تعرفه باربری تهران

تعرفه و قیمت باربری تهران

یکی از مهمترین انتخاب ها در هنگام اسباب کشی و جابجایی لوازم و اسباب اثاثیه  انتخاب شرکت اسباب کشی برای این کار است. شما می توانید با استفاده از تبلیغات موجود در رسانه ها، سایت های اینترنتی ، بوروشورهای تبلیغاتی و… لیستی از شرکت های باربری تهیه کنید و با آنها تماس بگیرید،تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید. با کسب اطلاعات درباره چندین شرکت باربری می توانید در بین آنها شرکت اتوبار تمام کار را ببینید و آن را انتخاب کنید.

تعرفه باربری برای تمامی افراد یک معیار بسیار مهم است و در انتخاب شرکت باربری نقش بخصوصی دارد. نرخ تعرفه و قیمت باربری در هر شرکت متفاوت از دیگر شرکت ها است. در اینجا قصد داریم شما را با تعرفه باربری تهران بطور کامل آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تعرفه و قیمت باربری تهران

 

نحوه محاسبه هزینه و تعرفه باربری

هزینه و تعرفه باربری توسط شرکتی که انتخاب می کنید برای شما مشخص می شود اما بطور کلی نرخ تعرفه باربری بستگی به شرایط شما دارد.

هزینه هایی که شما باید در باربری بپردازید شامل: هزینه بسته بندی، هزینه جابه جایی، هزینه های حقوقی، هزینه پرسنل حمل بار، هزینه مالیات، هزینه ارزیابی، هزینه مشاور برای ارسال کارگران، هزینه وسیله نقلیه، طول مسیر و… می شود.

نحوه محاسبه هزینه و تعرفه باربری بجز خدمات پایه ،براساس میزان مسافت مبدا تا مقصد ، تعداد کارگران مورد نیاز ، روز و ساعت ارائه خدمات ، تعداد طبقات مبدا و مقصد ،مدت حمل بار و مواردی از این قبیل محاسبه می شود. به عبارتی هزینه باربری از طبقه اول خانه ای به طبقه دوم خانه دیگر بسیار کمتر از هزینه و تعرفه باربری طبقه ده ام به طبقه دوم می باشد. در نتیجه می توانید نتیجه بگیرید که محاسبه هزینه و تعرفه باربری بر چه اساسی مشخص می شود. شرکت تمام کار این امکان را فراهم کرده است تا

 

تعرفه باربری تهران

هزینه تعرفه باربری یا اتوبار تهران وابسته به شرایط هر شخصی  هزینه ای متفاوت دارد. ولی شما می توانید به صورت شبانه روز با مشاوران اتوبار تمام کار تماس بگیرید و از تعرفه باربری تهران آگاه شوید. بصورت کلی هزینه تعرفه باربری تهران ما بین ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تعرفه باربری تهران

  1. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی تعرفه باربری تهران انتخاب وسیله نقلیه است. این وسایل نقلیه شامل: کامیون، وانت، نیسان، ایسوزو، بادسان و… می شود که شما باتوجه به اندازه وسایل تان می توانید وسیله نقلیه مناسب را انتخاب کنید.
  2. هزینه کارگر نیز تاثیر مستقیمی بر روی تعرفه باربری تهران دارد. به عنوان مثال: هزینه کارگر خالی برای تخلیه و بارگیری وانت ۵۰۰۰۰ تومان است که حداقل دو نفر ارسال می شود.
  3. هزینه ایاب و ذهاب کارگران بدونه وسیله نقلیه۵۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان خواهد شد.
  4. هزینه بالا و پایین بردن یخچال ساید بای ساید هر نفری  حداقل ۵۵۰۰۰۰ تومان و همراه با هزینه ایاب و ذهاب که حداقل ۲ تا ۳ کارگر ارسال می شود.
  5. تعداد طبقات چه در منزل قدیمی و چه در منزل جدید تاثیر مستقیمی بر روی تعرفه باربری تهران می گذارد.
  6. تعداد دفعات خالی کردن بار نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی تعرفه باربری تهران است.

 

تعرفه باربری تهران به شهرستان ها

تعرفه باربری تهران به شهرستان در ابتدا بستگی به مسافت تهران تا شهرستانی که می خواهید وسایل را ارسال کنید دارد.

بعد از مسافت تعرفه باربری تهران به شهرستان ها، بستگی به نوع وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید دارد.

در آخر نیز به تعداد کارگرانی که برای شما ارسال می شود تعرفه باربری تهران به شهرستان برای شما مشخص می گردد.

شرکت باربری تمام کار با سابقه کاری درخشان و داشتن کلیه اسناد حقوقی شامل: جواز کسب معتبر، قرارداد رسمی با بیمه های معتبر، گواهی مالیات بر ارزش افزوده معتبر، انتخاب و آموزش بهترین کارگران، رانندگان سالم، ماشین آلات پیشرفته و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

راهکار کاهش تعرفه باربری

اصولا اسباب کشی و باربری امری هزینه بر است. اما نگران نباشید ما در اینجا چندین راهکار کاهش تعرفه باربری را به شما معرفی می کنیم.

اگر این موارد را رعایت کنید تا حد زیادی از هزینه های باربری خود کاسته می شود. در زیر راهکار کاهش تعرفه باربری را بیان کرده ایم.

  1. در ابتدا برای کاهش هزینه های باربری کارتون های محکم تهیه کنید. تا مبادا کارتون پاره شود و وسایل شما آسیب ببیندد.
  2. یکی از مهمترین عامل اثر گذار در کم کردن هزینه های باربری این است که وسایل تان را به درستی بسته بندی کنید بطوری که فضای کمی اشغال کنند و هزینه باربری کاهش پیدا کند.
  3. برای کاهش هزینه باربری در اواسط هفته تقاضای باربری کنید. زیرا در آخر هفته تقاضای مشتریان برای باربری زیاد است و برخی از شرکت ها تعرفه باربری خود را افزایش می دهند.
  4. با مشاوران ما تماس بگیرید و حجم وسایل تان را به آنان بگویید تا مناسب ترین وسیله نقلیه را برای شما ارسال کنند. در صورت کوچک بودن وسیله نقلیه مجبور به بار زدن دوباره وسایل می شوید و تعرفه باربری شما افزایش می یابد.
  5. از دوستان و آشنایانی که در اسباب کشی و باربری تجربه دارند کمک بگیرید و فقط هزینه باربری را بپردازید به این صورت شما ۷۰ درصد در هزینه باربری صرفه جویی کرده اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *