وانت بار بین شهری

وانت بار بین شهری
5/5 - (79 امتیاز)

دریافت خدمات وانت بار بین شهری از اتوبار باربری های معتبر سبب می شود یک انتقال بار ایمن را تجربه کنید. در انتقال بار با وانت بین شهری در تهران و شهرستان نکات گوناگون بسیاری وجود دارد که عدم آگاهی از آن ها گاهی سبب بروز مشکلاتی برای افراد می شود بنابراین ما در این مقاله قصد داریم در چندین بخش به توضیح مهم ترین نکات بپردازیم و موارد موثر بر نرخ کرایه وانت بار را محاسبه کنیم؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.وانت بار بین شهری

وانت بار بین شهری تهران

یکی از بزرگ ترین چالش هایی که افراد در حین یافتن وانت بار بین شهری تهران با آن مواجه هستند این است که چگونه یک شرکت اتوبار باربری معتبر پیدا کنند؟

اگر تجربه ای در حمل بار با وانت بار بین شهری تهران ندارید و گمان می کنید فقط با یک جستجوی ساده می توانید یک اتوبار باربری معتبر و حرفه ای پیدا کنید تا وظیفه حمل و انتقال بار های خود را به آن ها بسپارید، کافی است پای صحبت ها و تجربه های آشنایان و دوستان خود بنشینید که چگونه ایمنی بارهایشان توسط شرکت های باربری به خطر افتاده است و یا خدماتی را که انتظار داشته اند دریافت کنند را دریافت نکرده اند یا ارائه خدمات بسیار غیر حرفه ای بوده است.

پس از شنیدن این تجربیات مطمئنا به فکر پیدا کردن یک باربری معتبر و مطمئن خواهید بود اما نکته مهم این است که چگونه یک باربری معتبر پیدا کنیم؟

در ادامه به این پرسش مهم پاسخ خواهیم داد:

  • داشتن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه باربری: زمانی که از اعتبار یک شرکت باربری صحبت می شود دقیقا به چه مسئله ای تاکید می شود؟

خدمات وانت بار بین شهری

آیا تا به حال در حین انتخاب شرکت باربری دارا بودن مجوز و پروانه کسب برایتان اهمیت داشته است و یا حتی به ذهنتان نیز خطور نکرده است که این موضوع را بررسی کنید؟

اولین موضوعی که معتبر بودن شرکت باربری را اثبات می کند داشتن مجوز و پروانه کسب است. شاید از نظر برخی از افراد داشتن و یا نداشتن مجوز هیچ سودی برای مشتریان نداشته باشد اما اگر به صورت دقیق این مسئله را بررسی کنید متوجه خواهید شد که شرکت های باربری دارای مجوز از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین به سبب داشتن مجوز به مشتریان خود متعهد تر هستند. برای درک بهتر این موضوع، به برخی از ویژگی های شرکت های باربری که دارای مجوز هستند اشاره خواهیم کرد:

  • مسئولیت پذیری: شرکت های دارای مجوز و پروانه کسب مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به سایر شرکت ها در قبال بار ها و لوازم مشتریان خود دارند؛ به عبارتی دیگر شرکت های باربری دارای مجوز، بار های مشتریان را بیمه می کنند.
  • جبران خسارت: از دیگر ویژگی های شرکت های باربری دارای مجوز، جبران خسارات در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب رسیدن به بار است.
  • زمان ارائه خدمات: افراد می توانند در اغلب ایام سال خدمات مورد نیاز خود را از باربری ها دریافت کنند.
  • تبعیت از نرخ ها و قیمت های پایه و رسمی اتحادیه باربری: شرکت های باربری که دارای مجوز از اتحادیه باربری نیستند در قیمت گذاری ها نیز معمولا پایبند قانون خاصی نیستند به همین دلیل نیز در چنین باربری هایی تغییر قیمت در بازه زمانی کوتاه و یا در شرایط خاص به وضوح دیده می شود.
  • خودرو های استاندارد: از آن جایی که اتحادیه باربری قوانین مشخصی را برای خودرو های شرکت های باربری وضع می کند این شرکت ها ملزم به استفاده از خودرو های حمل بار استاندارد و ایمن هستند اما در شرکت های باربری بدون مجوز چندان به این مسائل توجه نمی شود.
  • داشتن شعبات مختلف: شاید این گزینه باعث تعجب شما شود اما بهتر است بدانید که فعالیت شرکت های باربری معتبر به یک منطقه خاص محدود نمی شود بلکه شرکت های باربری معتبر و حرفه ای همواره در صدد تسهیل فرآیند حمل بار برای مشتریان خود هستند بنابراین در شهر های بزرگی مانند تهران، شعبات مختلفی را در نقاط مختلف شهر جهت ارائه خدمات به مشتریانشان تاسیس خواهند کرد.
  • قیمت های مناسب باربری: در بحث بررسی قیمت های باربری جهت شناسایی شرکت های باربری و وانت بار بین شهری معتبر و حرفه ای باید به دو نکته مهم توجه شود:
  • فریب حمل بار ارزان شرکت ها را نخورید: با بالا رفتن هزینه خدمات در کشور، روزانه تبلیغات بسیاری مبنی بر ارائه خدمات ارزان را مشاهده می کنیم؛ در این میان شرکت های باربری نیز به چشم می خورند که با تبلیغات ارائه خدمات ارزان از افراد دعوت می کنند تا بار های خود را به آن ها بسپارند اما نکته اصلی و قابل توجه این است که تبلیغات این چنینی معمولا توسط شرکت های باربری و وانت بار بین شهری نامعتبر انجام می شود و موارد بسیاری مشاهده شده است که این شرکت های باربری بار ها را بیمه نمی کنند و در قبال بار های مشتریان هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرند. توجه داشته باشید که گاهی ممکن است با ربودن بار نیز مواجه شوید بنابراین تاکید می کنیم که به چنین تبلیغاتی توجه نداشته باشید البته لازم به ذکر است که شرکت های باربری معتبر و شناخته شده ای نظیر باربری تمام کار گاهی تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند پس در چنین شرایطی حتما با دقت اعتبار شرکت را مورد بررسی قرار دهید.
  • قیمت های بسیار زیاد و نامتعارف باربری ها دلیلی بر معتبر بودن شرکت های باربری نیست: برخلاف مورد بالا در بعضی موارد نیز افراد با شرکت هایی مواجه می شوند که هزینه های سرسام آوری جهت حمل و انتقال بار های مشتری و همچنین سایر خدمات خود در نظر گرفته اند و زمانی که مشتری به این قیمت ها و نرخ ها اعتراض کند پاسخ این شرکت ها این است که:

ما به مشتریان خود خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه می دهیم و از طرفی دیگر نیز سابقه و اعتبار شرکت ما ایجاب می کند که هزینه بیشتری را از مشتریان خود دریافت کنیم و در عوض خدمات باکیفیت و حرفه ای را به آن ها ارائه دهیم.

اما بهتر است بدانید همانطور که هیچ ارزانی بی علت نیست، گران بودن قیمت های باربری نیز به هیچ عنوان نشان دهنده اعتبار بالای آن ها نیست.

به یاد داشته باشید که شرکت های باربری معتبر و دارای مجوز متعهد هستند که بر اساس نرخ های رسمی اتحادیه برای خدمات مختلف نظیر حمل و انتقال بار، بسته بندی، دستمزد کارگر و… هزینه های باربری را برای مشتریان خود محاسبه کنند.

  • مشاوره توسط کارشناسان: شرکت های باربری معتبر و با سابقه درخشان خدمات مشاوره را به مشتریان خود ارائه می دهند و اگر به وب سایت ها و یا سایر صفحه های اجتماعی آن ها مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که آن ها دسترسی های مختلفی اعم از شماره تماس، چت آنلاین و… را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند تا با کارشناسان و تیم پشتیبانی در تماس باشند و از مشاوره های تلفنی این شرکت های باربری بهره مند شوند.

درواقع شرکت های باربری با اعتبار بالا یک پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریانش ایجاد کرده است تا هر گونه ابهامی از جانب مشتری نسبت به خدمات باربری و یا نحوه حمل بار را رفع کند و به تمامی سوالات مشتریانش پیش از شروع فرآیند انتقال بار پاسخ دهد و مشتریان با آگاهی کامل بار هایشان را به شرکت باربری مربوطه بسپارند.

  • کیفیت خدمات: در پایان اگر بخواهیم یکی از مهم ترین راه های تشخیص یک شرکت معتبر را به شما معرفی کنیم آن راه چیزی نیست جز کیفیت خدمات.

شرکت های باربری معتبر توجه ویژه ای به رضایت مشتریان خود دارند چرا که به خوبی می دانند پیشرفت آن ها در گرو رضایت مشتریانشان است از این رو به کیفیت خدماتی که به مشتریانشان ارائه می شود بسیار بها می دهند اما این امر در صورتی امکان پذیر است که خدمات توسط نیرو های کارآزموده و حرفه ای ارائه شود به همین دلیل نیز یکی از ویژگی های بارز شرکت های معتبر و شناخته شده استفاده از نیرو های مجرب و حرفه ای جهت ارائه خدمات است.

وانت بار بین شهری شهرستان

همانطور که در فوق به تفصیل درباره انتخاب وانت بار بین شهری معتبر در تهران توضیحاتی را به شما ارائه دادیم، در رابطه با وانت بار بین شهری شهرستان نیز شما باید توجه داشته باشید که اهمیت انتخاب باربری شهرستان بسیار بیشتر خواهد بود چرا که شما می خواهید بار هایتان را به چندین کیلومتر دور تر از محل فعلی خود انتقال دهید و در صورتی که شرکت باربری معتبری را برای این کار انتخاب نکنید به راحتی خطراتی نظیر مفقودی بار، آسیب رسیدن به بار هنگام حمل و انتقال و… بار شما را تهدید خواهد کرد.

وانت بار بین شهری شهرستان

کرایه وانت بار بین شهری

عوامل متعددی در تعیین کرایه وانت بار بین شهری تاثیر دارند که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • خدماتی که از شرکت باربری دریافت می شود.
  • نوع ماشین حمل بار
  • انتقال بار درون شهری یا برون شهری
  • بیمه

خدمات وانت بار بین شهری

خدمات وانت بار بین شهری

خدمات وانت بار بین شهری که توسط شرکت های معتبر به مشتریان ارائه می شود هم دارای تنوع بسیاری است و هم از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشد چرا که توسط افراد حرفه ای ارائه می شوند. برخی از خدمات وانت بار بین شهری عبارتند از:

  • بسته بندی
  • اعزام کارگر خالی به محل بار
  • اعزام کارگر همراه بار به مقصد
  • قالی شویی، مبل شویی
  • دکوراسیون و دیزاین

11 پاسخ

  1. سلام
    من خواستم اولا بخاطر هزینه بسیار خوب و اینکه خیلی به وقت ماشینتون را فرستادید تشکر کنم
    خیلی خیلی تشکر میکنم
    مجید نریمانی از اصفهان

  2. سلام
    تشکر و سپاس از اینهمه حسن خلق شما و کار بدون نقص شما در حمل اثاثیه و کالاهای ما

  3. سلام وقتتون بخیر
    من خواستم از این طریق از شما بابت حمل کالاهای ما تشکر کنم
    خدا خیرتون بده

  4. سلام
    اول از قیمت خوب شما تشکر میکنیم
    چون توی این روزها باید حسابگر خوبی باشیم
    دوم اینکه کارتون بدون نقص بو د
    سوم اخلاق خوب پرسنل و برخوردشون عالیه
    خسته نباشید همگی

  5. سلام
    تشکر میکنم از شما بخاطر حمل کالاهای ما به شهرستان
    خدا قوت بهتون بده
    روزتون خوش

  6. سلام
    واقعا لطف کردید که کالاهای ما را صحیح و سالم به شهر باران بردید
    سپاس از همه شما
    اخلاق شما بسیار خوب بود
    خیلی ممنونم

  7. سلام
    خواستم از این طریق ازتون تشکر کنم
    برای ارسال ویترین ما به ارومیه
    همه چی به وقت و عالی بود سر تایمی که قول داده بودید ماشین اومد و سروقت هم تحویل شد
    خیلی ممنون
    برخوردتون با مشتری عالیه

  8. سلام
    وقتتون بخیر
    من خواستم بگم که ممنونتونم بخاطر اینکه خیلی به وقت حمل اثاثیه ما را به شهرستان
    انجام دادید و تبریک بگم بخاطر راننده های خوش اخلاق شما
    و پرسنل شما که خیلی خوش برخورد بودن
    بازم ازتون تشکر میکنم
    خدا به کارتون رونق بده که یقیننا همین طور هست
    چون کار خوب حتما تبلیغ خوب هست

  9. سلام
    از این همه خوش قولی و بدون هیچ آسیبی در حمل اسباب ما به شیراز
    تشکر میکنم خدایی یک یک همه باربری ها هستید چوب قبلا به اسباب ما آسیب رسیده بود در حملش
    ایشالا هوای دلتون همیشه مثل بهار شیرازمون باشه
    خیلی ازتون ممنونم

  10. سلام
    ممنون بابت حمل میلمان ما از تهران به نور مازندران
    خیلی دقیق و به وقت
    تشکر میکنم از لطف شما
    سلامت و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *