باربری با کامیونت ایسوز

باربری با کامیونت ایسوز
5/5 - (1 امتیاز)

کامیونت ایسوز به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در ایران دارد توسط افراد زیادی در باربری ها تقاضا می شود که حمل بار هایشان توسط آن ها صورت گیرد. لازم به ذکر است که باربری با کامیونت ایسوزو برای حمل بار های حساس مانند حمل اثاثیه منزل و لوازمی که دارای بسته بندی حساس می باشند گزینه مناسبی است. برای اطلاع از نرخ باربری با ایسوز می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید و یا به بخش هزینه باربری به شهرستان مراجعه کنید.

خدمات باربری با کامیونت ایسوزوباربری با کامیونت ایسوز

خدمات باربری با کامیونت ایسوز عبارتند از:

حمل انواع بار با کامیونت مسقف و روباز ایسوزو : ماشین حمل بار با توجه به نوع بار انتخاب می شود. همانطور که در فوق اشاره شد برای بار های حساس باید از ماشین های مجهز و مسقف استفاده شود به همین دلیل نیز در اتوبار باربری های معتبری مانند تمام کار، برای افرادی که دارای بار های حساس مانند اسباب و اثاثیه منزل و یا میز های اداری و… هستند از کامیونت مسقف ایسوزو که تمام دیوار های ماشین موکت کاری شده است استفاده می شود؛ همچنین برای محافظت از بار ها تمام کامیونت های ایسوز مجهز به پتو هستند.
اتوبار تمام کار برای بار هایی مانند دستگاه های صنعتی، آهن آلات و… نیز چاره ای اندیشیده و کامیونت های رو باز ایسوزو را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اعزام کارگر جهت حمل بار ها: در گذشته بسیاری از افرادی که قصد انتقال بار هایشان از مکانی به مکان دیگر را داشتند، خودشان وظیفه حمل و جا به جایی بار ها را بر عهده می گرفتند اما امروزه همه افراد می دانند که حمل و جا به جایی بار های سنگین و بزرگ نیاز به کمک افراد ماهر و کارآزموده دارد بنابراین باربری ها نیز این نیاز مشتری را شناسایی کرده و در صورت نیاز برای افرادی که درخواست باربری با کامیونت ایسوز را دارند، کارگرانی نیز برای حمل و جا به جایی بار به محل بارگیری اعزام می شود. لازم به ذکر است که مشتریان می توانند پس از بارگیری نیز کارگران باربری استخدام شده را همراه با بار به مقصد ببرند و در آن جا بار ها را تخلیه کنند، البته در چنین شرایطی باید نرخ و دستمزد کارگر را با توجه به زمان استخدام و وظایفی که کارگر بر عهده دارد بررسی کنند.

خدمات باربری با کامیونت ایسوز

بسته بندی: بسته بندی نیز از دیگر خدماتی است که در باربری با کامیونت ایسوز به مشتریان ارائه می شود و معمولا توسط افرادی درخواست می شود که می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند و یا با بسته بندی اصولی از بار هایشان محافظت کنند.
مشتری می تواند با توجه به نیاز، شرایط و همچنین نوع بار از شرکت باربری تمام کار درخواست کند نیرو های مجرب و آموزش دیده ای برای بسته بندی بار هایش به محل اعزام شود.
چیدمان و دکوراسیون منزل پس از اسباب کشی: خدمات شرکت های باربری با کامیونت ایسوزو فقط به بسته بندی، جا به جایی و حمل بار منتهی نمی شود بلکه خدماتی نظیر چیدمان و دکوراسیون منزل نیز به صورت حرفه ای ارائه می شود. درواقع افراد می توانند فقط نظاره گر اسباب کشی خود باشند و همه وظایف نظیر بسته بندی، حمل و جا به جایی و سپس چیدمان منزل را بر عهده نیرو های مجرب و ماهر بگذارند.
البته لازم به ذکر است که این خدمات فقط مختص افرادی نیست که قصد اسباب کشی دارند بلکه سالانه مشتریان زیادی به اتوبار باربری تمام کار مراجعه می کنند تا از خدمات دکوراسیون جهت تغییر دکوراسیون منزل استفاده کنند. در نتیجه اگر شما نیز قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید می توانید جهت جا به جایی اثاثیه منزل، نیرو استخدام کنید و سپس دکوراسیون جدید را به کمک نیرو های ماهر پیاده سازی کنید.

نرخ کرایه ایسوزو 1401
صدور بارنامه: بارنامه توسط شرکت های باربری مطمئن صادر می شود بنابراین یکی از مهم ترین خدماتی است که باید توسط شرکت باربری با کامیونت ایسوزو صادر شود. بارنامه شامل اطلاعاتی مانند مشخصات کالا، مشخصات تعداد، وزن کالا، نام، آدرس گیرنده و فرستنده کالا می باشد.
بیمه نامه: بیمه نامه نیز مانند بارنامه از دیگر خدمات مهم باربری های معتبری مانند تمام کار است. مشتریان زمانی که بار های با ارزش و گران بهای خود را به باربری با کامیونت ایسوز می سپارند باید بدانند که در صورت بروز مشکلات غیر مترقبه که سبب آسیب رسیدن به بار می شود، تمام خسارت توسط بیمه جبران می شود و با خیال آسوده بار های خود را به شرکت باربری بسپارد بنابراین صدور بیمه نامه یکی دیگر از خدماتی است که شما می توانید از اتوبار باربری تمام کار دریافت کنید.

کرایه کامیونت ایسوزو چگونه محاسبه می شود؟

عوامل متعددی در نحوه محاسبه کرایه کامیونت ایسوزو موثر هستند که برخی از این عوامل را در زیر بررسی خواهیم کرد:

کرایه کامیونت ایسوز

  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • وزن و نوع بار
  •  امکانات: کامیونت ایسوزو (هر چه بار از حساسیت بیشتری برخوردار باشد باید امکانات کامیونت نیز بیشتر باشد تا از بار ها محافظت شود.)
  • بیمه نامه: با توجه به نوع بار، هزینه بیمه نیز متفاوت خواهد بود.
  • خدمات: خدماتی که در کنار حمل بار با کامیونت ایسوزو دریافت می شود نیز در هزینه و کرایه باربری با کامیونت ایسوزو تاثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *