نحوه اعتبار سنجی اتوبار باربری ها

نحوه ی اعتبار سنجی اتوبار باربری ها
5/5 - (1 امتیاز)

نحوه ی اعتبار سنجی اتوبار باربری هانحوه اعتبار سنجی اتوبار ها و  باربری ها چگونه است؟

امروزه با گسترش علم و فناوری های دیجیتال شاهد شکل گیری و ایجاد وب سایت های متعدد با نام ها و برندهای مختلف  هستیم ولی آیا به باربری های اینترنتی اعتماد کنیم؟ در گذشته عموما جهت کرایه وسیله جهت جابجایی بار مجبور بودیم به خیابان ها ی پر تردد برویم و منتظر عبور وانت بار یا کامیونت های گذری بمانیم که این کار بسیار زمانبر بود.

با شکل گیری شرکت های حمل و نقل جابجایی بار یا به اصطلاح اتوبار ها مشکل کرایه وسیله نقلیه جهت باربری  و اسباب کشی کمی مرتفع گردید. کامیون – کامیونت (خاور ) – وانت بار ها به محل شرکت یا دفتر باربری مراجعه میکردند و متقاضیان وسیله نقلیه باربری  هم می توانستند با مراجعه حضوری به دفتر باربری درخواست دریافت خدمت باربری می دادند.

با گسترش شهرها  خدمات شهری هم افزایش یافت و با پیدایش تلفن  متقاضیان کمتر مجبور به مراجعه حضوری بودند و به صورت تلفنی با دفتر اتوبار تماس میگرفتند و درخواست خود را ثبت می کردند.

برای اطلاعات از هزینه باربری و تعرفه های اتوبار تمام کار می توانید به تعرفه باربری تهران و یا تعرفه باربری تهران به شهرستان مراجعه کنید.

آشنایی با نحوه اعتبار سنجی اتوبار باربری ها

اسباب کشی و حمل بار امری است که همه ما در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستیم.حتی کسانی که تا به حال اسباب کشی نکرده اند و یا باری را از جایی به جای دیگر منتقل نکرده اند نیز ممکن است در آینده با آن مواجه شوند.
شاید برخی از مردم اسباب کشی و انتقال وسیله را کاری راحت و آسان تلقی کنند و از اهمیت این موضوع بی اطلاع باشند. اما زمانی که خود با مسئله حمل بار رو به رو می شوند تازه متوجه اهمیت کار شده و پی خواهند برد که چرا افراد در حین انتقال بار و اثاث خود وسواس زیادی به خرج می دهند زیرا خود نیز با این نگرانی ها دست و پنجه نرم می کنند.

ممکن است از خود سوال کنید نگرانی برای چه؟

زمانی که قصد داریم بار ها و اثاث خود را از جایی به جای دیگر انتقال دهیم انتظار داریم کار نقل و انتقال به خوبی انجام شود. وسیله های ما برایمان مهم و با ارزش هستند پس باید انتقال آن ها به درستی و بدون هیچ آسیبی انجام شود.
مسلما هیچ کدام از ما نمی خواهیم پس از اسباب کشی با باری از وسیله های آسیب دیده رو به رو شویم. گاهی ممکن است وسیله های ما به قدری با ارزش باشند که جا به جایی آن ها بسیار دشوار و بسیار نگران کننده باشد به همین دلیل همه افراد به دنبال یافتن راهی مطمئن هستند.
بگذارید با شما صادق باشیم، اگر وسیله و بار های انتقالی شما برایتان با ارزش باشد پس قطعا انتقال آن ها را بر عهده کسانی که هیچ شناختی از آن ها ندارید نمی سپارید. ممکن است در بسیاری از فیلم های ایرانی دیده باشید که افراد برای انتقال بار های خود، داخل خیابان های شهر به دنبال شخصی هستند که این کار را برایشان انجام دهد. دقیقا همین تصورات غلط سبب شده است کار حمل بار و اسباب کشی در افکار عموم بسیار آسان و بی اهمیت تلقی شود. اما افرادی که سختی و ریسک این کار را درک کرده اند به دنبال یافتن مراکز قابل اعتماد برای انتقال اثاث و بار های خود خواهند بود.
حال که به اهمیت انتقال بار پی بردیم پس در ادامه به بررسی راه های مطمئن و چگونگی یافتن اتوبار ها می پردازیم. برای آشنایی بهتر شما با اتوبار و مراکز انتقال بار به بررسی مختصر آن می پردازیم:

 

اتوبار چیست؟

اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هر جا نشانی از انتقال وسیله و کالا باشد، واژه اتوبار نیز سر و کله اش پیدا می شود به عبارت دیگر این کلمه برای جا به جایی و انتقال به کار برده می شود. ما زمانی می توانیم از کلمه اتوبار استفاده کنیم که می خواهیم کالایی را از جایی به جای دیگر انتقال دهیم و برای این جا به جایی باید مسافت زیادی طی شود. همچنین هر گاه از واژه اتوبار استفاده می شود باید بدانید که نقل و انتقال کالا و بار فقط از راه های زمینی انجام می شود.

تکات کلیدی اعتبار سنجی اتوبار باربری ها

همانطور که در فوق ذکر شد افراد وسیله های با ارزش خود را به دست هر باربری نمی سپارند و سعی می کنند قبل از سپردن بار و کالا های خود به این مراکز از میزان اعتبار آن مطلع شوند. پس اگر می خواهید با نحوه اعتبار سنجی اتوبار ها آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  •  میزان تجربه در امور باربری
    همه باربری ها تلاش می کنند در میان مردم اعتبار زیادی کسب کنند که این اعتبار را می توانند با ارائه خدمات ویژه و البته بدون نقص به دست بیاورند. اما همه ما به خوبی می دانیم که هر باربری نمی تواند از روز اول کاری خود بدون نقص عمل کنند اما کسب می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، به این صورت که این مراکز می توانند با بررسی خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند برای هر چه بهتر شدن آن ها تلاش کنند. به عنوان مثال اگر نقصی در ارائه خدمات وجود دارد برای رفع آن نقص تلاش کنند و یا می توانند خدماتی را ارائه دهند که دیگر مراکز باربری آن ها را ارائه نمی دهند و این می تواند باعث محبوبیت آن ها شود.
  •  سابقه
    سابقه کاری و تجربه رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. هر چه سابقه بیشتر باشد مسلما تجربه کاری نیز بیشتر خواهد بود. اگر می خواهید اتوبار و باربری مطمئنی را انتخاب کنید ساده ترین راهی که به شما پیشنهاد می شود نظر سنجی از مشتری ها و مردم است. شما می توانید درباره نوع خدمات و همچنین کیفیت ارائه خدمات باربری از مشتری ها سوال کنید حتی آن ها می توانند باربری را که بیشتر مورد رضایتشان است را به شما معرفی کنند.
  •  تماس با مشاوران باربری
    هر باربری معتبر و خوب این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورد که قبل از سپردن کالا و بار به مرکز باربری، از راهنمایی مشاورین مرکز بهره مند شوند. برای بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با شماره های پشتیبانی که در اختیارتان قرار داده می شود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید. در این مشاوره ها شما را از تمامی خدماتی که در حین انتقال بار ارائه می شود مطلع می سازند.
    به موقع رسیدن بار به مقصد و همچنین کیفیت انتقال از جمله ویژگی هایی است که همه مردم خواهان آن هستند پس در حین سپردن بار های خود به اتوبار ها حتما توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید.
  •  از دیگر ویژگی هایی که بسیار مهم است و سبب محبوبیت یک باربری در میان مردم می شود وجود نظم کاری است. نبود نظم کاری در میان تیم باربری سبب کاهش کیفیت در ارائه خدمات می شود.
  • یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که هر مرکز باربری باید داشته باشد بیمه است.
    تصور کنید شما کالای خود را برای انتقال به باربری سپرده اید اما وسیله نقلیه باربری در زمان انتقال بار و کالای شما با مشکل مواجه می شود. در این صورت اگر مشکلی برای بار شما پیش بیاید مسلما خواهان خسارت وارده خواهید بود پس باید وسیله نقلیه باربری بیمه داشته باشد که در صورت بروز چنین مشکلاتی بتواند تمام هزینه های لازم را بر عهده بگیرد.
  •  از دیگر ویژگی هایی که باید توجه ویژه ای به آن شود امنیت کاری است برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید.
    تصور کنید شما می خواهید وسیله ای گران قیمت را با استفاده از اتوبار انتقال دهید باید باربری انتخابی آن قدر قابل اعتماد باشد که شما بتوانید بدون هیچ نگرانی کالای با ارزش خود را به آن ها بسپارید.
  •  از دیگر نکاتی که می تواند در انتخاب شما موثر باشد موقعیت مکانی و آدرس باربری است. مسلما انتخاب یک باربری که به محل زندگی شما نزدیک تر است بهتر از انتخاب یک باربری است که فاصله زیادی با محل زندگی شما دارد. انتخاب باربری نزدیک سبب بهره مندی هر چه سریع تر شما از خدمات باربری می شود.
  • راه دیگری که شما می توانید در انتخاب یک باربری مطمئن به آن توجه کنید میزان هزینه خدماتی است که به شما ارائه می شود. یک باربری قابل اعتماد و مطمئن باربری است که علاوه بر ارائه خدمات خوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. همواره ب این مسئله توجه کنید که آیا خدمات ارائه شده با هزینه خدمات همخوانی دارد یا خیر. نکته دیگر این است که همیشه قیمت بالا نشانگر ارائه خدمات با کیفیت و خوب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *