فریب باربری های غیر مجاز را نخورید

باربری غیر مجاز
Rate this post

ترفند های کلاه برداری باربری های غیر مجاز

اخیرا شنیده شده است که برخی از باربری های سطح کشور با ترفند های جدید و سو استفاده از عدم آگاهی مردم اقدام به فریب آنها نموده اند و هزینه های بسیار گزافی از ایشان مطالبه نمودند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شمارا از برخی از این ترفند ها آگاه کنیم.

هدف شرکت تمام کار از انتشار این مقاله آگاهی هموطنان عزیز و حمایت از آنها در شرایط اقتصادی نابه سامان میباشد.

در برخی از موارد دیده شده است که افراد با باربری ها تماس برقرار میکنند و درخواست ماشین و کارگر برای اسباب کشی میکنند و افراد سودجو با بیان کردن قیمتی پایین و به ظاهر مناسب فرد را گرفتار  طله خود میکنند.

این افراد کلاهبردار اقدام به فرستادن ماشین و کارگر برای جا به جایی شما میکنند و پس از اتمام کار و موعد پرداخت هزینه توافق شده،

به یکباره با مبلغی بسیار بیشتر از چیزی که طی شده است روبرو میشوند و  متوجه میشوند  که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند .

افراد فریبکار صورت حسابی را به شما ارائه میدهند که به سبب آن شما موظف به پرداخت هزینه هایی از قبیل جابه جایی ساید میز نهار خوری کتابخانه و….

باربری غیر مجاز

و به شما خواهند گفت که این اقلام جزو تکه هایی از لوازم خانگی هستند که مشمول هزینه اضافی میباشند!!!!! اما ماجرا به اینجا ختم نمیشود …

در برخی موارد نیز دیده شده است که کارگران با هدر دادن وقت و کار کردن به اصطلاح لاک پشتی

مدت زمان انجام کار را نیز به طول می انجامند و به ازای هر ساعت اضافه مبلغی برای ماشین و کارگران نیز اضافه میکنند!!!!!!

نحوه سوء استفاده باربری های غیر مجاز

با توجه به این شرایط که شما به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، مجبور به عهده گرفتن پرداخت این مبالغ اضافی خواهید بود.

چراکه در صورت ممانعت از پرداخت شروع به داد و بیداد و آبرو ریزی و هتک حرمت خواهند کرد بدین صورت مجبور میشوید که به خواسته آنها عمل کنید!!!

در صورت مراجعه به دستگاه های قضایی و مطرح کردن شکایت علیه این افراد سودجو متوجه خواهید شد که این افراد حتی مکان مشخصی نیز ندارند و اطلاعاتی از آنها موجود نمیباشد.

پیشگیری از بروز این امر

با آگاهی از این مسائل و مراجعه به شرکت های باربری قانونی دارای پروانه کسب و مجاز میتوانید جلوی بروز اتفاقاتی مشابه این امر را بگیرید.

همچنین پیشتر در مقاله چطور هزینه اسباب کشی را کم کنیم؟ برخی از راهکار های کاهش هزینه جا به جایی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

شرکت تمام کار با بیش از ۱۵ سال سابقه متمرکز آماده ارائه خدمات حمل و نقل و اسباب کشی به شما عزیزان میباشد لازم به ذکر است که کلیه خدمات اراءه داده شده از سوی این شرکت به صورت کاملا تضمینی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *