت اطلاع دهید و از آن ها درخواست کنید تا خسارت را جبران کنند.

نکات تکمیلی

  • اگر وسایل سنگینی دارید، از کارگران شرکت اتوبار و باربری کمک بگیرید.
  • اگر وسایل حساسی دارید، از کارگران شرکت بخواهید که با دقت بیشتری آن ها را بسته‌بندی و حمل کنند.
  • اگر وسایلی دارید که به مراقبت ویژه نیاز دارند، از شرکت بخواهید که یک کارگر متخصص برای بسته‌بندی و حمل آن ها اعزام کند.
  • اگر در محل جدید خود، آسانسور وجود ندارد، از شرکت بخواهید که کارگرانی را اعزام کند که تجربه حمل اثاثیه در ساختمان‌های بدون آسانسور را داشته باشند.

در ادامه به برخی از نکات خاص اسباب‌کشی در غرب تهران اشاره می‌کنیم:

  • ترافیک

ترافیک یکی از چالش‌های اصلی اسباب‌کشی در غرب تهران است. به همین دلیل، بهتر است اسباب‌کشی را در روزهای تعطیل یا آخر هفته انجام دهید تا ترافیک کمتری داشته باشید.

  • محدودیت های تردد کامیون ها

به دلیل محدودیت‌های تردد کامیون‌ها در برخی از مناطق غرب تهران، ممکن است لازم باشد از وانت بار یا کامیون‌های کوچکتر برای حمل اثاثیه استفاده کنید.

  • ارتفاع ساختمان‌ها

ارتفاع ساختمان‌ها در غرب تهران می‌تواند کار حمل اثاثیه را چالش برانگیز کند. به همین دلیل، بهتر است از شرکتی استفاده کنید که تجربه حمل اثاثیه در ساختمان‌های بلند را داشته باشد.

سوالات متداول اتوبار باربری غرب تهران

تعرفه و قیمت اتوبار غرب تهران چقدر است؟

قیمت اتوبار غرب تهران بر اساس میزان مسافت محاسبه می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تعرفه باربری از قیمت و تعرفه اتوبار تمام کار اطلاعات کامل را دریافت کنید.

آیا اتوبار تمام کار وسایل را بیمه می‌کند؟

بله تمامی مشتریان عزیز می‌توانند ازخدمات بیمه اتوبار و باربری تمام کار استفاده کنند.

خدمات اتوبار و باربری غرب تهران شامل کدام مناطق می‌شود؟

خدمات باربری غرب تهران شامل کلیه مناطق از جمله شهران، صادقیه،جنت آباد، پونک، تهرانسر، ستارخان و دیگر مناطق غرب تهران است.

جابه‌جایی و حمل وسایل از تهران به شهرستان انجام می‌شود؟

بله اتوبار تمام کار در زمینه خدمات باربری تهران به شهرستان نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

راه های ارتباطی با ما :

  • تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

  • شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

  • مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

  • Email : fullwork.ir@gmail.com

  • پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

سایر خدمات

برترین ها

2 پاسخ

  1. سلام میخواستم از اتوبار باربری غرب تهران تشکر کنم واقعا خسته نباشید من همه ی اثاثیه ی منزلم سالم به مقصد رسید تمام کارگران مودب بودن ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *