تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری

تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری
4.8/5 - (139 امتیاز)

 

تعرفه دستمزد کارگر خالی باربریبسیاری از مشتریانی که با اتوبار تمام کار تماس می گیرند می خواهند بدانند چه تعداد کارگر خالی باربری برای حمل و جابه جای وسایل آن ها نیاز است. و علاوه بر دریافت مشاوره تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری را با توجه به حجم وسایل براورد می کنند.

آگاهی از تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری قبل از اسباب کشی و یا جابه جایی وسایل خود ، می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی شما موثر باشد.

بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا اسباب کشی نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند . اتوبار تمام کار این امکان را برای شما ایجاد کرده است که با اطلاعات دقیق از تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری بتوانید شرکت باربری مناسبی را بیابید.

تمام کار با به کارگیری کارگرانی متخصص و ماهر این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید به راحتی وسایل سنگین خود را جابه جا کنید در ادامه با تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری آشنا می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری می توانید با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید.

تعرفه و قیمت باربری و اتوبار غرب

 

جزئیات تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری

کارگران اتوبار تمام کار با ارائه خدمات ویژه در تلاش اند کالا و وسایل شما را به بهترین شکل ممکن جابه جا کنند. شما می توانید با خیال راحت و آسودگی لوازم و وسایل حساس  و سنگین و گرانقیمت  مانند یخچال های ساید بای ساید و گاو صندوق و همچنین و انواع پیانو و لوازم ورزشی سنگین  همچون تردمیل و دستگاه های بدنسازی و همچنین شیشه های میزهای کنفرانس بزرگ و… را جابه جا کنید. در ادامه با جزئیات تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری آشنا می شوید.

جزئیات تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری

 

کارگر خالی تخلیه بار در این شرکت باربری از افراد متعهد و مجرب بوده و جهت تخلیه و بارگیری و جابجایی انواع کالاها , هم توسط  کامیون و وانت و هم بدون کامیون و وانت بار و به صورت مجزا ارسال می شوند. در تصویر زیر می توانید

در ویدیو زیر می توانید نحوه حمل و جابجایی یخچال ساید را توسط یکی از کارگران نیرومند و ورزیده اتوبار تمام کار مشاهده کنید. اتوبار تمام کار در تلاش است با کارگران نیرومند و ماهر اسباب کشی بدون دردسر و آسوده را برای شما فراهم کند.

هزینه و دستمزد کارگر خالی باربری

 

 

نوع کارگر باربری / وسیله حمل و نقلتعرفه و دستمزد کارگرحداقل تعداد کارگر مورد نیاز
 کارگر باربری جهت تخلیه و یا بارگیری وانت بار هر نفر حداقل 150000 الی 250000 تومانحداقل تعداد نفرات ارسالی 2
کارگر باربری کامیونت (خاور-ایسوزو -بادسان-هیونداو...) هر نفر حداقل 150000 الی 250000 تومانحداقل تعداد نفرات ارسالی 3 الی 5نفر
کارگر باربری کامیون 6 چرخ (بنز تک - آکسور - آکتروس ....هر نفر حداقل 150000 الی 250000 تومانحداقل تعداد نفرات ارسالی 5 الی 7نفر
کارگر باربریک امیون 10 چرخ(جفت)   هر نفر حداقل 150000 الی 250000 تومانحداقل تعداد نفرات ارسالی 6 الی 8نفر
کارگر خالی بدون کامیون و وانت هر نفر حداقل 200000 الی 250000 تومان
در صورت درخواست کارگر خالی توسط مشتریان عزیز در هر نقطه از شهر تهران مبلغ 10000 تومان مازاد بر تعرفه ی مصوب آنها به جهت ایاب و ذهاب کارگران دریافت میگردد.
نکته مهمدر صورت اعزام کارگر خالی جهت بالا بردن یا پایین آوردن یخچال ساید بای ساید  هزینه هر نفر کارگر  ر 200000 الی 250000  تومان  + هزینه ایاب ذهاب کارگران که 100الی120 هزار تومان میباشد. که حداقل یا 3 نفر اعزام می شود

 

هزینه اتوبار

ویژگی کارگر خالی باربری تمام کار

اتوبار تمام کار با هدف خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و با بیش از ۱۵ سال سابقه فعال در تلاش است بهترین پرسنل خود را در اختیار شما قرار دهد تا با خیال راحت اسباب کشی کنید. در ادامه با برخی از ویژگی ویژگی کارگر خالی باربری تمام کار آشنا می شوید.

  • بسیار ورزیده و نیرومند
  • دارای تخصص ویژه در زمینه حمل بار
  • دارای اخلاق خوب
  • برخورداری از صبر و حوصله کافی

ویژگی کارگر خالی باربری تمام کار

همکاران ما در طول ۲۴ ساعته شبانه روز آمادگی ارائه خدمت به  شما  می باشند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری ،کارگر جابجایی لوازم  و حمل اثاثیه منزل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

شمال و شرق تهران : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸

پاسخگویی ۲۴ ساعته

اکرمی  :  ۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

Email : fullwork.ir@gmail.com

پاسخگویی از طریق پیامک: ۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

ارتباط از طریق تلگرام:۰۰ ۴۸۰۴۲ ۰۹۲۰

ارتباط از طریق واتس اپ:۰۹۱۲۴۰۶۳۸۰۳

آدرس دفتر مرکزی :تهران -جنت آباد مرکزی- بلوار مخبری- خیابان کمیجانی- حیابان هشتم -پلاک ۴۱

                                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *