ترتیب اسباب کشی

ترتیب اسباب کشی
5/5 - (8 امتیاز)

ترتیب اسباب کشی برای افرادی که در امور مربوط به اسباب کشی تجربه چندانی ندارند بسیار مهم است و عدم تجربه و حوصله کافی سبب سردرگمی و کلافگی آن ها می شود. از جمله این افراد می توان به زوج های جوان و یا افراد جوانی که به تازگی زندگی مستقل خود را آغاز کرده اند اشاره کرد.

اگر به دنبال راهکار های خلاقانه اسباب کشی هستید می توانید به صفحه خلاقیت در اسباب کشی مراجعه کنید.ترتیب اسباب کشی
به چنین افرادی توصیه می شود برای انجام یک اسباب کشی اصولی باید ترتیب اسباب کشی را رعایت کنند چرا که اسباب کشی اصولی سبب می شود سختی کار به حداقل برسد و افراد به اسباب کشی به چشم یک غول بی شاخ و دم نگاه نکنند. درواقع اگر همه امور را از راه اصولی آن انجام دهیم و اصول اسباب کشی را بدانید نه تنها هیچ کدام از کار ها برایمان مانند کابوس نخواهد بود بلکه از انجام آن ها لذت بسیاری می بریم.
پس برای یادگیری ترتیب اسباب کشی و همچنین انجام یک اسباب کشی لذت بخش تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اسباب کشی را از کجای منزل شروع کنیم؟

زمانی که قصد و آهنگ تغییر محل زندگیمان را کردیم نوبت به یافتن پاسخ سوال “اسباب کشی را از کجای منزل شروع کنیم؟” می رسد. هر چه پاسخ های بهتری برای این سوال پیدا کنیم درواقع اسباب کشی موفق تر و آسان تری نیز خواهیم داشت و ترتیب اسباب کشی را به درستی رعایت می کنیم.
اگر از افرادی که خود با امور مربوط به اسباب کشی دست و پنجه نرم نمی کنند و فقط از دور نظاره گر هستند این سوال را بپرسیم می گویند: جواب این سوال که بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام داد این است که اسباب و اثاثیه را بسته بندی کرد و سپس آن ها را به منزل و مکان جدید انتقال داد.
بله اگر از دید این افراد به قضیه نگاه کنیم این چنین است البته فقط تا زمانی که خودمان با مسئله اسباب کشی مواجه نیستیم پس زمانی که نوبت به عمل می رسد باید به خوبی با اصول و ترتیب اسباب کشی آشنا شویم.

اسباب کشی را از کجای منزل شروع کنیم؟
نکته مهم: زمانی که متوجه شدید در چند هفته آینده به مکان جدید اسباب کشی می کنید سریعا باید لیستی از وسایل و لوازمی که به آن ها نیاز ندارید و همیشه آن ها را بدون استفاده در گوشه ای از انباری رها کرده اید و از این خانه به آن خانه آن ها را به دوش می کشید تهیه کنید و هر چه سریع تر از شر آن ها خلاص شوید.

هزینه اتوبار
نکته : سعی کنید پیش از رفتن به خانه جدید پرده ها و قالی هایی را که نیاز به شست و شو دارند را به قالی شویی و خشک شویی بسپارید تا زمانی که به خانه و محل جدید نقل مکان می کنید تنها کاری که باید انجام دهید چیدن وسایل منزل باشد و نه شست و شوی قالی ها، پرده ها و…

 

مراحل ترتیب اسباب کشی

تهیه لوازم اسباب کشی: لیست دقیقی از وسایل و اسباب و اثاثیه منزل خود تهیه کنید و بر اساس آن ها کارتن های مخصوص بسته بندی ومراحل ترتیب اسباب کشی چسب و نخ را تهیه کنید.
بسته بندی وسایل: سعی کنید از اتاقی بسته بندی را شروع کنید که به وقت و دقت زیادی برای بسته بندی نیاز دارد. معمولا افراد از آشپزخانه بسته بندی را آغاز می کنند سپس اتاق ها و پذیرایی.
همیشه بر روی بسته بندی و کارتن ها نام وسیله ها، مکان قرارگیری، شکستنی و یا غیر شکستنی بودن آن ها را بنویسید.
هیچگاه بسته بندی را به کودکان و نوجوانان ۱۱ یا ۱۲ ساله نسپارید. حتی بسته بندی وسایل های اتاق کودکان نیز نباید توسط خود آن ها انجام شود چرا که بسته بندی وسایل باید اصولی انجام شود در غیر این صورت در حین اسباب کشی و انتقال، وسایل و لوازم آسیب های جدی می بینند و معمولا کودکان و نوجوانان درک درستی از ترتیب اسباب کشی و بسته بندی اصولی ندارند.
تماس با باربری ها و رزرو ماشین حمل بار: زمانی که تمامی وسیله ها را به خوبی بسته بندی کردید باید با یکی از اتوبار باربری هایی که به محل زندگی شما نزدیک است تماس بگیرید و از آن ها بخواهید برای اسباب کشی منزل شما ماشینی را در اختیارتان قرار دهند. البته به این نکته توجه شود که رزور ماشین حمل بار بهتر است پیش از انجام هر کاری صورت گیرد و شما زمان دقیق اسباب کشی خود و همچنین در اختیار داشتن ماشین حمل بار را بدانید.
نکته: اتوبار تمام کار تمامی خدمات مربوط به اسباب کشی مانند بسته بندی، شست و شو قالی، چیدمان وسایل و… را انجام می دهند پس اگر نمی خواهید با امور مربوط به اسباب کشی درگیر شوید می توانید صفر تا صد اسباب کشی منزل خود را به تیم های حرفه ای این اتوبار باربری بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *