بسته بندی لوازم خانه

بسته بندی لوازم خانه
Rate this post

بسته بندی لوازم خانههمه افرادی که می خواهند اسباب کشی کنند و از خانه ای به خانه دیگر بروند اولین فکری که به ذهن آن ها خطور می کند ، بسته بندی لوازم خانه می باشد. یکی از سخت ترین و وقت گیر ترین کارها در خانه تکانی و یا جابجایی خانه، بسته بندی کردن لوازم خانه است. بسته بندی کردن لوازم خانه هم نیاز به وسائل و تجهیزات دارد و هم نیاز به تجربه و تخصص. به عنوان مثال، بسته بندی اصولی وسائل اتاق خواب با نحوه بسته بندی کردن ماشین لباسشویی و یا بسته بندی یخچال سایدبای ساید متفاوت است.

در ادامه این مقاله از قسمت دانستنی های اتوبار تمام کار با بسته بندی لوازم خانه آشنا می شویم.

شما می توانید امور بسته بندی لوازم خانه و یا محل کار خود را به متخصصین موسسه تمام کار بسپارید. ما با تجهیزات کامل به محل شما مراجعه کرده و همه چیز را به اصولی ترین شکل ممکن بسته بندی خواهیم کرد.

بسته بندی اصولی یکی از مهمترین مسائل در حمل صحیح و اصولی بار است و باعث می شود لوازم منزل یا شرکت شما در حین حمل و نقل آسیب نبیند. متاسفانه بسیاری از شرکت های حمل و نقل، در این زمینه سهل انگاری می کنند و باعث می شوند تا لوازم مشتریانشان آسیب ببیند.

هزینه بسته بندی لوازم خانه

معمولا هزینه بسته بندی با توجه به نوع کالای شما متفاوت می باشد و شرکت های باربری معمولا به تعداد کارتن های بسته بندی شده ، حجم وسایل ، بسته وسایل وسایل خاص و مواردی از این قبیل هزینه بسته بندی لوازم خانه را براورد می کنند.

 

اگر زمان کافی برای بسته بندی ندارید و یا نحوه بسته بندی لوازم خانه را نمی دانید می توانید این کار را به شرکت های باربری واگذار کنید تا بسته بندی اسباب و لوازم خانه شما را به صورت حرفه ای انجام دهند.

هزینه بسته بندی لوازم خانه

شرکت بسته بندی لوازم خانه

شرکت های مختلفی بسته بندی لوازم خانه را انجام می دهند ولی مسئله ای که در انتخاب شرکت وجود دارد این است که شرکت باربری هزینه مناسبی  را برای بسته بندی وسایل خانه در نظر بگیرد تا مجبور به پرداخت هزینه های بالا نباشید.

بهتر است بسته بندی و حمل بار خود را به یک شرکت واگذار کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

کارتن بسته بندی لوازم خانه

کارتن بسته بندی لوازم خانه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد ، استفاده از کارتن های نازک ممکن است صدمات جبران ناپذیری به وسایل شما وارد کند. در نتیجه سعی کنید از کارتن های مناسبی استفاده کنید.

ابعاد کارتن ها نیز مهم می باشد ، چرا که اگر کارتن ها بیش از حد بزرگ باشد، وسایل بیشتری داخل آن قرار می دهید درنتیجه کارتن ها سنگین شده و حمل و جابه جایی آن سخت می شود. از طرفی اگر کارتن ها بیش از حد کوچک باشند موجب می شود، تعداد جعبه های شما افزایش یابد و حمل و جابه جایی وسایل شما سخت شود. در نتیجه در انتخاب کارتن بسته بندی لوازم خانه دقت کنید.

کارتن بسته بندی لوازم خانه

نحوه بسته بندی لوازم خانه

در مقاله بسته بندی وسایل برای اسباب کشی نحوه بسته بندی لوازم خانه به تفکیک توضیح داده شده است که در این بخش به بعضی از آن ها می پردازیم.

  • قبل شروع کار سعی کنید بسته بندی وسایل خود را دسته بندی کنید ، به طور مثال زمان بندی را به صورتی تنظیم کنید که بسته بندی وسایل ضروری را به آخر واگذار کنید و وسایل غیر ضروری را ابتدا بسته بندی کنید.
  • وسایل مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه کنید. برای این کار تهیه کردن جعبه ، طناب و چسب نواری زرد ضروری می باشد. سعی کنید جعبه های مناسبی را برای اسباب کشی انتخاب کنید.
  • اجناس شکستنی را در کنار هم قرار ندهید به عبارتی لیوان ها و سایر ظروف را با روزنامه و یا پارچه بپیچید تا در هنگام حمل و جابه جایی با مشکلی مواجه نشوید.

خدمات اتوبار تمام کار در خصوص بسته بندی لوازم خانه

موسسه تمام کار، امور بسته بندی کالاها را توسط متخصصین مجرب و با تجهیزات کامل انجام می دهد و به شما اطمینان می دهیم که کالاهای شما را به طور سالم به مقصد برسانیم.

هزینه باربری و اتوبار ها 

موسسه تمام کار بسته بندی کلیه لوازم خانگی و محل کار را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. از جمله:

  •  بسته بندی لوازم آشپزخانه
  •  بسته بندی ماشین لباسشویی
  •  بسته بندی یخچال سایدبای سایت و یخچال فریزر
  •  بسته بندی لوستر
  •  بسته بندی ظروف گران قیمت
  •  بسته بندی تزئینات شیشه ای
  • بسته بندی کامپیوتر (رایانه)
  •  بسته بندی لوازم شیشه ای
  • و بسته بندی کوچکترین تا بزرگترین لوازم موجود در منزل یا محل کار شما.

برای اینکه لوازم شما در اسباب کشی یا خانه تکانی، آسیب نبینند، کار بسته بندی لوازم خود را به متخصصین تمام کار بسپارید.

همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *