کرایه باربری اثاث منزل

کرایه باربری اثاث منزل
5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که قبلا گفته شد عوامل زیادی در کرایه باربری اثاث منزل موثر است و نمی توان به طور دقیق کرایه باربری اثاث منزل را در این مقاله اعلام کرد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هر چقدر خدمات دریافتی شما از شرکت باربری بیشتر باشد باید هزینه بیشتری را نیز بپردازید و قیمت حمل اثاثیه منزل بیشتر می شود. به عنوان مثال افرادی هستند که حتی بسته بندی اسباب و اثاثیه منزلشان را به دست کارگران ماهر و با تجربه شرکت های باربری می سپارند و مسلما در این صورت هزینه ای که باید به شرکت باربری بپردازند بسیار بیشتر از هزینه انتقال بار معمولی است.کرایه باربری اثاث منزل

البته لازم به ذکر است که دستمزد کارگرانی که لوازم و اثاثیه منزل شما را بسته بندی می کنند با دستمزد کارگرانی که وظیفه حمل و انتقال اسباب و اثاثیه به داخل ماشین حمل بار را دارند کاملا متفاوت است؛ پس اگر می خواهید خودتان کرایه باربری اثاث منزل را برآورد کنید سعی کنید تمام این نکات را در نظر بگیرید.

همچنین هزینه باربری اثاث منزل به شهرستان ها بیشتر از محدوده شهری است پس اگر قصد اسباب کشی به شهرستان را دارید در انتخاب نوع ماشین باربری دقت کنید و همیشه وسیله نقلیه ای را انتخاب کنید که بتوانید در دفعات کمتری اسباب کشی منزل خود را به پایان برسانید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر چند مسیر برای حمل بار از مبدا به مقصد وجود دارد شما سعی کنید همیشه کوتاه ترین مسیر را انتخاب کنید تا استهلاک و همچنین سوخت مصرفی ماشین کم تر باشد.

موارد موثر بر کرایه باربری اثاث منزل

انتخاب نوع وسیله نقلیه: همان طور که می دانید وسایل مختلفی برای حمل بار وجود دارد که می توان به انواع کامیون باری، کامیونت و حتی وانت پیکان و نیسان اشاره کرد. اگر وسایل شما کم باشد باربری با وسایلی از جمله وانت به راحتی و با هزینه کم تر قابل انجام است. در صورتی که اگه میزان وسایل منزل شما زیاد باشد نیاز به کامیونت یا کامیون باری است.

مسافت: مسافت نقش مستقیمی در کرایه باربری اثاث منزل دارد. اگر دقت کرده باشید و با شرکت های باربری تماس گرفته باشید. اولین سوالی که از شما برای براورد کرایه باربری پرسیده می شود مبدا و مقصد است تا بر اساس میزان مسافت مبدا و مقصد هزینه براورد شود.

میزان بار: میزان بار از دو جهت در محاسبه کرایه باربری مهم است. از آنجایی که اگر تعداد وسایل شما زیاد باشد و دارای وسایل سنگین مثل یخچال ساید، پیانو، بوفه سنگین و مواردی از این قبیل باشید، به تعداد کارگر باربری بیشتری احتیاج دارید. از طرفی میزان بار در انتخاب نوع وسیله نیز موثر است.

نرخ باربری اثاث منزل

میزان وسایل سنگین: اگر شما دارای وسایل سنگین مانند میز ناهار خوری شیشه ای، بوفه بزرگ، یخچال ساید، گاو صندوق و وسایلی از این قبیل باشید هزینه باربری اثاث منزل شما افزایش خواهد یافت. چرا که وسایلی از این قبیل نیاز با کارگر باربری خبره و ماهر است و از طرفی تعداد کارگر بیشتری برای حمل این نوع وسایل لازم است.

تعداد طبقات مبدا و مقصد: تعداد طبقات در صورتی در نرخ کرایه باربری اثاث منزل موثر است که کارگر باربری مجاز به استفاده از آسانسور نباشد. در این صورت یکی از فاکتور های موثر در کرایه باربری تعداد طبقات است.

موارد موثر بر کرایه باربری اثاث منزل

ممکن است با مطالعه مطلب فوق با خود بگویید که سوخت و استهلاک ماشین به هزینه باربری چه ارتباطی دارد؟

پس اگر چنین فکری به ذهنتان خطور کرده است یعنی برای اولین بار است که می خواهید بار های خود را توسط یک شرکت باربری انتقال دهید چرا که همه افراد می دانند که هزینه سوخت نیز تاثیر بسیاری در هزینه باربری دارد و حتی زمانی که قیمت سوخت در کشور بیشتر می شود هزینه باربری نیز بیشتر می شود؛ مخصوصا در حال حاضر که در جامعه ما ثبات اقتصادی وجود ندارد و اخیرا نیز با افزایش قیمت سوخت در کشور رو به رو بوده ایم تا حدودی هزینه های باربری نیز نسبت به ۵ سال اخیر بیشتر شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *