نرخ باربری اثاث منزل

نرخ باربری اثاث منزل
5/5 - (1 امتیاز)

نرخ باربری اثاث منزلقیمت و نرخ باربری اثاث منزل

اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل یکی از کارهایی است که نیاز به زمان و دقت زیادی دارد و شما باید وقت کافی برای انجام آن را داشته باشید اما این زمان برای همه ی ما وجود ندارد و نمی توانیم از عهده ی آن بر بیاییم علاوه بر آن تجربه و وسایل لازم برای اسباب کشی را نیز نداریم پس باید به فکر یک راه حل باشیم تا اسباب کشی خود را بدون هیچ دردسری انجام دهیم. خوشبختانه امروزه این مشکل نیز برای ما حل شده و راه حل آن بسیار آسان است شما به راحتی می توانید با برقراری یک تماس با شرکت های باربری اسباب کشی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. اما همانگونه که میدانید این کار نیازمند هزینه می باشد و در ازای این خدماتی که به شما ارائه می شود با هزینه ای پرداخت کنید. نرخ هزینه های شرکت های باربری توسط اتحادیه ی باربری صورت می گیرد و به ازای هر خدماتی که دریافت می کنید با توجه به آن نرخ از شما پول گرفته می شود اما این مورد برای شرکت های باربری صدق می کند که دارای مجوز رسمی باشند در غیر این صورت هزینه ها کاملا سلیقه ای بوده و مشخص نیستند.

پس حتما هنگام انتخاب شرکت های باربری به مجوز آن شرکت توجه داشته باشید همچنین از شرکت قبل از ارسال وسایل فاکتور دریافت نمایید تا بعد به دلیل وجود ترافیک یا طولانی بودن مسیر قیمت و نرخ باربری اثاث منزل را افزایش ندهند. نرخ باربری اثاث منزل با توجه به نوع و میزان آن مشخص می گیرد برای همین در مرحله ی اول نرخ مشخصی وجود ندارد شما باید تمامی وضعیت و شرایط خود را توضیح داده و بر اساس آن نرخ را دریافت کنید چون بسته به شرایط شما نرخ ها متغییر خواهند بود برای مثال ارسال اثاث به شهرستان و استفاده از خدمات باربری شهرستان هزینه ای بیشتر نسبت به ارسال وسایل به داخل شهر را دارد یا زیاد بودن وسایل نیز هزینه ای بیشتر نسبت به یک اثاث کم خواهد داشت پس ابتدا به شرکت های باربری مراجعه کنید سپس بعد از مشخص شدن خدمات دریافتی مقدار هزینه را پرداخت نمایید البته بسیاری از شرکت ها با دادن بیمه رایگان یا مشاوره رایگان هزینه ها را برای شما تا حدی کاهش خواهند داد که این مصلما به نفع شما است.

اتوبار تمام کار در تلاش است با براورد قیمت مناسب برای حمل و جابه جایی وسایل و کارشناسی قبل از اسباب کشی یک اسباب کشی آسان را برای شما امکان پذیر کند.

موارد موثر بر قیمت نرخ باربری اثاث منزل

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم نرخ باربری اثاث منزل توسط شرکت های باربری بسته به نوع خدمات دریافتی متفاوت است و انتخاب این خدمات قیمت نهایی را برای شما رقم میزند. از جمله این خدمات عبارتند از: تعداد کارگران لازم برای شما , مسیر ارسال اسباب کشی , طبقه ی ساختمانی , نوع بسته بندی , وسایل مورد نیاز بسته بندی , میزان وسایل ارسالی , ماشین های انتخابی و مورد نیاز شما, بیمه باربری , هزینه حمل وسایل سنگین , تعداد وسایل خاص، محل بار زدن، محل خالی کردن  و… که همگی نقش مهمی در نرخ پایانی شما دارند پس باید توجه داشته باشید که دریافت خدمات بیشتر به منزله ی پرداخت هزینه ای بیشتر برای شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که نرخ باربری اثاث منزل برای هر خانه متفاوت است. اگر اسباب کشی شما در مسیر کوتاهی صورت می گیرد میتوانید فقط برای اسباب های بزرگ از شرکت های باربری کمک بخواهید تا هزینه ها کاهش پیدا کند تعداد بسته ها برای حمل. سایز خانه شما ارتباط مستقیمی با تعداد بسته ها و کارتن اثاثیه دارد پس انجام هر کاری توسط خودتان مساوی با کاهش قیمت خواهد بود پس اگر دغدغه ی هزینه را دارید می توانید به این نکات توجه کنید و مسئولیت کارهای آسان را به عهده بگیرید.

قیمت و نرخ باربری اثاث منزل

نرخ باربری وسایل ساده و اثاث منزل

هرچه اسباب کشی شما دارای وسایل کمتر و کم حجم تری باشد هزینه ها نیز کاهش می یابد در واقع میزان اسباب و هزینه رابطه ای مستقیم باهم دارند. اسباب کشی وسایل ساده کاری آسانتتر است چون کارگران کمتر, ماشین های عادی و کمتر, بسته بندی راحت تر و کمتری نسبت به سایر باربری خواهد داشت که همه ی این موارد باعث کاهش چشمگیر قیمت باربری میشود و کار شما را چند برابر آسان تر خواهد کرد حتی شما می توانید به دلیل حساس نبودن وسایل به راحتی کار جمع آوری و بسته بندی وسایل را به عهده بگیرید و ارسال آن را به شرکت های باربری بسپارید. پس وسایل شما نقش مهمی در تعیین نرخ باربری دارد در واقع عامل اصلی افزایش قیمت باربری همین اثا شما می باشد.

نرخ باربری گاو صندوق

یکی دیگر از گزینه هایی که می تواند برای شما افزایش قیمت باربری داشته باشد وجود گاوصندوق در وسایل شما است.گاوصندوق به دلیل سنگین بودن تعداد کارگران بیشتری را به خود اختصاص می دهد همچنین باید توسط ماشین مخصوصی جابجا شود که همه ی این موارد راه را برای افزایش قیمت هموار خواهد ساخت.در واقع حمل گاو صندوق نیز بعد از مشخص شدن موارد فوق تعیین می شود و شما می توانید نرخ را پرداخت کنید.

نرخ باربری  یخچال ساید

یخچال ساید نیز جزوه وسایل سنگین منزل به حساب می آید و مانند گاو صندوق نیازمند افراد بیشتر و ماشین مناسب برای حمل است پس میتوان گفت این وسایل سنگین افزایش قیمت را برای شما خواهند داشت و شما باید هزینه ای بیشتر نسبت به سایر وسایل منزل برای آنها پرداخت کنید اما ارزش این افزایش قیمت را دارد چون به دلیل حساس بودن این وسایل استفاده از خدمات برای وارد نشدن ضربه به آنها ضروری است و رعایت آن لازم برای شما.

نرخ باربری اثاث منزل تهران به شهرستان

ارسال وسایل در سطح شهر نیز دارای نرخ هایی می باشد که شما بسته به نوع اسباب کشی باید پرداخت نمایید اما اگر این اسباب کشی برای خارج از شهر و به شهرستان ها باشد این قیمت برای شما افزایش می یابد. قیمت باربری برای حمل اثاث منزل با توجه به دستمزد کارگر اسباب کشیبیمه باربری ,هزینه حمل وسایل سنگین , تعداد کارگر ها و مسیری که باید برای ارسال وسایل طی شود تعیین می شود و شما باید بعد از انتخاب و تعیین این خدمات قیمت نهایی را از شرکت های باربری درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *