اتوبار باربری جنوب تهران

اتوبار باربری جنوب تهران

اتوبار باربری جنوب تهران شرکت تمام کار

(تلفن تماس: ۴۸۰۴۲ – ۰۲۱ )

 

 

اتوبار باربری جنوب تهران اگر به دنبال اتوباری مطمئن و با کادر مجربی می‌باشید و یا می‌خواهید اسباب‌کشی آسان را تجربه کنید بدون شک شعبه اتوبار جنوب تهران شرکت تمام کار می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

خدمات شرکت تمام کار محدود به منطقه خاصی از تهران نمی‌باشد بلکه این شرکت با کوشش در سال‌های متوالی سعی کرده است شعبات مختلفی را در سراسر مناطق تهران ایجاد کند. اتوبار جنوب تهران شرکت تمام کار، سعی بر این دارد بهترین نوع خدمات باربری و اسباب‌کشی را به هموطنان عزیز ارائه دهد.
شرکت تمام کار دارای نیروی متخصص و توانمندی است که می‌تواند اسباب و وسایل شما را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین اطمینان جابه جا کند بدون اینکه آسیبی به وسایل شما وارد شود .

مناطق ارائه خدمات اتوبار باربری جنوب تهران

شرکت تمام کار سعی بر این دارد به تمامی ساکنین مناطق جنوب تهران خدمت رسانی کند.
تمامی ساکنین شوش، راه‌آهن، مولوی، خزانه، دروازه غار، فلاح نازی آباد شهرریکوی سیزده آبان تختی بازارتهران بازار یافت آباد مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر،شهرک اکباتان،آذری، اتابک، خراسان
همچنین تمامی ساکنین رنجبر، سجاد، میدان حق شناس، میدان رازی، میدان محمدیه، شاپور
فلاح، مختاری، جوادیه، گمرک، مولوی، رجایی ، بخارایی ، بعثت ، تندگویان، نازی آباد، خزانه، تختی، یاخچی آباد، حسین آباد، چهارصد دستگاه، بازار آهن، فداییان اسلام، ۱۷شهریور، هلال احمر، بوستان ولایت، قلعه مرغی، ابوذر، امام زاده حسن، یافت آباد، معلم، ۴۵متری زرند، قزوین، نیروی هوایی، بازارمبل، عبدل آباد، خانی آبادنو، شهرک ولیعصر، الغدیر، نعمت آباد، خلیج، مهرآباد میدان بهمن،  ابوسعید، پارک شهر، فیاض بخش می‌توانند از خدمات اتوبار جنوب تهران شرکت تمام کار استفاده کنند .

استفاده از خدمات اتوبار جنوب تهران

شما ساکنین جنوب تهران می‌توانید با تماس تلفنی و دریافت مشاوره با اتوبار تمام کار از هزینه‌های جابه‌جایی اسباب و وسایل خود آگاهی لازم را کسب کنید و تجربه خوبی را از اسباب‌کشی داشته باشید. مشاوران اتوبار تمام کار در باربری جنوب تهران با صبر و حوصله پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود و در زمینه حمل بار بهترین مشاوره را دریافت خواهید کرد.

راه های ارتباطی با ما :

  • تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

  • شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

  • مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

  • Email : fullwork.ir@gmail.com

  • پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

  • اتوبار باربری جنوب تهران

ویژگی و خدمات اتوبار جنوب تهران

شرکت تمام کار در تلاش است اسباب و وسایل شما را به شکلی جابه جا کند تا میزان رضایت شما ۱۰۰ درصد باشد . از این رو با استخدام کارگران ورزیده و ماهر سعی بر این دارد اسباب و وسایل شما را در کوتاه ترین زمان از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهد.
یکی از مشکلاتی که معمولا در شرکت‌ها و اتوبار ها دیده می‌شود، این است که در هنگام تماس تلفنی هزینه‌ای براورد می‌شود ولی پس از جابه‌جایی اسباب و وسایل هزینه‌های به طور چشمگیری افزایش می‌یابد و دو یا چند برابر می‌شود. اتوبار تمام کار برای رضایت شما مشتریان عزیز سعی بر این دارد تا براورد هزینه را به طور دقیق انجام دهد تا موجب ناراحتی شما عزیزان نشود.
سامانه جامع خدمت کار در تلاش است با گسترش شعبات خود به تمامی مناطق کشور خدمت‌رسانی کند. درنتیجه برای ارسال بار از تهران و کرج به شهرستان نیز خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

دفتر مرکزی شرکت خدماتی تمام کار در غرب تهران بزرگ خیابان جنت آباد واقع گردیده ولی به جهت سرویس دهی مطلوب تر به همشهریان در شرق شمال جنوب ومرکز شهر تهران اکیپ هایی متخصص و مجرب رادر مکانهایی از قبل تعیین شده در شرق شمال جنوب ومرکز شهر تهران مستقر کرده است تا درکمترین زمان ممکن به محل ارسال شوند. همچنین این شرکت در کرج نیز دارای شعبه فعال می‌باشد.

 اتوبار باربری جنوب تهران تمام کار در تلاش است بهترین نوع خدمات را در اختیار شما قرار دهد، از این رو با ارسال انواع وانت بار، کامیونت، کامیون و ایجاد امکان ردیابی توسط GPS خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.
اتوبار تمام کار اولین تنها باربری در کشور مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات مخابراتی (GPS) جهت ردیابی بار لحظه به لحظه بار از مبدا تا مقصد توسط صاحب بار می‌باشد. این خدمات پیشرفته به شما کمک می‌کند در هر لحظه، کامیون حامل لوازم منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

بارگیری حمل و نقل

از دیگر خدمات سامانه جامع تمام کار در اتوبار جنوب تهران

  • بارگیری و تخلیه مرسولات تجاری و اداری برحسب نیاز توسط کارگران مجرب، جرثقیل و لیفتراک
  • سرویس دهی به صورت شبانه روزی و با بیمه اثاثیه
  • دقت و سرعت در جابه جایی وسایل
  • امکان جابه جایی دستگاه‌های فوق سنگین در اتوبار جنوب تهران
  • امکان حمل وسایل منزل حساس و سنگین مانند گاو صندوق، پیانو و …
  • امکان بسته‌بندی اسباب و وسایل شما
  • استفاده از وسایل درجه یک برای جمل بار
  • بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه حمل بار
  • ارائه خدمات قبل و بعد اسباب‌کشی

بسته بندی

تعرفه باربری جنوب 

میزان هزینه و تعرفه باربری جنوب تهران به نکاتی بستگی دارد که در این بخش به شرح این نکات خواهیم پرداخت. اما قبل از اشاره به میزان هزینه باربری جنوب تهران با بگوییم که نگرانی اسباب‌کشی و جابجایی منازل برای خانم های خانه دار بیشتر حس می‌شود. زیرا بسیار نگران هستند که اثاث شان آسیبی نبیند و به سلامت به مقصد برسد. نگرانی های اسباب‌کشی قابل درک اما قابل رفع می‌باشد. با وجود باربری جنوب تهران یا همان اتوبار جنوب تهران خانم ها دیگر دلواپس اثاث منازل شان نباشد.

اولین نکته تاثیر گذار بر تعرفه باربری جنوب تهران انتخاب وسیله نقلیه است. خودرو‌های نقلیه‌ای که می‌توانند اثاث شما را جابجا کنند شامل: کامیون، وانت، نیسان، ایسوزو، بادسان و… می‌باشند که شما می‌توانید بنابر حجم و اندازه اثاث منزل تان یک یا چند خودرو نقلیه را انتخاب نمایید.

نکته دوم باز هم به تعداد اثاث شما بستگی دارد، اینکه شما به چند نفر کمک برای حمل و نقل اثاثیه تان نیاز دارید تا توسط شرکت ارسال شود.

نکته سوم نیز به منازل فعلی و جدید شما بستگی دارد، اینکه تعداد طبقات ساختمان شما چند طبقه است.

اما اگر میخواهید هزینه‌های اضافی حمل و نقل متوجه شما نگردد بهتر است به یک سری نکات دیگر توجه نمایید، اولین و مهم‌ترین نکته نحوه بسته‌بندی اثاث‌ها می‌باشد، که باید به گونه ای باشد که در جابه‌جایی ها دچار آسی دیده گی نشوند. بهتر است برای این کار از لوازم و پوشش‌های مخصوص و جعبه های محکم استفاده نمایید.

نکته دوم برای شما این است که جابجایی های خود را در وسط هفته تعیین کنید. روز های پایانی هفته از پرتقاضاترین روز‌ها برای باربری تمام کار است. در این صورت درخواست شما در سریع ترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام خواهد گرفت.

نکته سوم این است که قبل از اقدام به سفارش خودرو نقلیه جابجایی حتما با مشاوران باربری تمام کار تماس بگیرید و میزان اثاث خود را برای ایشان شرح دهید تا مناسب‌ترین وسلیه نقلیه برای شما  ارسال گردد.

نکته چهارم این است از نظرات با تجربه‌های اسباب‌کشی را نهایت استفاده را داشته باشید.

شاید باورش برای شما ممکن نباشد اما با رعایت همین چند نکته به شما هزینه باربری خود را به صورت چشم گیری کاهش خواهید داد.

 

مناظق ارائه خدمات اتوبار جنوب تهران

مناطق ارائه خدمات اتوبار باربری جنوب تهران  (اتوبار تمام کار) محدوده
اتوبار باربری یافت آباد تمامی محلات یافت آباد
اتوبار باربری نازی آباد مناطق نازی آباد
باربری شهرری محلات شهرری

اتوبار جنوب تهران نازی آباد

یکی از مناطق ارائه خدمات حمل بار، اسباب‌کشی و جابه جایی کالا در اتوبار تمام کار شعبه جنوب تهران محدوده نازی آباد می‌باشد. محدوده نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین محله های تهران محسوب می‌شود از این رو شرکت باربری تمام کار سعی کرده است خدمات مناسبی را به این محدوده ارائه دهد.

حمل بار اتوبار باربری جنوب
اتوبار جنوب تهران شهرری

منطقه شهرری یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران می‌باشد که دارای ساکنین اصیلی می‌باشد. این منطقه از جمعیت بالایی برخوردار است و محله‌های بسیاری دارد.

خدمات مختلف اسباب‌کشی در اتوبار شهرری و برای ساکنین، شرکت‌ها و ادارات ارائه می‌شود به صورتی که از صفر تا صد اسباب‌کشی خود را می‌توانید به شرکت تمام کار واگذار کنید. همچنین می‌توانید با براورد دقیق قیمت، نگرانی خود را در مورد حمل و جابه جایی وسایل کاهش دهید و اسباب‌کشی بدون دردسری را تجربه کنید.

اتوبار جنوب تهران یافت آباد

با توجه به اینکه پاساژ‌ها، تولیدی‌ها و مغازه‌های بسیاری در محدوده یافت آباد وجود دارد. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال اتوبار مطمئن جهت حمل و باربری می‌باشند. اتوبار جنوب تهران یافت آباد خدمات متنوعی را در زمینه جمل و جابه جایی ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص در خصوص قیمت اتوبار جنوب تهران می‌توانید با کارشناسان اتوبار تمام کار مشورت کنید.

خدمات اتوبار تمام کار در  اتوبار جنوب تهران یافت آباد شامل خدمات صفر تا صد اسباب‌کشی، حمل بار به صورت رودباری، ارسال بار از تهران به شهرستان و مواردی از این قبیل می‌باشد.

باربری جنوب تهران شوش | اتوبار جنوب تهران

در شهر بزرگ تهران، شوش از مناطقی است که بسیار نیازمند باربری جنوب تهران است. زیرا بهترین و بزرگ‌ترین بازار را در اختیار دارد. می‌توان به جرات گفت که بخش عمده‌ای از نیاز لوازم آشپزخانه مردم این شهر در بازار شوش تامین می‌گردد. این بازار در منطقه جنوب تهران و در خیابان شوش قرار گرفته و به محل رفت آمد حمل و نقل عمومی نیز نزدیک می‌باشد. بازار خیابان شوش از سمت خیابان صابونیان نیز در دسترس می‌باشد.

اکثر فروشگاه‌های این بازار لوازم جنس چینی، لوازم دکوری منازل، سرویس‌های پلاستیکی، جهیزیه عروس، ظروف جنس بلور، ظروف جنس کریستال، ظروف جنس استیل، لوازم برقی آشپزخانه و … را ارائه می‌دهند.

خرید ها در این بازار به تعداد بالا بوده و ممکن است نیاز به یک کامیون برای حمل اجناس باشد. در این صورت باربری تمام کار که در سریع‌ترین زمان قابل دسترس خواهد بود می‌تواند کمک رسان مناسبی باشد. اگر شما قصد خرید لوازم خانگی خود را از بازار شوش دارید، شماره تماس باربری جنوب تهران را با خود به همراه داشته باشید.

لازم به ذکر است که باربری جنوب تهران همیشه و در هر ساعتی در دسترس شما خواهد بود. حتی در روز های جمعه! بار های خود را مطمئن به مقصد برسانید.

باربری جنوب تهران مولوی | اتوبار جنوب تهران

درصد بالایی از تماس‌های باربری جنوب تهران از خیابان مولوی است که در این بخش به بررسی و معرفی این منطقه خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از مناطق پر رفت آمد در تهران بزرگ، خیابان مولوی است که قدمتی نزدیک به دوره ناصرالدین شاه دارد. می‌توان این خیابان را از قدیمی‌ترین‌ها و جذاب ترین‌های تهران دانست. از ویژگی‌های مهم خیابان مولوی بازار تاریخی مولوی است که شامل بازار پارچه فروش‌ها، کوچه باغ ایلچی، کلیسای طاطاووس و کوچه مرغی است. بازار مولوی یکی از بهترین بازار‌ها برای تهیه پارچه‌های اعلا است. البته اجناس دیگری نیز در این بازار به فروش می‌رسد اما وجه تمایز بازار مولوی پارچه‌های خوب آن است.

در این منطقه به دلیل تجارت و اقتصاد مناسبی که توسط بازار ذکر شده ایجاد شده، منطقه مسکونی ایده آلی محسوب می‌گردد.

حمل و نقل

باربری جنوب تهران شهرک مسعودیه | اتوبار جنوب تهران

ارتباط باربری جنوب تهران با شهرک مسعودیه در این است که این شهرک به یکی از بهترین مناطق مسکونی تهران تبدیل شده که میزان جابجایی در آن به بالاترین میزان ممکن رسیده است. به همین دلیل خدمات باربری جنوب تهران در این منطقه به صورت ویژه انجام می‌گیرد.

در این بخش قصد معرفی جغرافیایی شهرک مسعودیه را داریم که باربری تمام کار در نقطه به نقطه این منطقه آماده خدمت‌رسانی به هم شهریان عزیز می‌باشد.

شهرک مسعودیه در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ شهرداری تهران و در همسایگی محله اسلام‌آباد و شهرک والفجر  واقع شده است. از سمت شمال این شهرک به خیابان‌ ۲۰ متری بن‌بست مرادپور و خیابان فلسطین منتهی می‌شود. از سمت غرب نیز به بزرگراه امام رضا  یا خاوران امتداد می‌یابد. در جهت جنوب نیز به خیابان شهید مالی محدود می‌شود.

 

راه های ارتباطی با ما :

  • تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

  • شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

  • مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

  • Email : fullwork.ir@gmail.com

  • پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *