حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را چگونه شروع کنیم؟

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را چگونه شروع کنیم
Rate this post

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را چگونه شروع کنیم

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی | اثاث کشی را چگونه شروع کنیم؟ این سوالی است که وقتی قصد تغییر محل زندگی و یا کار خود را داریم با آن برخورد می کنیم. اگر در این زمینه تجربه کافی نداشته باشیم قطعا در حین حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با مشکلاتی مواجه می شویم که سبب ناراحتی و اتلاف زمان ما می شود.

اجازه دهید با شما رو راست باشیم حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی نیازمند تجربه است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است وسیله های شما صدمه جدی ببینند و همچنین انجام غیر اصولی آن سبب می شود همیشه در ذهن خود اسباب کشی را یک غول بی شاخ و دم تصور کنید. مخصوصا این کار برای جوان تر ها که تجربه ی چندانی در این زمینه ندارند می تواند طاقت فرسا تر از دیگر افراد باشد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی بپردازیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و با یادگیری اصول صحیح حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی مشکلات و سختی های آن را تا حد ممکن کاهش دهید.

حمل اثاثیه  منزل و اسباب کشی را چگونه شروع کنیم؟

گام اول

جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه

  • پیش از حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی باید به جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه خود بپردازیم. برای جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه باید نکاتی را رعایت کنیم تا هم به کار خود سرعت ببخشیم و هم از سختی کار بکاهیم.

اولین نکته ای که باید به آن توجه شود این است که لیستی از وسایل منزل خود تهیه کنیم به عبارت دیگر باید وسایل منزل خود را در ۴ گروه اصلی قرار دهیم:

  1. وسایل اصلی و مهم که باید نگه داشته شوند.
  2. وسیله هایی که باید آن ها را بفروشید چرا که در منزل جدید شما جایی برای آن ها وجود ندارد.
  3. وسیله هایی که نه می توانید آن ها را بفروشید و نه می توانید آن ها را نگه دارید و تنها راه خلاص شدن از دستشان دور ریختن آن وسیله ها است.
  4. وسیله هایی که در منزل جدیدتان به انباری انتقال می دهید.

توصیه می کنیم در حین تهیه این لیست با خود صادق باشید زیرا زمانی که شما می خواهید به یک خانه جدید بروید پس نیاز است وسایل و اثاث منزل شما نیز نو و تازه شوند.

جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه

  • پس از تهیه لیست و تفکیک و پاکسازی کامل اثاثیه منزل از وسیله های دور ریز، نوبت به بسته بندی وسیله هایتان می رسد که این مورد نیز نیازمند رعایت چندین نکته است.

توصیه می کنیم پیش از جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه خود موارد ذکر شده در زیر را تهیه کنید تا بعد ها با مشکل روبه رو نشوید و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی شما هر چه سریع تر انجام شود.

تهیه چسب پهن، جعبه در ابعاد مختلف، نایلون حباب دار، کیسه زباله، روزنامه و ماژیک الزامی است. همانطور که در فوق اشاره شد تهیه موارد ذکر شده پیش از جمع آوری و بسته بندی اسباب و اثاثیه از سردرگمی شما جلوگیری می کند.

گام دوم

پس از جمع آوری و بسته بندی اسباب واثاثیه خود حال زمان آن رسیده است به فکر حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی باشیم.

ممکن است با شنیدن عبارت “حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی” مانند سال های نه چندان دور به فکر وانت هایی بیفتید که از میدان ها و چهارراه ها آن ها را برای اسباب کشی اثاثیه خود احضار می کردید.

اما باید به شما بگویم که چنین تفکری کاملا اشتباه است زیرا توصیه جدی ما به شما این است که حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با وانت را به طور کلی فراموش کنید و حتی به آن فکر هم نکنید.

دلیل آن نیز مشخص است چون هیچ کس نمی خواهد اسباب و اثاثیه با ارزش منزلش آسیب ببیند مخصوصا افراد جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده اند و اصلا دوست ندارند پس از اسباب کشی، لوازم نو و با ارزش خود را آسیب دیده تحویل بگیرند. پس یافتن باربری و اتوبار مطمئن بهترین راه و بهترین انتخاب در زمان حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی است.

برای یافتن باربری و اتوبار مطمئن می توانید از دوستان و آشنایان خود که قبلا اسباب کشی کرده اند سوال کنید و از تجربه های آن ها نیز استفاده کنید. پس از انتخاب باربری و اتوبار مورد نظر می توانید به راحتی تحقیقات لازم را انجام دهید و از میزان سابقه و همچنین رضایت مشتری از آن ها آگاه شوید.

حال ممکن است با خود بگویید مگر حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با وانت چه تفاوتی با باربری و اتوبار دارد؟ مگر هر دو یک کار مشترک (حمل اثاثیه) را انجام نمی دهند؟

پاسخ شما بسیار ساده است، تفاوت آن ها در میزان خدمات ارائه شده توسط باربری و اتوبار است.

زمانی که با باربری و اتوبار مورد نظر تماس می گیرید، قبل از شروع حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی، شما می توانید روش های اسباب کشی خود را انتخاب کنید و همچنین درباره هزینه های پرداختی توسط شما صحبت های اولیه را با دفتر باربری انجام دهید.

پس از توافق شما با باربری و اتوبار، کادری مجرب و آموزش دیده در زمینه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی به محل مورد نظر فرستاده می شود و دقیقا این زمانی است که می توانید تفاوت را احساس کنید و بنشینید و با لذت روند اسباب کشی خود را تماشا کنید.

شرکت اتوبار و باربری تمام کار با سال ها تجربه آماده ارائه خدمات باربری غرب تهران ، شمال و جنوب و شرق تهران و همچنین باربری تهران به شهرستان است.

یافتن باربری و اتوبار مطمئن برای حمل اثاثیه

هنگامی که حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی خود را بر عهده اتوبار های معتبر می گذارید دیگر نگران این نخواهید بود که مبادا اثاثیه با ارزش من آسیب ببیند چرا که علاوه بر دقت بالای انجام کار اگر وسیله شما هرگونه آسیبی دیده باشد توسط باربری خسارت وارده جبران می شود چرا که باربری های مطمئن بار های شما را بیمه می کنند.

از دیگر مزایای یافتن باربری و اتوبار مطمئن برای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای کادری مجرب برای بسته بندی اسباب و اثاثیه، زمان مشخص برای حمل و تحویل بار، امنیت بالا، اعتماد، وسیله نقلیه سالم و بی نقص و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *