اتوبار باربری سعادت آباد

اتوبار باربری سعادت آباد

اتوبار محدوده سعادت آباد

تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

اگر یکی از ساکنین غرب تهران و محدوده سعادت آباد هستید و می‌خواهید از خدمات باربری و اتوبار غرب تهران استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با اتوبار سعادت آباد بیشتر آشنا شوید.

حمل لوازم منزل و جابه‌جایی آن نیاز به اتوباری مطمئن و قابل اعتماد دارد از این رو اتوبار تمام کار با بیش از ۱۵ سابقه حمل بار و جابه‌جایی کالا به عنوان قطب فعال اتوبار سعادت آباد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

محدوده سعادت آباد که در منطقه ۲ تهران و در شمال غرب واقع شده است بین محله‌های اتوبار باربری اوین، فرحزاد و کوی فراز و اتوبان چمران واقع شده است .

اتوبار سعادت آباد شرکت تمام کار به تمامی مناطق و شهرک‌های محدوده سعادت آباد خدمت‌رسانی می‌کند. این خدمت‌رسانی شامل کلیه مناطق سعادت آباد از جمله : میدان کاج، میدان شهرداری، ساکنین میدان سرو و میدان فرهنگ و میدان بهرود می‌باشد. همچنین کلیه ساکنین مناطق  بلوار بهزاد، بلوار ۲۴ متری، بلوار دریا بلوار پاک نژاد، بلوار شهید فرحزادی و سایر خیابان‌های محدوده سعادت آباد از جمله خیابان اصلی سعادت آباد، خیابان لادن، کوی فراز، ساکنین اتوبار باربری شهرک بوعلی و مخابرات، خیابان دشت بهشت خیابان علّامه و کلیه مناطق دیگر سعادت آباد می‌توانند از اتوبار سعادت آباد شرکت تمام کار استفاده کنند.

بسته‌بندی یکی از سخت‌ترین فرایند‌های حمل و جابه جایی کالا و خدمات شما می‌باشد. پیدا کردن جعبه خالی از طرفی و چگونگی بسته‌بندی از طرفی دیگر موجب شده است، بسته‌بندی با مشکلاتی مواجه باشد. خدمات بسته‌بندی اتوبار تمام کار، به صورتی انجام می‌شود که تعداد جعبه‌ها در صورت امکان کاهش یابد تا جابه جایی وسایل شما در زمان اندک و با هزینه کمتری انجام شود. از طرفی خدمات خدمات بسته‌بندی اتوبار سعادت آباد با این هدف انجام می‌شود که هیچگونه آسیبی به وسایل شما در هنگام جابه‌جایی وارد نشود.

اتوبار سعادت آباد

خدمات حمل بار باربری سعادت آباد

شرکت تمام کار این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا با ارائه انواع کامیونت، خاور، وانت و…. موجب سهولت اسباب‌کشی شما شود. این شرکت با ارائه انواع وانت، کامیون، کامیونت و خاور آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

هرینه کرایه وسیله نقلیه برای حمل و جابه‌جایی در اتوبار تمام کار سعادت آباد را می‌توانید مشاهده کنید.

نوع وسیله مدت زمان قیمت , تعرفه , هزینه ,کرایه هر ساعت اضافه کار -هزار تومان
وانت پیکان ۱ ۲۰   الی ۴۰   هزار تومان ۱۰
وانت نیسان ۱ ۳۰  الی ۵۰   هزار تومان ۲۰
کامیونت ۱ ۳۵ الی ۶۰ هزار تومان الی … ۳۵
  • حداقل زمان اجاره کامیونت جهت حمل بار در تهران  و کرج در اتوبار تمام کار ۳ ساعت می‌باشد – هر ساعت اضافه  معادل یک سوم مبلغ ورودی محاسبه می‌شود
  • حداقل زمان اجاره وانت پیکان و وانت نیسان جهت حمل بار در تهران در اتوبار تمام کار ۲ ساعت می‌باشد – هر ساعت اضافه  معادل یک دوم مبلغ ورودی محاسبه می‌شود.

اتوبار باربری سعادت آباد

دریافت اطلاعات بیشتر اتوبار سعادت آباد

شرکت تمام کار با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز تمامی جزئیات و اطلاعات لازم را در مورد چگونگی حمل بار، تعداد کارگران، نحوه جابه‌جایی و وسیله حمل و نقل و ….. را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با آگاهی و دقت و آسودگی از خدمات اتوبار سعادت آباد استفاده کنید.

راه های ارتباطی با ما :

  • تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

  • غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

  • شمال و شرق تهرق : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

  • مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

  • Email : fullwork.ir@gmail.com

  • پاسخگویی از طریق پیامک: ۹۰۰ ۸۸ ۱۱۰ ۰۹۰

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *