قیمت اتوبار اسباب کشی

قیمت اتوبار اسباب کشی
5/5 - (1 امتیاز)

عوامل بسیاری در افزایش و یا کاهش قیمت اتوبار اسباب کشی موثر است.

بسیاری از مردم گمان می کنند در اتوبار باربری ها فقط هزینه های مربوط به ماشین حمل بار و همچنین کرایه ای نیز برای شرکت حمل بار ازقیمت اتوبار اسباب کشی مشتری دریافت می شود اما اگر شما نیز درباره قیمت اسباب کشی این گونه فکر می کنید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید.
افرادی که برای اسباب کشی منزل خود به اتوبار باربری ها مراجعه کرده اند به خوبی می دانند که اگر درباره قیمت اتوبار اسباب کشی سوال شود مشاوران و کادر پشتیبانی اتوبار باربری نمی توانند قیمت نهایی را در همان ابتدا به آن ها بگویند بلکه ابتدا اطلاعات کاملی از بار انتقالی مشتری دریافت می کنند و بر اساس اطلاعاتی که مشتری درباره بار خود به شرکت باربری می دهد هزینه و قیمت اتوبار اسباب کشی محاسبه می شود.

البته توجه داشته باشید مشخصات بار تنها عامل تعیین کننده قیمت اتوبار اسباب کشی نیست و عوامل دیگری مانند قیمت سوخت، بیمه نامه، بارنامه، نوع ماشین حمل بار و… نیز در قیمت اتوبار اسباب کشی تاثیر گذار است. ما در ادامه محاسبه قیمت اتوبار اسباب کشی را بر اساس عواملی مانند طبقات ساختمان، مسافت و همچنین حجم بار بررسی می کنیم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا درباره چگونگی محاسبه قیمت اتوبار اسباب کشی ها اطلاعات دقیقی کسب کنید.

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به طبقات

اسباب کشی منازل یکی از سخت ترین کار هایی است که همه مردم معمولا در زندگی خود یک یا چندین بار با آن مواجه می شوند، رواج زندگی آپارتمانی در عصر حاضر نیز سختی کار را دو برابر کرده است چرا که گاهی منزل مشتریان در طبقه های بالاتر ساختمان بوده و حمل اسباب واثاثیه از چنین مکان هایی بسیار دشوار خواهد بود مخصوصا اگر آپارتمانی فاقد امکاناتی مانند آسانسور باشد مسلما کار کارگران اسباب کشی سخت تر می شود. با بررسی و نگاهی دقیق به تمامی این موضوعات پی می برید که چنین مسائل به ظاهر بی اهمیتی می تواند تا چه اندازه ای در قیمت اتوبار اسباب کشی موثر باشد.


همانطور که گفته شد قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به طبقات مختلف ساختمان و آپارتمان ها متفاوت است چرا که هر چه تعداد طبقاتی که باید از آن اسباب و اثاثیه به داخل ماشین حمل بار بیشتر باشد دستمزد کارگران حمل بار نیز بیشتر می شود. برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر دقت کنید:
فرض کنید شما و مشتری دیگری که در یک مجتمع زندگی می کنید قصد اسباب کشی منزل خود را دارید، شما در طبقه ۶ مجتمع و مشتری دیگر در طبقه همکف ساختمان سکونت دارد به همین دلیل با هم برای اسباب کشی به اتوبار باربری تمام کار مراجعه می کنید اما هنگامی که نوبت به محاسبه قیمت اتوبار اسباب کشی می رسد مشتری که در طبقه هم کف سکونت دارد نسبت به شما هزینه کمتری را پرداخت می کند.

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به طبقات

اگر علت این امر را جویا شوید به شما گفته می شود که چون در طبقات بالاتر مجتمع ساکن هستید در نتیجه باید دستمزد بیشتری به کارگران حمل بار پرداخت کنید. ساعات حمل بار توسط کارگران از قبل مشخص می شود و اگر حمل و انتقال بار های شما به داخل ماشین حمل بار بیشتر از ساعت تعیین شده طول بکشد شما موظف به پرداخت هزینه ای به عنوان اضافه کاری به کارگران خواهید بود.
اما قضیه به همین جا ختم نمی شود زیرا هزینه بار هایی که در ابعاد بزرگ هستند نیز به صورت جداگانه محاسبه می شود. به عنوان مثال هزینه حمل تخت خواب، پیانو، یخچال و… در دستمزد کارگران تاثیر بسیاری دارد و حال تصور کنید اگر این وسیله ها از طبقات بالاتر توسط کارگران حمل شود دشواری کار نیز بیشتر خواهد شد به همین دلیل دستمزد کارگران نیز بیشتر شده و در قیمت اتوبار اسباب کشی نیز تاثیر می گذارد.

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به مسافت

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به مسافت بین مبدا و مقصد متفاوت است البته افزایش قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به مسافت مسئله ای است که تا حدودی همه مشتریان از آن آگاه هستند و به خوبی می دانند مسافتی که طی می شود با قیمت باربری رابطه مستقیمی دارد اما بسیاری از مردم علت اصلی آن را نمی دانند اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به مسافت
سوخت مصرفی توسط ماشین حمل بار اولین مسئله تاثیر گذار در قیمت اتوبار اسباب کشی است. هرچه مسافت طی شده توسط ماشین حمل بار بیشتر باشد سوخت بیشتری نیز مصرف می شود. قیمت سوخت با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست های اتخاذ شده توسط دولت ممکن است افزایش و یا کاهش یابد همچنین نوع سوخت ماشین حمل بار با توجه به نوع ماشین متفاوت است در نتیجه قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.
از طرفی دیگر زمانی که مسافت طی شده توسط ماشین حمل بار بیشتر شود استهلاک ماشین نیز بالا می رود پس در چنین شرایطی باز هم شاهد افزایش قیمت اتوبار اسباب کشی خواهیم بود.
تصور کنید شما می خواهید باری را از تهران به شمال انتقال دهید، مسلما قیمت انتقال باری که از جاده هراز انتقال داده می شود با قیمت باری که از جاده فیروز کوه حمل می شود متفاوت خواهد بود و علت آن نیز تفاوت مسافتی است که در این دو جاده طی می شود.
توصیه می کنیم هنگامی که قصد اسباب کشی دارید اگر می توانید بار های خود را از چندین مسیر انتقال دهید برای مدیریت هزینه های انتقال اسباب واثاثیه خود کوتاه ترین مسیر ممکن را انتخاب کنید زیرا با این کار به صورت چشم گیری هزینه و قیمت اتوبار اسباب کاهش می یابد.

تعرفه و قیمت باربری و اتوبار غرب

 

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به حجم بار

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به حجم بار نیز از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه شود و با بسته بندی اصولی هزینه های مربوط به آن را تا حد زیادی کاهش داد. زمانی که مشتری برای اسباب کشی به یک اتوبار باربری مراجعه می کند از او درباره حجم اسباب و اثاثیه و بار سوالاتی پرسیده می شود چرا که با توجه به حجم و وزن بار نوع ماشین حمل بار نیز مشخص می شود. برای انتقال بار هایی مانند یخچال، پیانو و… که دارای ابعاد بزرگی هستند معمولا از ماشین های حمل بار بدون سقف استفاده می شود.

تعرفه اتوبار شرق تهران
نکته: گاهی ممکن است به دلیل این که اسباب و اثاثیه شما حجم زیادی دارد و فضای زیادی را از ماشین حمل بار اشغال می کند، ماشین حمل بار برای اسباب کشی کامل منزل شما چندین بار رفت آمد کند به همین دلیل هزینه ها در هر بار رفت و برگشت ماشین به صورت جداگانه محاسبه می شود و اگر تعداد رفت و برگشت ماشین حمل بار بیشتر باشد مسلما قیمت اتوبار اسباب کشی نیز بیشتر خواهد بود و شما نیز موظف به پراخت هزینه زیادی خواهید بود.

قیمت اتوبار اسباب کشی با توجه به حجم بار

برای حل چنین مشکلاتی توصیه می کنیم بسته بندی بار های خود را به کارگران ماهر اتوبار باربری ها بسپارید چرا که این افراد تمامی آموزش های بسته بندی اصولی را پشت سر گذاشته اند و اسباب و اثاثیه منزل را به گونه ای بسته بندی می کنند که کمترین فضا را اشغال کنند. علاوه بر این به دلیل بسته بندی اصولی و حرفه ای اثاثیه منزل توسط چنین افرادی تا حد زیادی از آسیب رسیدن به بار ها و اسباب و اثاثیه در حین حمل و انتقال بار جلوگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *