اتوبار باربری توحید

خدمات باربری توحید

اگر در محدوده غرب تهران و در محدوده میدان توحید ساکن هستید می توانید از خدمات اتوبار باربری توحید تمام کار استفاده کنید. در ادامه با ویژگی ها و خدمات اتوبار توحید بیشتر آشنامی شوید و می توانید از خدمات اتوبار غرب تهران استفاده کنید.


بدون شک یکی از بهترین اتوباری های توحید، اتوبار باربری توحید است که با قدمت و سابقه فعالیت طولانی در غرب و مرکز تهران همواره از جدیدترین اتوبار ها و تجهیزات باربری استفاده می کند. این مجموعه با بیش از ۴۰ خودرو خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی، حمل بار بین شهری ، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و . . . را به انجام می رساند.
اتوبار باربری توحید دارای انواع ماشین شامل وانت نیسان ، خاور ، کامیونت ، کامیون ، تریلر است که با توجه به نیاز شما بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات را به متقاضیان ارائه می کند. حمل وسایل و اثاثیه سنگین از جمله مبلمان، یخچال، ساید بای ساید ، میز و کمد ، گاو صندوق و انجام بسته بندی با وسایل مدرن برای جلوگیری از افتادن کوچک ترین ضربه خوردگی یا خراشی بر روی وسایل از جمله خدمات این اتوبار است.

مراحل باربری در میدان توحید

با توجه به این که امروزه برای حمل نقل علاوه بر استفاده از خودرو های ایمن و مناسب، به تجهیزات ایمن نیاز است و این که صنعت حمل و نقل بار در تهران ، تغییرات قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته داشته از این رو بیشتر افراد تمایل دارند که حمل بار خود را به باربری های مطمئن و با تجهیزات بسپارند. تا جابجایی اثاث و بار با سرعت و دقت بیشتر و بدون هیچ چونه خسارتی انجام شود.
از همین رو نیز رعایت اصول و مراحل اصلی از مهم ترین شاخصه های یک شرکت باربری و حمل بار است. در مسئله حمل بار سه مرحله بسیار مهم وجود دارد. بسته بندی، استفاده از پرسنل ماهر و چینش داخل کابین خودرو که باید توسط پرسنل ماهر و آموزش دیده انجام شود.

 

نحوه بسته بندی اثاثیه در اتوبار باربری توحید

با توجه به نوع بار پیش از هرگونه جابجایی، بایستی تمام اثاثیه با استفاده از کارتن ، فوم ، چسب و طناب بسته بندی شوند به منظور محکم ماندن بار در کارتن استفاده از کاغذ باطله یا روزنامه به منظور پر کردن فضای خالی میان ظروف و جعبه نیز بسیار اهمیت دارد. استفاده از کارتن های محکم و چند لایه یکی از خدمات اتوبار باربری توحید است که با دقت و حوصله توسط کارگران ماهر در محل انجام می شود.

 

حمل بار توسط کارگر آموزش دیده در اتوبار توحید

معمولا برای جابجایی اثاثیه یا اسباب و وسایل سنگین و بزرگ مثل یخچال و مبلمان از طبقات نیاز به کارگر آموزش دیده است بارهای سنگین حتما باید با دقت و توسط ۲یا ۳ نفر انجام شود تا احتمال آسیب کاهش پیدا کند. اتوبار توحید با استفاده از کارگران باربری متخصص و نیرومند در این زمینه بدون هیچ آسیب به بار تمام خدمات را ارائه می دهد.

باربری توحید

 

قرار دادن اصولی بار در اتوبار

بعد از بسته بندی و حمل بار مهم ترین مورد دیگر در بحث جابجایی بار در اتوبار ها مرحله قرار دادن اثاثیه و بار درون خودرو است. قرار دادن بار با نظم و ترتیب و استفاده از فضاهای داخل خودرو بار بسیار اهمیت دارد و یک فرد ماهر باید بداند که اثاثیه را با چه ترتیب و نظمی در خودرو قرار دهد و از قرار دادن چند بار روی هم جلوگیری نماید از این رو با چیدمان اصولی بار در اتوبار توحید هیچ نگرانی بابت اسیب و صدمه به بار در حین طی مسافت نخواهید داشت.

سایر خدمات

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *