اتوبار باربری شهر آرا

اتوبار باربری شهر آرا

اتوبار باربری شهرآرا یکی از مناطق مهم در شهر تهران است که در غرب تهران واقع شده است. این منطقه از غرب به بزرگراه شیخ فضل ا… نوری، از شرق به بزرگراه چمران، از شمال به خیابان جلال آل احمد و از جنوب به خیابان ستار خان متصل می‌گردد.

شرکت تمام کار به عنوان قطب فعال اتوبار غرب تهران آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه باربری و حمل بار در محدوده غرب می‌باشد.

شهر آرا شهری تازه تاسیس است که مساحت آن حدود ۸۸۷۳۶۳ متر مربع و جمعیت تقریبی آن ۱۸۶۱۸ نفر است. این شهر دارای مراکز مذهبی، درمانی، دولتی، مسکونی و… فراوانی است که مهمترین آنها عبارتند از:

مناطق مذهبی: مسجد حضرت زهرا، کلیسا سن پنتیکاستی، حسینیه شهر آرا، مسجد حضرت ابوالفضل و…

مناطق درمانی: بیمارستان بزرگ و چند هزار تخت خوابه حضرت رسول (ص) و مرکز درمانی دریانیها

ادارات دولتی: سازمان ارائه‌دهنده گذرنامه، اداره ثبت املاک و اسناد غرب تهران، مدارس دخترانه و پسرانه، سازمان تامین کشور مورد نیاز کشور، بنیاد فرهنگی و کانون رشد کودکان و نوجوانان و…

مراکز مسکونی: مجتمع مسکونی نسیم، مجتمع مسکونی ناهید، مجتمع مسکونی نسترن، مجتمع مسکونی ستار‌خان، مجتمع مسکونی کوی نویسندگان، مجتمع مسکونی زیتون و…

در شهر آرا کارگاه‌ها و بوستان‌های فراوانی نیز وجود دارد که مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراقات کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود.

شهر آرا به دلیل مزیت‌ها و موقعیت‌های فوق العاده‌ای که دارد روز به روز جمعیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود از این رو اتوبار و باربری‌های فراوانی در این شهر به وجود آمده‌اند تا در تمامی ساعات شبانه روز همچنین در ایام تعطیل به ساکنین جدید این محله خدمت رسانی کنند. شما می‌توانید جابه‌جایی وسایل منزل‌تان را به اتوبار باربری شهر آرا بسپارید و با خیالت راحت در سرکار تان حضور یابید.

بارگیری اتوبار باربری شهر آرا

خدمات اتوبار باربری شهر آرا

اتوبار باربری شهرآرا خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا تصور عموم را از سخت بودن باربری بطور کامل عوض کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • بسته‌بندی تمام وسایل: بسته‌بندی وسایل منزل یکی از اصلی‌ترین کار‌ها در جابه‌جایی منزل است که کاری سخت و زمان گیر است. شما می‌توانید علاوه بر جابه‌جایی وسایل بسته‌بندی آنها را نیز به اتوبار باربری شهر آرا بسپارید. اتوبار باربری شهر آرا با چندین سال سابقه بسته‌بندی وسایل شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. وسایل منزل شما در بسته‌بندی توسط اتوبار باربری شهرآرا از یکدیگر جدا می‌شوند و هر کدام با توجه به جنس و کاربردشان در یک کارتن قرار می‌گیرند.

این امر موجب می‌شوند تا در حین اتوبار باربری شهرآرا به وسایل صدمه‌ای وارد نشود و هم اینکه چیدن وسایل منزل کاری بسیار آسان و لذت بخش گردد.

  • حمل و نقل اثاثیه بصورت ترانزیت: شرکت اتوبار باربری شهرآرا حمل و نقل شما را همانند وسایل صادراتی و وارداتی انجام می‌دهد. بطوری که تضمین می‌کند به هیچ کدام از وسایل منزل در حین جابه‌جایی کوچکترین آسیبی وارد نخواهد شد.

 

  • دارای کادری مجرب و حرفه‌ای: یکی دیگر از خدمات اتوبار باربری شهرآرا  این است که از کادری مجرب و حرفه‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کند. تمامی کارکنانی که در اتوبار باربری شهر آرا کار می‌کنند، ابتدا در چندین دوره کلاس های آموزشی شرکت کرده‌اند که چگونه بتوانند وسایل را جابه‌جا کنند بدون آنکه به وسایل آسیبی وارد شود.

پس از اتمام دوره اگر از مقاومت بدنی لازم جهت جابه‌جایی برخوردار بودند، می‌توانند مشغول کار شوند.

  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی: شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روز‌های هفته حتی روز‌های تعطیل با شرکت اتوبار باربری شهر آرا تماس بگیرید تا در عرض کمترین زمان ممکن جهت جابه‌جایی وسایل منزل به خدمت شما برسند و جابه‌جایی اثاثیه را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.
  • دارا بودن بهترین و پیشرفته‌ترین وسایل و ماشین آلات: یکی دیگر از خدماتی که یک شرکت اتوبار باربری شهرآرا  می‌تواند به مشتریان خود ارائه دهد دارا بودن بهترین و پیشرفته‌ترین وسایل و ماشین آلات روز دنیا است.

شرکت باربری اتوبار تمام کار  از به روز ترین وسایل روز دنیا جهت جابه‌جایی وسایل استفاده می‌کند تا جابه‌جایی با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان اتفاق بیفتد.

  • ارائه دهنده فاکتور: ارائه فاکتور نهایی به مشتریان نیز یکی از خدمات شرکت اتوبار تمام کار است. با ارئه فاکتور لیستی از تمامی هزینه‌های مربوط به جابه‌جایی به مشتریان عرضه می‌گردد تا از جزئیات پرداخت هزینه آگاه شوند.

 

  • دارای سابقه درخشان بیش از ده سال: دارا بودن سابقه درخشان هر شرکت نشان دهنده این است که آن شرکت توانسته است از زمان تاسیس تاکنون تمامی مشتریان را از خود راضی نگه دارد و اعتماد آنها را بطور کامل جلب کند.

شرکت اتوبار باربری شهر آرا یک از شعبات فعال اتوبار تهران تمام کار می‌باشد که دارای بیش از ده ها سال سابقه درخشان است و توانسته است چندین لوح سپاس را در طول این مدت دریافت کند و همیشه بهترین انتخاب مشتریان باشد.

اتوبار باربری شهر آرا

تعرفه اتوبار باربری شهر آرا

ممکن است برای شما هم سوال پیش آید که تعرفه باربری اتوبار باربری شهرآرا چگونه مشخص می‌گردد؟ در پاسخ این سوال باید گفته شود که تعرفه‌های اتوبار باربری شهرآرا از قبل مشخص گردیده‌اند و قیمت نهایی باربری باتوجه به وسایل شما، تعداد کارگران، طول مسیر، نوع ماشین و… مشخص می‌گردد.

به عنوان مثال اگر شما از پنج کارگر جهت باربری وسایل منزلتان استفاده کنید مسلمآ هزینه نهایی شما بیشتر از شخصی می‌شود که از دو کارگر جهت جابه‌جایی وسایل منزل استفاده کرده است.

 

مناطق تحت پوشش غرب 

اتوبار باربری ویلاشهر، اتوبار باربری وردآورد، اتوبار باربری میدان کتابی، اتوبار باربری مهران، اتوبار باربری مرزداران، اتوبار باربری مراد آباد، اتوبار باربری گلستان غربی،

اتوبار باربری فرحزاد، اتوبار باربری کوی نصر، اتوبار باربری کوهک، اتوبار باربری کوهسار، اتوبار باربری کن

سایر خدمات

برترین ها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *