ارسال یخچال به شهرستان

ارسال یخچال به شهرستان
4.2/5 - (4 امتیاز)

دلایل بسیاری برای ارسال یخچال به شهرستان توسط باربری ها وجود دارد که یکی از آن ها اسباب کشی است و یا گاهی ممکن است فردی یخچالی را خریداری کرده باشد و باید آن را به شهرستان منتقل کند؛ در هر صورت باید افراد در حین ارسال یخچال به شهرستان نهایت دقت را به خرج دهند چرا که در صورت بروز کوچک ترین مشکل و یا اشتباه، ممکن است آسیب های غیر قابل جبرانی به یخچال وارد شود بنابراین افراد مجبور شوند هزینه های بسیاری را متحمل شوند.

اما نکات مهمی که برای تکمیل توضیحات بالا لازم به ذکر هستند این است که پاسخ سوال “چگونه از بروز آسیب ها و مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم و ارسال یخچال به شهرستان ایمن و بی درد سری را تجربه کنیم؟” را بدانیم:

ارسال یخچال به شهرستان

  • انتخاب باربری معتبر و حرفه ای: شما نمی توانید انتظار یک ارسال بار ایمن داشته باشید مگر این که شرکت باربری که انتخاب کرده اید دارای اعتبار بسیاری باشد و حرفه ای بودن آن نیز طی سال ها به مشتریانش ثابت شده باشد.

اگر فرد بی حوصله و کم صبری برای پیدا کردن شرکت های معتبر هستید و به محض دیدن یک شرکت باربری بار هایتان را برای انتقال به آن ها واگذار می کنید بهتر است بیشتر به این نکته دقت کنید و یک بار برای همیشه درباره شرکت های باربری معتبر تحقیق کنید؛ این کار دو مزیت مهم و اساسی دارد:

  • بار هایتان از تمامی آسیب های احتمالی در امان می مانند و یا در صورت آسیب دیدن بار، شرکت بیمه به شما خسارت پرداخت خواهد کرد.
  • مهم تر از همه زمانی که شما یک شرکت معتبر را شناسایی کنید دیگر نیازی به تحقیق همیشگی درباره شرکت های باربری نیست علاوه بر این نیز می توانید از تمامی خدمات این شرکت ها استفاده کنید (شرکت های معتبر و حرفه ای که دارای سابقه فعالیت بالایی هستند معمولا تمام نیاز ها و خدمات مورد نیاز مشتریان خود را پوشش می دهند و خدمات متنوع بسیاری را در لیست خدمات خود گنجانده اند) و از مراجعه به سایر شرکت های خدماتی بی نیاز باشید و به این صورت در زمان خود نیز صرفه جویی کنید و از طرفی دیگر نیز شرکت های معتبر برای مشتریان وفادار و دائمی خود تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرند بنابراین حتی در هزینه هایتان هم صرفه جویی می شود.
  • سپردن حمل یخچال به نیرو های حرفه ای و کارآزموده: اگر به کمک شرکت باربری قصد ارسال یخچال به شهرستان را دارید می توانید جهت انتقال و حمل یخچال به داخل ماشین حمل بار درخواست کارگر حمل یخچال کنید اما اگر می خواهید خودتان یخچال را به شهرستان منتقل کنید تاکید می کنیم که از شرکت های حمل بار درخواست کنید که کارگر خالی به محل بارگیری ارسال شود چرا که بر خلاف تصور بیشتر افراد حمل و انتقال یخچال به مهارت بسیاری نیاز دارد بنابراین افراد عادی که آموزش های لازم در این زمینه را ندیده اند در وحله اول به بدن خود آسیب می زنند و در مرحله بعدی نیز با حمل و انتقال غیر اصولی به یخچال آسیب می زنند.

برای براورد هزینه ارسال یخچال به شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید و به بخش نرخ مصوب کرایه وانت بار مراجعه کنید.

نحوه ارسال یخچال به شهرستان

ممکن است نحوه ارسال یخچال به شهرستان توسط شرکت های باربری برای بسیاری از افراد جای سوال باشد بنابراین در ادامه مراحل و چگونگی ارسال یخچال به شهرستان را بررسی خواهیم کرد:

نکته ۱: در ارسال یخچال به شهرستان باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان زور بازو برای حمل و انتقال یخچال کافی نیست بنابراین اگر از قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردارید فکر نکنید که برای حمل و جا به جایی یخچال به کمک نیاز ندارید بلکه باید این نکته را متذکر شویم که جا به جایی و ارسال یخچال به شهرستان بیشتر از زور بازو نیاز به مهارت و ذکاوت دارد که کارگران شرکت های باربری نظیر اتوبار باربری تمام کار به دلیل سپری کردن تمام آموزش های حمل بار اصولی به خوبی این مهارت را کسب کرده اند.

نکته ۲: پیش از هر گونه اقدامی جهت جا به جایی و ارسال یخچال به شهرستان، تمامی وسایل داخل یخچال را خارج کرده و سپس یخچال را تمیز کنید. توصیه می شود چندین ساعت (۶ الی ۸ ساعت)  قبل از حرکت دادن یخچال، اتصال آن را از برق قطع کنید.

نحوه ارسال یخچال به شهرستان

مراحل ارسال یخچال به شهرستان

  1. فراهم کردن تمامی وسایل مورد نیاز جهت جا به جایی یخچال: اگر از شرکت باربری مورد نظر برای بسته بندی و جا به جایی یخچال نیرو استخدام کرده اید، در صورت درخواست، آن ها خود وسایل مورد نیاز جهت جا به جایی و انتقال یخچال نظیر چرخ بزرگ حمل اثاثیه، پتو، طناب و… را همراه خود به محل بارگیری می آورند پس حتما در حین استخدام نیرو به این موضوع اشاره کنید.
  2. جدا سازی قطعه های اضافی یخچال: مرحله قبل از حمل و انتقال یخچال به داخل ماشین حمل بار این است که کارگران تمامی وسایل و ملحقات جدا شدنی یخچال مانند طبقات یخچال، در های یخچال های ساید بای ساید و… را جدا می کنند.

مراحل ارسال یخچال به شهرستان

هزینه ارسال یخچال به شهرستان

هزینه ارسال یخچال به شهرستان با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که در زیر آن ها را بررسی خواهیم کرد:

  • کرایه: کرایه ماشین حمل بار با توجه به نوع ماشین، مسافت و… تعیین می شود. نکته مهم درباره کرایه این است که در برخی از روز ها و ماه های سال شاهد تغییر کرایه های باربری خواهید بود بنابراین در صورت مواجه با چنین مسئله ای نگران نشوید.
  • دستمزد کارگر: شاید فکر کنید که هزینه ارسال یخچال به شهرستان فقط محدود به کرایه ماشین حمل بار و دستمزد راننده می شود اما بهتر است بدانید که در صورت حمل و انتقال یخچال توسط کارگر باید دستمزد کارگر را نیز با توجه به زمانی که به حمل و انتقال بار های شما اختصاص می دهند بپردازید.

هزینه ارسال یخچال به شهرستان

نکته مهم و قابل توجه دیگر این است که دستمزد بارگیری وسایل سنگین و خاص مانند یخچال که حمل آن ها نیازمند مهارت و دقت بسیاری است به صورت مجزا محاسبه می شود درواقع دستمزد بارگیری این وسایل بیشتر از وسیله ها و بار های معمولی که بارگیری آن ها ساده تر است می باشد.

به یاد داشتبه باشید که دستمزد کارگران ساعتی می باشد و همچنین هر چه تعداد کارگران بیشتر باشد باید دستمزد بیشتری نیز بپردازید.

  • بیمه: از دیگر عوامل موثر در هزینه ارسال یخچال به شهرستان، بیمه بار است. باربری های معتبر تمامی بار های مشتریانشان را بیمه می کنند تا در صورت بروز مشکلات غیر مترقبه، خسارتی که به بار وارد شده است توسط بیمه جبران شود از این رو مشتریان باید هزینه ای را به عنوان حق بیمه در کنار سایر هزینه های باربری در نظر بگیرند؛ خبر خوبی که درباره هزینه بیمه وجود دارد این است که در بسیاری از باربری ها هزینه بیمه را تا مبلغ مشخصی رایگان در نظر می گیرند به عنوان مثال:

اگر ارزش یخچالی که می خواهید به شهرستان ارسال کنید ۱۰۰ میلیون تومان است و هزینه بیمه برای هر یک میلیون تومان ۱۰۰۰ تومان باشد؛ و باربری تا سقف ۳۰ میلیون تومان هزینه بیمه را رایگان اعلام کرده باشد بنابراین شما باید برای محاسبه هزینه بیمه طبق فرمول زیر عمل کنید.

ارزش بار – ۳۰ میلیون تومان (مبلغ بیمه رایگان اعلام شده توسط شرکت باربری) * هزینه بیمه برای هر یک میلیون تومان ارزش بار

طبق فرمول بالا هزینه بیمه بار شما به صورت زیر خواهد بود:

۱۰۰ میلیون تومان – ۳۰ میلیون تومان= ۷۰ میلیون تومان

هزینه بیمه:۷۰ میلیون * ۱۰۰۰ تومان= ۷۰۰۰۰ تومان

  • توقف یا بارگیری مجدد: شاید فکر کنید که با یک بار پرداخت کرایه و هزینه باربری می توانید در مسیر بین مبدا و مقصد مجددا بارگیری کنید و یا چندین بار توقف کنید اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در صورت بارگیری مجدد و همچنین هر گونه توقف در مسیر لازم است هزینه آن را محاسبه و پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *