باربری و اتوبار سید خندان

شرکت تمام کار با سال ها تجربه در زمینه خدمات اتوبار و باربری تهران و شهرستان ها آماده ارائه خدمات است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یکی از مناطق ارائه خدمات اتوبار تمام کار سید خندان می باشد در ادامه با ویژگی خدمات در باربری و اتوبار سید خندان آشنا می شوید.

حمل و نقل از دیرباز بوده و هست و بر همین اساس نیز با توجه به مشکلاتی که دارد یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین مسئله در تمام دوره ها راحتی و آسانی در جا به جایی وسایل و لوازم است که امروزه با توجه به تاسیس شرکت های حمل و نقل و باربری و خدماتی که ارائه می دهند این کار بسیار آسان تر از گذشته شده است. در این شرکت های باربری معمولا از نیرو های متخصص و حرفه ای که دارای مهارت های لازم هستند برای محیط های کاری و سنگینی و بزرگی بسیاری از لوازم ، حمل و نقل آن ها استفاده می شود.
در گذشته جابه جایی لوازم منزل برای انتقال به یک خانه دیگر کار ساده ای نبود و با توجه به سنگینی وسایل هایی بزرگ مانند یخچال و جمع آوری وسایل خرد و ریز کاری وقت گیر و نیاز به کارتن و چسب و چند نفر نیروی بیکار در منزل برای این کار و خستگی اسباب کشی بسیار آزار دهنده بود. ریسک شکستن لوازم معمولا در جابه جایی که صورت می گرفت و افرادی که بدون هیچ مهارتی کار بسته بندی را انجام می دادند بیشتر بود اما با گسترش شرکت ها ی باربری که وظیفه آن ها ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه می باشد دیگر برای جابجایی به کامیون و ۲ کارگر معمولی نیاز نیست. از این رو با انتخاب شرکت های باربری و خدماتی که ارائه می دهند باید با روزهای خسته کننده جمع کردن اسباب خانه و آسیب دیدگی لوازم منزل و یا شکستن آن ها در اسباب کشی خداحافظی کنید.
شرکت باربری سید خندان با به کارگیری کارگران و افراد متخصص مجرب و ورزیده در این زمینه تمامی اسباب منزل شما را در استاندارد ترین جعبه ها بسته بندی و در کمترین زمان به محل مورد نظر می رسانند از این رو باربری سید خندان با داشتن مزیت های زیاد نسبت به سایر مناطق تهران بهترین انتخاب برای تمام افراد است.

 

خدمات باربری

ارسال و جابجایی بار به کلیه شرکت ها، نهادها، سازمانها، موسسات تولیدی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی دولتی یا خصوصی از جمله مهم ترین خدمات شرکت های باربری و اتوبار ها می باشد ما در این بخش به اصلی ترین خدماتی که این شرکت ها در جابجایی اسباب و لوازم به متقاضیان ارائه می دهند می پردازیم.

  • استفاده از جدیدترین فناوری های نوین در بسته بندی
  • انجام بسته بندی تخصصی و ایمن
  •  استفاده از کارگران قابل اعتماد و نیروی با تجربه
  •  کامیون های متعدد و رانندگان ماهر برای دورترین شهر ایران
  •  حمل اثاثیه به شهرستان و تمام نقاط ایران
  •  حفظ و نگه داری از اسباب و بیمه کردن وسایل
  •  استفاده از ماشین های مسقف و موکت کاری شده برای جلوگیری از هر گونه آسیب به لواز
  •  ارائه خدمات به شکل ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل
  •  قیمت ارزان و مناسب نسبت به کامیون های معمولی
  •  دارای کارتن رگال دار ( مانند کمد که مناسب لباس مجلسی و کت و شلوار است )
  •  دارای ساک رختخواب زیپ دار برای بسته بندی مرتب رختخواب ها
  •  استفاده از کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  •  استفاده از وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) و استرج رپ ( سلفون )
  •  چسباندن برچسب بر روی هر یک از کارتن های وسایل و نوشتن نوع محتویات بر روی آنها
    در تمامی مراحل نیرو های شرکت موظف هستند تا با دقت لازم و بدون هیچ گونه صدمه و آسیبی لوازم منزل و یا شرکت شما را بارگیری کرده و به مقصد برسانند.

تعرفه باربری سید خندان

باتوجه به خدماتی که شرکت های حمل بار و اثاثیه منزل ارائه می دهند مهم ترین مسئله قبل از هر چیزی هزینه باربری برای خانواده ها است و اولین چیزی که همیشه در اولویت بوده در زمان جستجوی یک شرکت باربری و اتوبار میزان هزینه آن است باید بگوییم که برخلاف باربری های قدیمی که قیمت ها بسیار متفاوت بود در باربری و اتوبار سید خندان هزینه باربری ها طبق دستوری است که از طرف اتحادیه باربری تعیین شده است از این رو این شرکت تلاش می کند تا با ارائه خدماتی عالی هزینه مناسبی را نیز در مقایسه با سایر اتوبار های تهران دریافت کنند . علاوه بر این این شرکت توانسته است تا با کسب رضایت از تمامی مشتریان خود به عنوان اتوبار موفق سید خندان شناخته و مشتریان زیادی را به خود جذب کند که این نشان دهنده رضایت و اعتماد متقاضیان است.

نحوه حمل بار در باربری سید خندان

با توجه به این که با وجود شرکت های بسیار در زمینه اتوبار و باربری انتخاب یک شرکت کار آسانی نیست از این رو شما با کمی پرس و جو و با مشاهده میزان رضایت متقاضیان این شرکت حمل باربری سید خندان می توانید به این شرکت های حمل بار و اتوبار سید خندان اطمینان کنید.

شرکت های حمل بار و اتوبار تمام کار با بهره گیری از نیرو های متخصص در زمینه بسته بندی لوازم منزل و شرکت ها ایمن ترین روش ها را برای بارگیری استفاده می کنند این افراد با استفاده از پرسنل نیرومند و جوان به بهترین شکل ممکن کار بارگیری در محل و تخلیه بار در مکان مورد نظر را با دقت و حوصله و بدون کوچکترین آسیب به بار انجام می دهند در صورتی که مکان حمل بار شهرستان و فاصله کیلومتری بسیار زیاد باشد اهمیت کار برای شرکت باربری دو چندان می شود.
نوع کامیون ها و ماشین های حمل لوازم خانگی و لوازم شرکتی در حمل و نقل این شرکت ها بسیار سالم و همگس دارای مزیت هایی مانند سقف و موکت بندی می باشد که در نحوه حمل بار در باربری سید خندان از آن بهره می برد. این شرکت با ارائه خدمات ۲۴ ساعته به تهران و شهرستان های اطراف همیشه و در هر زمان آماده ارائه خدمات بوده است و مطمئنا با تمام مزایایی که این شرکت اتوبار و حمل باربری سید خندان دارد انتخاب آن از میان سایر شرکت های حمل بار می تواند انتخابی بسیار مناسب از نظر هزینه و سلامت بار باشد.

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *