ترفند های طلایی اسباب کشی آسان

ترفند های طلایی اسباب کشی آسان
5/5 - (2 امتیاز)

ترفند های طلایی اسباب کشی آسان اسباب کشی آسان

اگر شما هم از آن دسته از افراد باشید تجربه اسباب کشی داشته باشید می دانید که اسباب کشی کار سختی است و اگر بخواهید باز هم اسباب کشی کنید به دنبال اسباب کشی آشنا هستید در این مقاله از اتوبار تمام کار با راهکار اسباب کشی آسان آشنا می شوید.

خیلی از افراد می خواهند اسباب کشی بدون دردسری داشته باشند تا به راحتی و به یک چشم به هم زدن از خانه ای به خانه دیگر منتقل شوند. برای بعضی از افراد هم اسباب کشی کابوس بزرگی می باشد و ترس از اسباب کشی موجب شده است تا هرگز به فکر رفتن به خانه ای جدید و نو هم نباشند.

در این مقاله سعی کرده ایم با ترفند های طلایی اسباب کشی آسان آشنا شوید اسباب کشی که شاید خواب آن هم برای شما لذت بخش باشد. امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانیم کمک شایانی به شما در اسباب کشی کرده باشیم.

 

چگونه ترفند های اسباب کشی آسان را بیاموزیم:

بالا بردن دانش و آگاهی در هر حوزه تخصصی با مطالعه امکان پذیر است ، از این رو اتوبار تمام کار با هدف آگاه سازی در تلاش است مقالات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد تا با ترفند های اسباب کشی آسان آشنا شوید. در ادامه با نکات و ترفند های طلایی اسباب کشی آسان آشنا می شوید.

  • در اسباب کشی به کارتن ها دقت کنید

سعی کنید کارتن های مناسبی را تهیه کنید بیش از اندازه کوچک بودن و یا بزرگ بودن می تواند برای شما دردسر ساز باشد. برای تهیه کارتن از مغازه داران اطراف خود بخواهید یک یا چند عدد کارتن برای شما تهیه کنند . همچنین  اگر وسواس زیادی در انتخاب کارتن دارید می توانید انواع کارتن را از شرکت های حمل بار خریداری کنید.

سعی کنید وسایل خود را با تناسب در کارتن ها قرار دهید به عبارتی کارتن ها را بیش از حد سنگین نکنید

  • چگونه بسته بندی کنید

بسته بندی وسایل کار بسیار آسانی می باشد . فقط باید دقت کنید که وسایل خود را به درستی بسته بندی کنید . وسایل شکستی را با روزنامه بپیچید تا در هنگام جابه جایی آسیبی به آن ها وارد نشود . همچنین می توانید برای محکم کاری چند تکه پارچه و لباس بین وسایل قرار دهید.

نکته ای که در مرحله انتخاب کارتن و بسته بندی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است این است که روی هر کارتن نشانه گذاری کنید به عبارتی بنویسید که این کارتن مخصوص به کدام اتاق می باشد و چه نوع وسایلی در داخل آن قرار گرفته است.

ترفند های طلایی اسباب کشی

  • با انرژی باشید

یکی از ترفند های اسباب کشی آسان و در هرکاری داشتن انرژی و با روحیه کار کردن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . سعی کنید از ۱ یا ۲ نفر از دوستان و یا نزدیکان بخواهید تا در اسباب کشی شما را همراهی کنند تا انرژی شما افزایش یابد. به روز های بعد از اسباب کشی فکر کنید تا بتوانید  با انرژی کار کنید.

  • به خانه جدید هم سر بزنید.

یکی از ترفند های طلایی اسباب کشی آسان توجه به مبدا و مقصد اسباب کشی می باشد. بسیاری از افراد با این هدف اسباب کشی انجام می دهند که تمام انرژی خود را در خانه قدیمی صرف می کنند و پس از اسباب کشی به خانه جدید متوجه می شوند که بسیاری از کار ها را در خانه جدید می بایست انجام دهند.

قبل از اسباب کشی به خانه جدید به رنگ دیوار ها ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، نوع کابینت ، میزان تمیزی خانه و مواردی از این قبیل دقت کنید.

بهتر است تمامی اقدامات لازم را در خانه جدید قبل از اسباب کشی انجام دهید تا فرایند اسباب کشی با مشکل مواجه نشود. نظافت خانه جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است پس سعی کنید قبل از اسباب کشی خانه جدید خود را نظافت کنید چراکه پس از اسباب کشی ، نظافت منزل دردسر ساز و زمان بر است.

تعرفه اتوبار شرق تهران

 

  • بسته بندی وسایل بزرگ

وسایل بزرگ هم نیاز به بسته بندی دارند. شما می توانید مبل ، پایه های بوفه ، میز و دیگر وسایل بزرگ خانه خود را نیز بسته بندی کنید. بسیاری از شرکت های باربری این

  • به رفاه خانواده و خود و فرزندان توجه کنید

اگر خانواده پر جمعیتی دارید سعی کنید وظایف را تقسیم بندی کنید . تا در روز اسباب کشی هر کس وظایف خود را به درستی انجام دهد.

اگر فرزندان شما کوچک هستند و بر این باورید که در روز اسباب کشی شیطنت خواهند کرد می توانید از نزدیکان خود بخواهید تا یک روز از آن ها نگهداری کنند. اگر این امکان وجود ندارد سعی کنید در روز اسباب کشی آن ها را با وسایل بی خطر سرگرم کنید

براورد دقیق هزینه اسباب کشی برای همه افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در نتیجه سعی کنید با اطلاعات کامل در خصوص قیمت ها در راستای انتخاب شرکت اسباب کشی گام بردارید.

  • به پیشنهاد های وسوسه انگیز توجه نکنید.

بسیاری از شرکت های باربری ممکن است پیشنهاد های وسوسه انگیزی برای حمل بار به شما دهند که موجب افزایش چشمگیری در هزینه ها می شود. این شرکت ها در تماس تلفنی به گونه ای خود را نشان می دهند که تنها با هزینه اندک اسباب کشی رویایی داشته باشید و بعد از اسباب کشی هزینه های بسیاری را از شما می خواهند . درنتیجه بهتر است به این سخنان توجه نکنید و با آگاهی کامل و براورد هزینه درست اسباب کشی را انجام دهید.

نکات و ترفند های طلایی اسباب کشی آسان

 

امیدوارم مقاله ترفند های طلایی اسباب کشی آسان برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید ترفند های اسباب کشی آسان را به راحتی اجرا کنید پیشنهاد اتوبار تمام کار این است که قبل از اسباب کشی مقالات دانستنی های اسباب کشی و نکات اسباب کشی را مطالعه کنید و  برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *