ارائه بارنامه تمبردار به متقاضیان حمل بار به شهرستان

ارائه بارنامه حمل بار تمبردار به متقاضیان حمل بار به شهرستان ها
5/5 - (6 امتیاز)

ارائه بارنامه حمل بار تمبردار به متقاضیان حمل بار به شهرستان هاشرکت اتوبار باربری تمام کار امکان ارائه بارنامه حمل بار دولتی به متقاضیان حمل بار به شهرستان ها را فراهم نموده است .این شرکت در حوزه فعالیت خود در زمینه حمل بار ، لوازم و اثاثیه منزل و… همواره کوشیده است تا بستری مهیا کند تا آرامش و آسایش را برای مشتریان خود تا حد توان به بالاترین حد خود رساند.

 

بدین منظور عزیزانی که از اتوبار تمام کار برای ارسال کالاها و بارهای خود به شهرستان درخواست سرویس کنند بارنامه دولتی که تمبر بر روی آن باطل میگردد صادر می شود.

تلفن تماس:۴۸۰۴۲ – ۰۲۱    (۵رقمی)

غرب تهران :  ۶۶ ۲۲ ۲۲ ۴۴

شمال و شرق تهران : ۵۵۵  ۵۲ ۲۲۲

مرکز و جنوب تهران :  ۱۱ ۴۴ ۴۴ ۸۸۸

پاسخگویی ۲۴ ساعته

 

بارنامه حمل بار دولتی به متقاضیان حمل بار به شهرستان ها

قیمت باربری تهران به شهرستان

 

در این بارنامه کلیه اطلاعات راننده اتوبار، کامیون ، کامیونت و… درج می گردد. این اطلاعات با یک شماره قابل استعلام می باشد و متقاضیان می توانندبا مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نشانی WWW.RMTO.IR و انتخاب گزینه استعلام کارت هوشمند کلیه اطلاعات لازم را کسب کنند.

امکان ردیابی بارها و کالاهای ارسالی به صورت لحظه ای در اتوبار و باربری تمام کار ویژه متقاضیان دریافت سرویس حمل بار

شرکت خدماتی تمام کار در حوزه فعالیت خدمات حمل و نقل بار (داخل شهر-شهرستان-خارج از کشور) همواره کوشیده است تا بستری را جهت ایجاد آرامش خیال برای مشتریانی که بار و لوازم منزل خود را به ن شرکت سپرده اند محیا کند.

لذا در اقدامی ویژه و انحصاری کلیه ناوگان خود را اعم از وانت بار ، کامیونت، کامیون که وظیفه حمل بار را بر عهده دارند را به جدید ترین تجهیزات مخابراتی مجهز کند تا عزیزان بتوانند در هر لحظه که بخواهند موقعیت دقیق بار و وسیله نقلیه ای که بارها را حمل میکند را رصد کنند.

این عزیزان پس از بارگیری بارها می توانند با باربری، اتوبار تمام کار تماس حاصل کرده و از متصدی ثبت سرویس نام کاربری و رمز عبور را دریافت کرده و از آن لحظه به بعد تا زمانی که بار ها به مقصد برسند به صورت لحظه ای از موقعیت آنها اطلاع کسب کنند.

ارائه بارنامه حمل بار دولتی به متقاضیان حمل بار به شهرستان ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *