حمل اثاثیه منزل شمال تهران

حمل اثاثیه منزل شمال تهران

حمل اثاثیه منزل شمال تهران محله‌های شمالی تهران محله اعیان نشین می‌باشد و در این مناطق به دلیل حساسیت بالای وسایل و قیمت بالای اسباب و وسایل باربری با دقت بالاتری لازم است. خصوصا اگر حمل اثاثیه منزل در ساختمان‌های بلند و بدون استفاده از آسانسور انجام گیرد. در این مقاله علاوه بر آشنایی با ویژگی‌هایی یک  اتوبار مطمئن و نحوه جمل اثاثیه منزل در شمال تهران با اتوبار شمال تهران شرکت تمام کار بیشتر آشنا می‌شوید.

حمل اثاثیه منزل

اول از هر کاری برای اسباب‌کشی نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و عملکرد حساب شده است تا اسباب‌کشی به درستی انجام شود. نحوه بسته‌بندی و جمع کردن وسایل و استفاده از کارتن مناسب یکی از اولویت‌هایی می‌باشد که باید به آن دقت کرد.

ویژگی اتوبار تمام کار در حمل اثاثیه منزل شمال تهران

شرکت اتوبار شمال تهران دارای باکیفیت‌ترین خدمات حمل اثاثیه است که برای سهولت شما دارای چندین شعبه در سطح شهر می‌باشد تا شما به نزدیکترین شعبه به منزلتان مراجعه کنید. شرکت تمام کار برای اثاث‌کشی لوازم و اثاث شما در هر شکل، اندازه و وزنی آماده است تا بدون خستگی و تاخیری بار شما را در سراسر تهران و شهرستان هم جابجا کند. . ویژگی‌های مهم اتوبار باربری شمال تهران عبارت اند از سرویس دهی در تمام نقاط تهران و شهرستان‌ها، بسته‌بندی وسایل توسط افراد آموزش دیده و مجرب، دارای کادری خوش اخلاق و با تجربه می‌باشد، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی است، دارای بیمه‌نامه برای  تمامی وسایل، ارسال وسایل در روز‌های تعطیل، ارسال وسایل به تمام نقاط ایران، حمل بارها با کمترین هزینه، حمل اسباب متناسب با آنها،  مشاوره دادن در اسباب‌کشی و طراحی منزل، دارای مجوز رسمی، سرویس‌های مقرون به صرفه، دارای ماشین‌های موکت کاری شده.

اتوبار تمام کار در حمل اثاثیه منزل شمال تهران دارای مجوز رسمی است که اعتبار این شرکت را تضمین می‌کند. مزیتی که این شرکت باربری دارد  این است که شما در صورت خسارت دیدن یا دریافت مبلغ خارج از عرف می‌توانید به اتحادیه ی باربری در تهران مراجعه کنید و به آنها اطلاع دهید.

 منطقه اتوبان بابایی یکی از محله‌های شمال تهران است که این شرکت به ارائه خود در این منطقه پرداخته است.

حمل اثاثیه لوکس منزل شمال تهران

امروزه با تبدیل شدن زندگی‌ها به زندگی لوکس وسایل هم لوکس شده اند و جابجایی آنها در هنگام اسباب‌کشی نیازمند دقت و حساسیت بالای میباشد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اتوبار باربری شمال تهران جابجایی وسایل لوکس است تا وسایل شما بدون هیچ دردسر و آسیبی به محل مورد نظر شما انتقال داده شود. پیانو، یخچال، بوفه و… وسایلی هستند که باید افراد دارای تجربه آنها را حمل و جابجا کند همچنین وسایل شما با استفاده از ماشین های VIP همراه با بیمه و بارنامه دولتی و معتبر بار اسباب‌کشی خواهند شد تا وسایل شما را تضمین کنند و بدون هیچ مشکلی اسباب‌کشی شما صورت گیرد.

بسته بندی

قیمت حمل اثاثیه منزل شمال تهران

این شرکت با داشتن تعرفه‌های مناسب هزینه‌ی اسباب‌کشی را برای شما بسیار کم کرده است تا بتوانید با کمک این شرکت وسایلتان را به منزل جدیدتان ببرید اما هزینه ی هر اسباب‌کشی بسته به طبقه منزلتان، تعداد کارکنان، وسایل استفاده شده در بسته‌بندی، ماشین‌های انتخابی، مسیر اسباب‌کشی  و… متفاوت است و بعد از تعیین موارد فوق می‌توانید هزینه‌ی کلی را از شرکت‌تان بگیرید. شرکت تمام کار با دادن فاکتور به شما از تغییر نکردن هزینه بعد از اسباب‌کشی شما را مطمئن می‌سازد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت حمل اثاثیه و تعرفه باربری تهران می‌توانید به قسمت تعرفه‌ها مراجعه کنید.

 

خدمات حمل و جابجایی در حمل اثاثیه منزل شمال تهران

از خدمات مهم این شرکت می‌توان به حمل و نقل آسان و مطمئن با ماشین‌های مخصوص توسط رانندگان با تجربه به تمام نقاط تهران و شهرستان،  ارائه بیمه نامه حمل و نقل برای تمامی وسایل شما، حمل بار و اثاثیه منزل با ماشین‌های مخصوص ( کامیون، خاور متناسب با وسایل، ارائه بهترین خدمات بسته‌بندی کالاو اثاثیه و … استفاده از کارتن‌های حجیم و محکم جهت بسته‌بندی ویژه بار، استفاده از کارگران با تجربه و مجرب و حرفه‌ای، ارائه خدمات شبانه روزی (حتی در روز‌های تعطیل حمل و نقل بار سنگین و سبک ( بدون محدودیت حجم و اندازه) حمل انواع بار و اثاثیه منزل همچون جهیزیه عروس، مبلمان، میز صندلی کمد، تردمیل، یخچال ساید بای ساید، حمل بار و اثاثیه منزل با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت، مدیریت عالی، ارائه مشاوره رایگان اسباب‌کشی، مشاوره در طراحی منزل، حل مشکلات منزل جدید، داشتن حس مسئولیت در قبال لوازم مشتریان، بهبود مستمر در خدمات باربری،  ایمنی و امنیت کالاهای، هزینه‌ی به صرفه  اشاره کرد که این موارد باعث شده تا این شرکت اتوباربری از سایر شرکت‌ها متمایز باشد.

 

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *