نرخ اتحادیه باربری

نرخ اتحادیه باربری
5/5 - (2 امتیاز)

نرخ اتحادیه باربری چقدر است؟نرخ اتحادیه باربری

بسیاری از افراد که با اتوبار تمام کار تماس میگیرند با سوالاتی مواجه اند که نرخ اتحادیه باربری چقدر است و چگونه می توانند اطلاعات کافی در خصوص نرخ اتحادیه باربری بدست آورند. گفتنی است تمام قیمت ها در اتوبار تمام کار براساس نرخ اتحادیه باربری مشخص شده است و شما می توانید با مراجعه به قیمت باربری تهران به شهرستان از نرخ اتحادیه باربری بین شهری اطلاعات کافی را کسب کنید و برای اطلاعات بیشتر برای اطلاع از نرخ اتحادیه باربری داخل شهر تهران با ما تماس بگیرید.

نحوه محاسبه نرخ اتحادیه باربری

نحوه محاسبه هزینه باربری بر اساس نرخ اتحادیه باربری تعیین شده و از مشتریان دریافت می شود البته برخی از افراد هیچ اطلاعی از نرخ اتحادیه باربری ندارند و همین امر سبب شده است در بسیاری از موارد از آن ها سوء استفاده شود.
نرخ اتحادیه باربری ثابت نیست و هر سال تغییر خواهد کرد در نتیجه شما باید زمانی که قصد حمل و انتقال باری را دارید اطلاعات دقیقی درباره نرخ مشخص شده کسب کنید که البته نرخ اتحادیه باربری برای شهر های مختلف و همچنین وسیله های نقلیه مختلف متفاوت است در نتیجه در حین بررسی نرخ اتحادیه می توانید از نرخ های مصوب شهرستان ها را نیز باخبر شوید و سپس نسبت به انتخاب باربری مورد نظر جهت حمل بار های خود اقدام کنید.
برخی از افراد نیز در حین حمل بار و یا اسباب کشی به روش های قدیمی متوسل می شوند و از کامیون ها و وانت های بی نام و نشان برای حمل بارهایشان استفاده می کنند از این رو سوء استفاده از نظر هزینه باربری از سوی چنین اشخاصی بسیار بیشتر از باربری ها است به همین دلیل هواره توصیه می کنیم از باربری های معتبر برای حمل بار و یا اسباب کشی استفاده کنید تا علاوه بر در امان ماندن از سوء استفاده هایی نظیر مفقود شدن بار، هزینه بیشتری نیز از شما دریافت نشود.

 

نرخ اتحادیه باربری تهران

نرخ اتحادیه باربری تهران با توجه به عوامل مختلف مشخص می شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  •  وسیله نقلیه: وسیله نقلیه ای که بار با آن حمل می شود یکی از عوامل موثر در تعیین نرخ اتحادیه باربری تهران است. هزینه در نظر گرفته شده برای ماشین هایی مانند کامیون بیشتر از وانت بار ها و یا نیسان است.
  •  اجرت کارگر باربری: اجرت کارگر جهت حمل و انتقال بار به ماشین با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که این عوامل عبارتند از: هزینه بابت هر ساعت کار کارگر، بار انتقالی، طبقات طی شده جهت انتقال بار و یا اسباب و اثاثیه به ماشین حمل بار
    به عنوان مثال هزینه اسباب کشی و انتقال بار توسط کارگر از طبقه دهم یک آپارتمان با هزینه اسباب کشی از طبقه هم کف به یک اندازه نخواهد بود. همچنین اگر کارگری به مدت ۲ ساعت استخدام شود اما اسباب کشی و یا انتقال بار به ماشین بیشتر از ۲ ساعت طول بکشد به ازای هر ساعت اضافی باید هزینه مشخصی پرداخت کنید. همچنین کارگران برای حمل وسیله های سنگین مانند گاوصندوق، میز ناهار خوری، پیانو، یخچال ساید بای ساید و… هزینه بیشتری دریافت خواهند کرد.
  •  بازه زمانی: بازه زمانی از دیگر عوامل تعیین کننده نرخ اتحادیه باربری است یعنی هزینه باربری با بازه زمانی حمل و انتقال بار از مبدا به مقصد رابطه مستقیم دارد و اگر در مسیر مبدا و مقصد نیز بارگیری انجام شود و زمان انتقال بار بیشتر از ساعت مقرر شده باشد باید بابت هر ساعت تاخیر هزینه ای مشخص شده پرداخت شود.

نرخ اتحادیه باربری تهران

نرخ اتحادیه باربری شهرستان

نرخ اتحادیه باربری شهرستان با توجه به عوامل زیر مشخص می شود:

  •  کیلومتر: هر چه فاصله بین شهر مبدا و مقصد بیشتر باشد باید ماشین حمل بار مسافت بیشتری طی کند که در این صورت مصرف سوخت و استهلاک ماشین نیز بیشتر شده و از طرفی دیگر نیز ماشین مدت زمان بیشتری در اختیار مشتری قرار می گیرد در نتیجه هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که در صورت وجود مسیر های مختلف بین مبدا و مقصد، نرخ اتحادیه و هزینه باربری برای هر مسیر متفاوت خواهد بود.نرخ اتحادیه باربری شهرستان
  •  وسیله نقلیه: همانطور که گفته شد وسیله نقلیه ای که بار با آن انتقال داده می شود تاثیر بسیاری در تعیین نرخ اتحادیه باربری و محاسبه هزینه باربری دارد.
  •  خدماتی مانند بسته بندی، چیدمان، اعزام کارگران خالی جهت تخلیه بار و…: قبلا نیز به این نکته اشاره کردیم که اتحادیه باربری برای تمامی خدماتی که در اتوبار باربری ها ارائه می شود نرخ مشخصی را اعلام می کند و شما می توانید با توجه به آن ها هزینه نهایی را محاسبه کنید.
  •  روباری: از دیگر خدمات اتوبار باربری ها می توان به روباری شهرستان اشاره کرد که هزینه مشخصی برای حمل بار به صورت روباری در نظر گرفته شده است.

نرخ اتحادیه باربری حمل بار با کامیون

نرخ اتحادیه باربری حمل بار با کامیون به صورت زیر مشخص می شود:

  •  حمل بار بین شهری و درون شهری
  •  هزینه سوخت
  •  بیمه بار های مختلف

نرخ اتحادیه باربری با وانت

نرخ اتحادیه باربری با وانت نیز دقیقا به صورت روش های ذکر شده در فوق مشخص می شود البته لازم به ذکر است که در حمل بار با وانت، مشتری هزینه کم تری نسبت به دیگر ماشین های حمل بار پرداخت می کند.

نرخ اتحادیه باربری تهران به شهرستان

نرخ اتحادیه باربری تهران به شهرستان نیز بر اساس کیلومتر، مسیر، خدمات ارائه شده، بیمه بار و… متفاوت است در نتیجه برای کسب اطلاعات دقیق در این باره با مشاورین باربری مورد نظر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *